Jump to content

pc word trager


llllllllll

Recommended Posts

Om me toch nog even in de discussie te gooien: Het klopt dat MS een 'gratis' update geeft om te kijken of je wel een legitieme Windows hebt, in het krantenartikel dat ik las werd daarin alleen gesproken over China (waar je een nepversie op elke hoek kan kopen).

Dat klopt wel ja (die gaf trouwens mijn virus geinfecteerd (maar nog steeds legale!) Windows aan als illegaal...), maar wat niet klopt is dat er een update bestaat die je pc trager maakt :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    9

  • Hayte

    9

  • llllllllll

    6

  • 007 Harings

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

]

@ wesley123

Hoe kan dat dan dat een kennis van ons precies dezelfde pc had gekogt destijds en wel alle updates binnen haalde en dat die nu zo traag is als dikke strond op een berg :ch: ??

En hij heeft wel een legale versie en gebruikt die pc om te in internetten zoals me ouders doen ?? Leg dat maar eens uit :?

.

Bewerkt: door P.ZAAL
Link to comment
Delen op andere websites

Leg eens uit waarom je zo idioot moet typen? Laat maar, is al verandert

En het kan meerdere dingen zijn. Gewoon slechte computer onderhoud, volle HDD, misschien zelfs een paar virussen. Niet alles is de schuld van Windows hoor :7 Als ik een steen door m'n pc heen gooi dan is dat toch ook niet Acer's schuld als hij het niet meer doet?

Zelfde verschil.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

@ lllllll; Volgens mij hebben wij het hie toch echt over CCleaner en TuneUP utilities en niet over Microsofts bijgeleverde tool om programmas te verwijderen, gelieve de genoemde ook te gebruiken, programmas verwijderen heeft dus zeer weinig effect op pc snelheid en service packs al helemaal niet, sterker nog, wees blij dat je die hebt die helpen namelijk dik mee in de beveiliging van je pc en de compatibiliteit van je pc.

Dus, nogmaals, gebruik aub TuneUp Utilities en CCleaner, voer daarme registery defrag, registery cleaner, defragmentatie enzovoort uit, dat heeft echt effect.

ik heb alles gedaan wat je zei, & het helpt volgens mij wel BEDANKT :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

]

@ wesley123

Hoe kan dat dan dat een kennis van ons precies dezelfde pc had gekogt destijds en wel alle updates binnen haalde en dat die nu zo traag is als dikke strond op een berg :ch: ??

En hij heeft wel een legale versie en gebruikt die pc om te in internetten zoals me ouders doen ?? Leg dat maar eens uit :?

.

slecht onderhoud, slecht gebruik, virussen, beschadigde hardware.

Ik had hier ook alle updates voor xp, werkte nog als een zonnetje, hij werkte neit echt super snel meer maar hij was rommelig en dat was de reden.

Waarom zou microsoft zijn eigen besturingssysteem traag gaan maken? Dat zijn zogenaamde illegale praktijken en dan zat jij hier al niet eens meer op het forum, dan kon iedereen naar de mac overstappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...