Jump to content

Zie geen auto's meer in gta 4 na mod


tommit

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb zojuist een car mod in gta 4 gezet maar als ik nu gta 4 opstart

en de game load enzo dan kom ik buiten en zie ik geen auto's meer

heb al heel de game rond gelopen maar zie helemaal geen auto's

weet iemand hoe dit komt???

Mvg.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Puma zegt heb je alle auto's waarschijnlijk al gestolen voor missies (Stevie's Car Theft, Brucie..). Het enige wat je nog kan doen is GTA 4 herinstalleren.

Je hebt mogelijk ook SparkIV of OpenIV open laten staan terwijl je IV ging spelen, hierdoor kan het ook komen. Plaats een backup terug van welk IMG/RPF je gemod hebt of herinstalleer het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dat komt omdat je alle auto's hebt gestolen die je moet inleveren en nu zijn er geen auto's meer over!

Dit is de meest voor de hand liggende oorzaak. Maar ik weet nog wel een minder vanzelfsprekende, ietwat meer technische:

Je hebt waarschijnlijk SparkIV of OpenIV laten openstaan terwijl je GTA IV opstartte om te testen of je mods werkten. Dit zorgt ervoor dat je vehicles.img lichtelijk verneukt wordt. Ofwel plaats je een backup terug, ofwel herinstalleer je GTA IV en herbegin je. Zorg er dus voor dat je SparkIV of OpenIV afsluit vóórdat je GTA IV opstart!

En als het daar niet aan ligt, gewoon wat minder auto's stelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Puma zegt heb je alle auto's waarschijnlijk al gestolen voor missies (Stevie's Car Theft, Brucie..). Het enige wat je nog kan doen is GTA 4 herinstalleren.

Je hebt mogelijk ook SparkIV of OpenIV open laten staan terwijl je IV ging spelen, hierdoor kan het ook komen. Plaats een backup terug van welk IMG/RPF je gemod hebt of herinstalleer het spel.

Beagle je bent geweldig hij doet het

En de rest ook bedankt had sparky nog openxD

Ty

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...
  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...