tommit Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Hoi, Ik heb zojuist een car mod in gta 4 gezet maar als ik nu gta 4 opstart en de game load enzo dan kom ik buiten en zie ik geen auto's meer heb al heel de game rond gelopen maar zie helemaal geen auto's weet iemand hoe dit komt??? Mvg. Reageren
PorZ19 Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 (bewerkt) welke mods heb je geïnstalleerd ? of heb je per ongeluk als je een trainer hebt No Cars Optie Aan gezet (Smiple Native Trainer) Bewerkt: 13 februari 2010 door PorZ19 Reageren
Puma Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 (bewerkt) Ik denk dat dat komt omdat je alle auto's hebt gestolen die je moet inleveren en nu zijn er geen auto's meer over! Bewerkt: 13 februari 2010 door Puma Reageren
Beagle Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Zoals Puma zegt heb je alle auto's waarschijnlijk al gestolen voor missies (Stevie's Car Theft, Brucie..). Het enige wat je nog kan doen is GTA 4 herinstalleren. Je hebt mogelijk ook SparkIV of OpenIV open laten staan terwijl je IV ging spelen, hierdoor kan het ook komen. Plaats een backup terug van welk IMG/RPF je gemod hebt of herinstalleer het spel. Reageren
.Senne Geplaatst: 13 februari 2010 Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Ik denk dat dat komt omdat je alle auto's hebt gestolen die je moet inleveren en nu zijn er geen auto's meer over! Dit is de meest voor de hand liggende oorzaak. Maar ik weet nog wel een minder vanzelfsprekende, ietwat meer technische: Je hebt waarschijnlijk SparkIV of OpenIV laten openstaan terwijl je GTA IV opstartte om te testen of je mods werkten. Dit zorgt ervoor dat je vehicles.img lichtelijk verneukt wordt. Ofwel plaats je een backup terug, ofwel herinstalleer je GTA IV en herbegin je. Zorg er dus voor dat je SparkIV of OpenIV afsluit vóórdat je GTA IV opstart! En als het daar niet aan ligt, gewoon wat minder auto's stelen. Reageren
tommit Geplaatst: 13 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2010 Zoals Puma zegt heb je alle auto's waarschijnlijk al gestolen voor missies (Stevie's Car Theft, Brucie..). Het enige wat je nog kan doen is GTA 4 herinstalleren. Je hebt mogelijk ook SparkIV of OpenIV open laten staan terwijl je IV ging spelen, hierdoor kan het ook komen. Plaats een backup terug van welk IMG/RPF je gemod hebt of herinstalleer het spel. Beagle je bent geweldig hij doet het En de rest ook bedankt had sparky nog openxD Ty Reageren
Abro9 Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Altijd backup maken van vehicles, carcols en handlingbestandje zo bespaar je veel tijd Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 14 mei 2011 Rapport Geplaatst: 14 mei 2011 zie ook dit onderwerp: http://www.gtaforum.nl/topic/118983-geen-autos-meer-na-installeren-mods/ Hij had hetzelfde probleem als jij! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.