azartjen Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Waar kan je de hoeren vinden? Reageren
Pesimist Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 langs straten staan ze te zwaaien. Reageren
Faex Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Waar kan je de hoeren vinden? Vooral 's avonds in beetje achterwijk buurten. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 (bewerkt) Hier haal ik altijd mijn hoeren Hou er wel rekening mee dat ze alleen in de nacht er zijn. Bewerkt: 9 februari 2010 door Kenny-Petrovic Reageren
PrioX Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 (bewerkt) Je vindt ze vooral in de avond/nacht. Hier staan ze bijna altijd,( SnapMap) Natuurlijk kan je ze ook nog op andere plekken vinden(bijv. op de SnapMap van Kenny-Petrovic.) En als je wilt weten hoe ze in je auto komen > Klik Edit: Kenny-Petrovic was voor me Bewerkt: 9 februari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 (bewerkt) Waar sturen ze je toch allemaal naar toe. PrioX, toch niet Ivy Drive North? Hier De 3 locaties waar je hoeren kan vinden, linksonder in Alderney vind je Honkers met ten noorden hiervan Red Light District, wie aan de naam twijfelt moet zijn storyline beter kennen( ), rechtboven vind men The Triangle Club in Bohan, waar je de hoeren toch wel op een afstandje van de club moet zoeken... PrioX, ik verspil veel van mijn tijd rond Grummer Road en Ivy Drive North, maar ik heb er misschien nog maar één keer een hoer tegengekomen hoor . Bewerkt: 9 februari 2010 door Hearv94 Reageren
PrioX Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Ik weet zeker dat de SnapMap van me klopt. Daar kan je hoeren tegen komen langs de weg meestal 3/4 En idd bij de SnapMaps van Hearv94 vindt je ook veel hoeren Reageren
Scarface92 Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Aangezien Bohan een soort achterbuurt van Liberty City is zullen daar ongetwijfeld ook veel prostituees (hoeren) rondlopen. Met name bij het gebied rondom je Savehouse in South Bohan. Als je verder nog wat wilt weten over de prostituees in GTA, kun je altijd op ->Deze<- pagina kijken. Succes! Reageren
Vice-King Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 je moet eens s'nachts bij de stripclubparkeerplaats kijken daar staat altijd wel één Reageren
harry1985 Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Overdag zijn ze er bijna niet. dus je moet gewoon s`avonds en in de nacht zoeken langs diverse straten & plekken. bij de garage vind je ze wel redelijk vaak. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.