Jump to content

Vrolijke Valentijn :-)

Nissan

Recommended Posts

• Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GreyFox-Smurf

7

• Fiegel5

4

• Nissan

4

• TomFurga

4

Ik vind Valentijnsdag zowiezo een rot dag. Het is er alleen maar om de mensen die geen meisje kunnen krijgen omdat ze heel erg lelijk zijn (zoals ik) te pesten.

Niks aan toe te voegen..:N

klopt ongeveer wel aan mij, maarjah, zoals men zegt, op ieder potje past een dekeltje,

ik doe er nu niks aan,

Delen op andere websites

Ik ga met Visser23 eerst gezellig eten in een mooi restaurantje (valentijnsmenu natuurlijk), en daarna nog een romantische avond bij mij thuis.

Huh, maar ik moest 20.30 ofzo bij jou zijn. Wil je dan nog uit eten? Beetje laat vind je niet? Nouja, ik heb .Senne dus voor Valentijn :D

@hieronder: perfect ;)

Delen op andere websites

Ik stel voor dat je om 19u dan bij mij belt, dan vertrekken we samen naar het restaurant en zijn we nog tijdig terug om er een leuke avond van te maken. :$

:puh: Gaat wel erg ver voor een GTAForum vindt je niet>

Maar ontopic: Ik doe niet echt aan valentijnsdag, tenminste, tot nu dan!

Ik ga waarschijnlijk met 2 meiden een avondje uit :D

Op valentijnsdag nogwel!

Delen op andere websites

Ik vind het hilarisch dat Valentijnsdag op zondag valt. Geen winkels open, geen post... Al die commerciele rotzooi. Kan het missen als kiespijn. :D Als je een vriend/vriendin hebt, zou je altijd zo moeten doen als op Valentijnsdag. Als je geen vriend/vriendin hebt, dan moet je het ook gewoon zeggen als je iemand leuk vindt en zeker niet zo lomp een "anonieme" kaart of zo gaan sturen. En als je geen vriend/vriendin hebt noch je vindt iemand leuk, is er niets aan. Kortom: Valentijnsdag is onzin. :7

Delen op andere websites

Jemig, iedereen denkt meteen aan geld en onzin. Misschien moet je niet eens denken dat het de winkels iets oplevert, maar om het feit dat je met je lief iets kunt vieren. Dat je samen met hem/haar kunt zijn en van hem/haar kan genieten. Het is misschien wel een beetje onzin, want het bovenstaande hoort elke dag zo te zijn. Dat is waar, maar het nooit verkeerd om de liefde een boost te geven met zon dag als Valentijnsdag. Maak er gebruik van, en zeur niet zo..

Delen op andere websites

Ik heb geen vriendin. Valentijn is één grote commerciële zeik. :duh: Zelfs als ik een vriendin zou hebben, zou ik op valentijn niks speciaal doen. Je moet elke dag van het jaar er het beste van maken, en niet enkel valentijn.

Elke dag chocola en rozen aan je vriendin geven, dat kost handen vol geld. :-(

Maar ja, als je met valentijnsdag alleen denkt aan materie doe je het verkeerd, het gaat om de liefde. Fiegel is wat dat betreft een wijs man. :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...