Jump to content

Toch nog 2 EE's?


Nissan

Recommended Posts

Allereerst, zeg niet: "Is al bekend", want als dat zo is, graag het topic erbij waar hij dan al vermeld staat.

1: In Little Haiti is een winkel genaamd "Coin Laundry". Een verwijzing naar het witwassen van geld?

2: Fudd's Gifts: Gevestigd in Downtown, toen ik de naam zag dacht ik direct aan de EE die Hearv94 had gevonden in de Meet Luis Lopez trailer van TBoGT. Voor meer info over de betekenis ervan, kijk even naar zijn post ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Een coin laundry is simpelweg een wasserette met wasmachines die werken zodra je er muntgeld in gooit.

coin_laundry2.jpg

"Fudd" is ook gewoon een achternaam. Enige connectie met de informatica(!)-term "FUD" (gespeld met één 'D') lijkt me voor zowel GTA Vice City als GTA IV erg vergezocht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

In IV was het ook echt letterlijk 'FUD' en niks anders... De Coin Laundry is inderdaad wel wat zwakjes en over de Fudd kan je twijfelen, maar van R* weet je nooit...

het zijn geen hele sterke fijnzinnige namen, maar persoonlijk denk ik wel dat er expres voor deze woorden is gekozen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...