Jump to content

Kopen


!NickName!

Recommended Posts

Ik kon gisteren GTA III kopen voor nog geen 8 euro.

Mijn vraag is: Is het slim dat ik hem heb laten liggen, of had ik hem moeten meepakken.

Ik heb iig de volgende GTA's:

GTA: IV

GTA: SA

GTA: VC

GTA: CTW

GTA: DLC

Staat GTA III dus 'goed' tussen dit lijstje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een echte GTA fan heeft GTA: III in zijn kast liggen.

Het laat bij mij juist het begin zien van een geweldige toekomst in Gaming. Vrije wereld, 3D, Doen en laten wat je wilt.

Als je hem speelt verwacht dan niet omver geblazen te worden door de graphics. Maar verwacht Nostalgie.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Dus je zegt eigenlijk: Koop hem, want je krijgt er spijt van?

Hij zegt dat je hem als echte gta fan hem in de kast hebt liggen.

En ik heb hem laatst opnieuw gekocht en heb er geen spijt van blijft een leuke game :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je zegt eigenlijk: Koop hem, want je krijgt er spijt van?

Nee.

Het is gewoon de nostalgie van GTA: III. Je zal juist blij zijn. Want nu worden dan ook meer EE's duidelijker. Je zal echt het verschil zien tussen het begin van de III en de begin van een IV era.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar verwacht Nostalgie.

Hoe kan een spel nou nostalgisch zijn voor iemand die het nog nooit gespeeld heeft? :?

Ik heb hem zelf ook in de kast staan, maar ben nooit ver gekomen (had geen zin om hem uit te spelen). De graphics zijn niet geweldig, maar GTA staat over het algemeen toch bekend om de fantastische gameplay maar (relatief) mindere graphics. Als je alle anderen uitgespeeld heb, zou ik hem zeker kopen. Dan heb je in ieder geval nog een stel leuke nieuwe missies. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik weet dat ik Vroeger GTA III had , Alleen die is helaas kwijt Geraakt :$

Ik zag hem Laatst toevallig in de Winkel liggen en omdat het spel al wat ouder is koste het maar € 6,99 :dans:

Meteen Gekocht Dit S-U-P-E-R Stoere Spel en het Begin van de Échte GTA Games 8)

Iedereen die dit spel nog niet heeft ! Kopen je zal er echt geen spijt van hebben !.

Nostalgie _O_

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat ik Vroeger GTA III had , Alleen die is helaas kwijt Geraakt :$

Ik zag hem Laatst toevallig in de Winkel liggen en omdat het spel al wat ouder is koste het maar € 6,99 :dans:

Meteen Gekocht Dit S-U-P-E-R Stoere Spel en het Begin van de Échte GTA Games 8)

Iedereen die dit spel nog niet heeft ! Kopen je zal er echt geen spijt van hebben !.

Nostalgie _O_

Ik vind Grand Theft Auto 1 gewoon het begin van de ''échte'' GTA Games? Wat zijn volgens jou dan ''échte'' GTA Games? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat ik Vroeger GTA III had , Alleen die is helaas kwijt Geraakt :$

Ik zag hem Laatst toevallig in de Winkel liggen en omdat het spel al wat ouder is koste het maar € 6,99 :dans:

Meteen Gekocht Dit S-U-P-E-R Stoere Spel en het Begin van de Échte GTA Games 8)

Iedereen die dit spel nog niet heeft ! Kopen je zal er echt geen spijt van hebben !.

Nostalgie _O_

Ik vind Grand Theft Auto 1 gewoon het begin van de ''échte'' GTA Games? Wat zijn volgens jou dan ''échte'' GTA Games? :?

Grand Theft Auto 1 is ook Gewoon het Begin van de GTA Games ;) (Officieel Gezien) :duh:

Maar ik Bedoelde Dat GTA III Het Eerste Deel van de Reeks GTA Games is Waarbij je ook in Third Person Het Spel kan Spelen. :dans:

Ik Weet Nog dat ik Vroeger GTA 1/2 Heb Gespeeld en dat ik Het Gewoon echt Niet Leuk vond om het Vanaf Bovenaf te Spelen. :N

Toen GTA III (Liberty City) Uit Gekomen was Veranderde Mijn Mening over Grand Theft Auto. :tu:

Dat vond ik Nou nog eens een "Echte" (GTA) Game ;) (Mijn Persoonlijke Mening) :engel:

Ik Weet niet of je me een Beetje Begrijpt met Wat ik Precies Bedoel ? :$ (Maarja ik Ga Maar Eens Slapen Ofzo) :puh:

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...