Jump to content

Problemen met online gaan met trainer


Scorpiuss

Recommended Posts

Hey!

Ik heb wat probleempjes als ik met simple native trainer online wil gaan spelen. In de singleplayer doet hij het gewoon, maar zodra ik een vriend wil joinen in zn game of een eigen game starten, geeft gta aan dat OF: hij geen verbinding kan maken met Windows Live (wat niet zo is wat ik ben dan nog gewoon ingelogd) OF: GTA valt gewoon stijlloos uit.

Ik heb bij installatie dit topic gebruikt. Ik heb trouwens niet die downloadlinks gebruikt omdat sommige het bij mij niet meer deden. Ik heb 1 ASI loader gedownload (weet zo even niet meer welke) maar aangezien het om online spelen gaat, zal het wel aan FileCheckFix liggen. (Toch? Of niet?)

Hopelijk dat iemand me kan helpen, en misschien als het aan de bestanden ligt, meteen een goeie link er bij doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey!

Ik heb wat probleempjes als ik met simple native trainer online wil gaan spelen. In de singleplayer doet hij het gewoon, maar zodra ik een vriend wil joinen in zn game of een eigen game starten, geeft gta aan dat OF: hij geen verbinding kan maken met Windows Live (wat niet zo is wat ik ben dan nog gewoon ingelogd) OF: GTA valt gewoon stijlloos uit.

Ik heb bij installatie dit topic gebruikt. Ik heb trouwens niet die downloadlinks gebruikt omdat sommige het bij mij niet meer deden. Ik heb 1 ASI loader gedownload (weet zo even niet meer welke) maar aangezien het om online spelen gaat, zal het wel aan FileCheckFix liggen. (Toch? Of niet?)

Hopelijk dat iemand me kan helpen, en misschien als het aan de bestanden ligt, meteen een goeie link er bij doen.

Dit heb ik ook wel vaker dan vroeger. probeer anders in plaats van de FileCheckFix.asi de FileCheckFixcracked.asi te installeren. Met deze kan je echter in alle MP modussen je trainer gebruiken, alhoewel dit tegen de regels is. Zelf gebruik ik ook deze versie, maar ik speel wel fair.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heb ik ook wel vaker dan vroeger. probeer anders in plaats van de FileCheckFix.asi de FileCheckFixcracked.asi te installeren. Met deze kan je echter in alle MP modussen je trainer gebruiken, alhoewel dit tegen de regels is. Zelf gebruik ik ook deze versie, maar ik speel wel fair.

Mooi zo! En die kan ik waar vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik had er eentje gevonden, maar hiermee lukte het ook niet. Heb in plaats van de trainer ook eens de carspawner van diezelfde persoon gebruikt maar dat werkte ook niet. Ik kan er dus wel mee op single player, maar bij multiplayer geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken met windows live oid. Moet er wel bij zeggen dat ik GTA 4 heb geïnstalleerd via steam, misschien dat het daaraan ligt?

Link to comment
Delen op andere websites

nee het ligt eraan omdat jij niet met die trainer online kan, dat is beveiliging, iets wat filecheckfix ook niet verhelpt. De modders hebben samen besloten het gebruik van trainers in competitieve multiplayermodes neit te suporten en dus zal alexander blade zeker geen tool maken om dit wel te laten supporten.

Link to comment
Delen op andere websites

nee het ligt eraan omdat jij niet met die trainer online kan, dat is beveiliging, iets wat filecheckfix ook niet verhelpt. De modders hebben samen besloten het gebruik van trainers in competitieve multiplayermodes neit te suporten en dus zal alexander blade zeker geen tool maken om dit wel te laten supporten.

Wie heeft hier gezegd dat ik het over competitieve modes heb? Ik heb het over free mode, en ik ken meerdere mensen die deze trainer bij free mode gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

nee het ligt eraan omdat jij niet met die trainer online kan, dat is beveiliging, iets wat filecheckfix ook niet verhelpt. De modders hebben samen besloten het gebruik van trainers in competitieve multiplayermodes neit te suporten en dus zal alexander blade zeker geen tool maken om dit wel te laten supporten.

Wie heeft hier gezegd dat ik het over competitieve modes heb? Ik heb het over free mode, en ik ken meerdere mensen die deze trainer bij free mode gebruiken.

De trainer werkt enkel in Free Mode (en Party Mode?) in Player Match, in Ranked werkt ie sowieso niet.

Link to comment
Delen op andere websites

nee het ligt eraan omdat jij niet met die trainer online kan, dat is beveiliging, iets wat filecheckfix ook niet verhelpt. De modders hebben samen besloten het gebruik van trainers in competitieve multiplayermodes neit te suporten en dus zal alexander blade zeker geen tool maken om dit wel te laten supporten.

Alexander Blade heeft die FileCheckFix crack ook niet gemaakt, dat hebben de modders @ Modmywhat.com gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...