Jump to content

pc word trager


llllllllll

Recommended Posts

hallo mojn pc is de laatste tijd traag geworden ik heb een pentinum IIII (4)

Mijn schijfruimte is ook niet echt goed, er komt ook niet veel bij

ik heb zoveel schijfruimte: C totale ruimte-74,5 GB-gebruikt-63,3 GB beschikbaar-11,1 GB

D totale ruimte-74,5 GB gebruikt-17,6 GB beschikbaar-56,8 GB

E totale ruimte-74,5 GB gebruikt-5,7 GB beschikbaar 68,8 GB

wat kan ik tegen de traagheid doen staat bijna nik op de pc ,

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    9

  • Hayte

    9

  • llllllllll

    6

  • 007 Harings

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

hallo mojn pc is de laatste tijd traag geworden ik heb een pentinum IIII (4)

Mijn schijfruimte is ook niet echt goed, er komt ook niet veel bij

ik heb zoveel schijfruimte: C totale ruimte-74,5 GB-gebruikt-63,3 GB beschikbaar-11,1 GB

D totale ruimte-74,5 GB gebruikt-17,6 GB beschikbaar-56,8 GB

E totale ruimte-74,5 GB gebruikt-5,7 GB beschikbaar 68,8 GB

wat kan ik tegen de traagheid doen staat bijna nik op de pc ,

alvast bedankt

Sins wanneer ongeveer begint hij trager te gaan?

Heb je LimeWire op de pc staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Sins wanneer ongeveer begint hij trager te gaan?

Heb je LimeWire op de pc staan?

En wat heeft dat er mee te maken?

Misschien dat hij denkt dat hij LimeWire of µTorrent of wat dan ook aan heeft staan waardoor zijn pc langzaam wordt.

Of virussen door het verkeer downloaden, maar langzaamheid hoeft niet meteen door een virus te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

als je limewire zegt is dat zaeer waarschijnlijk, 1 gouden tip, kijk naar de bitrate.

Het hoeft niet altijd een virus te zijn, maar het kan ook makkelijk het onderhoud zijn, als jij eens in de 4 jaar een keer defragmenteert begrijp ik het wel dat hij traag is.

Link to comment
Delen op andere websites

Defrag, register schoonmaken, zorgen dat je geen onnodige programma's hebt aanstaan (dus ook in de balk rechts onderin). Als dit allemaal niet helpt kan je natuurlijk ook Windows er opnieuw op gooien.

hoe doe ik dat?

Link to comment
Delen op andere websites

ja oke,

ik moet CCleaner downloaden, maar moet ik dan alles opnieuw installeren (service packs e.d.)???

ik ben ook nog maar 12

ik vraag alleen : Hoe kan ik mijn pc weer snel laten draaien op de snelste manier

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou je dan alles weer opnieuw moeten installeren? :S

En dat zeggen we nu, door CCleaner, TuneUp Utilities of iets dergelijks te gebruiken en daarmee dan de dingen uit te voeren die we hebbeb opgenoemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PC was ook heel erg langzaam, wat ik heb gedaan:

Eerst kreeg ik een tip dat ik Game Booster moest downloaden, als je dan de zogenaamde "Game Modus" inschakeld, kan je selecteren welke processen je wil sluiten voor sneller gamen of gebruik. Heel erg handig, want zo hoef je niet alles een voor een te sluiten.

Toen ik dat erg irritant begon te worden omdat ik het steeds moest optarten enz. Deed ik dit:

Start>Uitvoeren... Typ: MSCONFIG in MSCONFIG ging ik naar opstarten en haalde daar alle onnodige vinkjes weg, pas wel op dat je niet de windows processen ontvinkt, want bij mij was een keer mijn taakbalk verdwenen :puh:.

Ook zou ik gewoon het normale windows XP of Klassiek thema behouden/nemen want daar heb IKZELF de snelste ervaringen mee.

En dan doe alles hierboven vermeld :puh:, of dat doe je eerder.

Lees anders ook dit even door: Klik

PS: Zo moeilijk is het niet, ik ben trouwens ook rond jouw leeftijd :)

Groeten, Gta-kneusje

Link to comment
Delen op andere websites

Sins wanneer ongeveer begint hij trager te gaan?

Heb je LimeWire op de pc staan?

En wat heeft dat er mee te maken?

De gratise LimeWire die ja kan downloaden zit een virus in Genaamd: Trojan ..... en om het kort te houden: Dat virus maakt je PC kapot en gaat ook alles trager na een tijd zeker als je veel download

Link to comment
Delen op andere websites

Sins wanneer ongeveer begint hij trager te gaan?

Heb je LimeWire op de pc staan?

En wat heeft dat er mee te maken?

De gratise LimeWire die ja kan downloaden zit een virus in Genaamd: Trojan ..... en om het kort te houden: Dat virus maakt je PC kapot en gaat ook alles trager na een tijd zeker als je veel download

Dus jij wilt zeggen dat er in de gratis LimeWire versie van de LimeWire site een trojan zit...? :7

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Sins wanneer ongeveer begint hij trager te gaan?

Heb je LimeWire op de pc staan?

En wat heeft dat er mee te maken?

De gratise LimeWire die ja kan downloaden zit een virus in Genaamd: Trojan ..... en om het kort te houden: Dat virus maakt je PC kapot en gaat ook alles trager na een tijd zeker als je veel download

Dus jij wilt zeggen dat er in de gratis LimeWire versie van de LimeWire site een trojan zit...? :7

Dat is toch gewoon onzin, ik heb ook lang de gratis versie gebruikt en ik had er geen problemen mee. Je kan virussen binnenhalen met limewire, maar dat is dan je eigen schuld :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...