Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Hoi! Ik wilde eens leren hoe je kunt photoshoppen en probeerde als beginner maar om een tekst goed in mijn huidige sig te krijgen... Nou heb ik een redelijk goede tekst, maar ik wilde de tekst proberen te verplaatsen en als ik dat doe blijft het andere staan... (de tekst die ik wilde verplaatsen.) De teksten staan te ver uit elkaar... Ik laat even zien wat ik bedoel: Wat ik wilde: grand theft auto TOM Wat het werdt: grand theft auto TOM (TEKST STAAT TE VER UITELKAAR) Ik hoop op hulp. (Bij de tutorial op het forum staat het nie en ik heb in de helpdesk van paintshop pro gekeken. Staat er ook nie. MVG Tom Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Ik hoop op hulp. (Bij de tutorial op het forum staat het nie en ik heb in de helpdesk van paintshop pro gekeken. Staat er ook nie. MVG Tom Selecteer je textlayer, ga naar Window > Character en verander de regelafstand: Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Ik hoop op hulp. (Bij de tutorial op het forum staat het nie en ik heb in de helpdesk van paintshop pro gekeken. Staat er ook nie. MVG Tom Selecteer je textlayer, ga naar Window > Character en verander de regelafstand: Maar ik heb de NL versie en volgens mij een andere... Namelijk: Corel PaintShop Pro Photo X2. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 (bewerkt) Je kan de plaats tussen de regels tekst aanpassen door het volgende te doen. Zet het tekstvenster aan. Window -> Character Bij character zie je nu een logo met twee letters a boven elkaar, dit staat standaard op (auto). Je pas dit gewoon aan naar een cijfer, want anders beslist Photoshop zelf hoeveel plaats er tussen komt. Mvg, BV_1993 Edit: ik was te laat en de uitleg heeft geen nut aangezien het van Adobe Photoshop CS4 is, net als de uitleg van -Mathijs- Bewerkt: 10 februari 2010 door BV_1993 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Maar ik heb de NL versie en volgens mij een andere... Namelijk: Corel PaintShop Pro Photo X2. De regelafstand in Paint Shop Pro kun je wijzigen met de optie 'Bovenaan:'. Vage benaming, maar dat heb je altijd met die Nederlandse versies. Ik denk dat het gewenste resultaat voor jou ergens tussen de -0,250 en -0,350 ligt. Probeer de volgende keer overigens wel even wat duidelijker te zijn met het programma dat je gebruikt, anders kunnen we je niet voldoende helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.