Jump to content

World Of Warcraft

Recommended Posts

• Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• .Sharingan

12

• -Matthijs-

12

• Gtaboy107

6

• Dotz

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik ga met Siege Of Orgrimmar denk ik weer spelen. Ik wil toch alle uitbreidingen op mij Battle.net account hebben. Heb helaas geen fysieke copies meer boos.gif

Bedoel je Warlords of Draenor? puh2.gif SoO is een raid namelijk die al een tijdje beschikbaar is...

Ik speel op Stormrage EU overigens.

Geplaatst:

Ik speel nog met de Starter Edition, mijn oude (geleende) Battle.net-account is teruggegeven aan degene waarvan ik hem destijds geleend had..

Ik denk dat ik vanavond de echte editie maar eens aanschaf..

Welke race/classes spelen jullie? Ik speel nu vooral gnome priest en human hunter..

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga met Siege Of Orgrimmar denk ik weer spelen. Ik wil toch alle uitbreidingen op mij Battle.net account hebben. Heb helaas geen fysieke copies meer boos.gif

Bedoel je Warlords of Draenor? puh2.gif SoO is een raid namelijk die al een tijdje beschikbaar is...

Ik speel op Stormrage EU overigens.

Oh ja klopt. Ik had me vergist in de naam hihi :$

Ik speel trouwens op Grim Batol en Stormscale.

Bewerkt: door .Sharingan
  • 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het erg lang gespeeld maar sinds MOP speel ik het minder want voor het wat betere gear moet je elke dag eigenlijk je dailys doen waar ik geen tijd voor had ivm school :(

Bewerkt: door stefie10
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Bumpje...

Vandaag maar eens ingelogd; het was alweer even geleden. Iemand de uitbreiding al gepreorderd? En wat vinden jullie tot nu toe van de geplande wijzigingen?

De beta is inmiddels ook van start gegaan, maar ik mijd de footage zoveel mogelijk om alles zelf te kunnen ontdekken. :)

Geplaatst:

Ik kijk er toch wel stiekem naar uit. Paar dagen geleden stond ik op het punt de uitbreiding te preorderen, maar op het laatste moment afgehaakt. Ik heb zo'n idee dat het net zo gaat als MoP. Ik speel tot maxlevel en dan raid ik een beetje en dan heb ik geen zin meer. Om nu weer €50 neer te leggen voor iets wat ik volgende maand alweer zat ben, no thanks.

Ik wacht wel tot WoW F2P wordt. :clown:

Geplaatst:

Maar vind je het dan niet leuk om je ook met andere dingetjes bezig te houden? Mounts verzamelen, achievements, professions, AH exploiteren, transmog of wellicht PvP? Want als je enkel wat levelt en een beetje raid ben je er snel weer klaar mee, ja. puh2.gif

Geplaatst:

WoW is niet zo leuk als je alleen speelt imo. Toen Mists of Pandaria uitkwam speelden we het met 5 man waarvan er 3 ook snel afvielen, en daarna die ene ook. En wat je opnoemt is zeker een leuke bezigheid maar toch verveelt me dat al snel. Dat krijg je ervan als je al vanaf Vanilla WoW speelt denk ik hehe. :clown:

Hoelang speel jij al Matthijs?

Geplaatst:

Pas een jaar, dus ik kom net kijken. Voor mij is er dan ook nog wel het één en ander te doen. Ik speelde eerst ook alleen, maar heb een vriend overgehaald die al Guild Wars speelde om samen te spelen en dat maakt het inderdaad een stuk leuker. Als je een keer samen wilt spelen, arena of zo, we zitten op Stormrage (eigenlijk wou ik Stormscale maar ik keek verkeerd :puh:).

Geplaatst:

Pas een jaar, dus ik kom net kijken. Voor mij is er dan ook nog wel het één en ander te doen. Ik speelde eerst ook alleen, maar heb een vriend overgehaald die al Guild Wars speelde om samen te spelen en dat maakt het inderdaad een stuk leuker. Als je een keer samen wilt spelen, arena of zo, we zitten op Stormrage (eigenlijk wou ik Stormscale maar ik keek verkeerd puh2.gif).

Ik heb characters op Stormscale. :muur: Horde of Alliance ?

Geplaatst:

Haha nice, ik ook! ^^ Ik ben nu toch echt wéér aan het twijfelen.. :puh:

Dit is een van mijn characters, gear lijkt me ver verouderd maarja. klik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...