Jump to content

25 For Haiti - We are the world


Fiegel5

Recommended Posts

GTAGames.nl afbeelding
]13 Februari kwam 'We are the world' van '25 for Haiti' officieel op youtube. Verschillende populaire artiesten van nu zingen hun bijdrage voor Haiti. Onder andere Lill wane, Milly Cyrus, Justin Bieber, Lionel Richie en verschillende andere artiesten uit de top40 lijsten van de afgelopen jaren. Het nummer is ongeveer hetzelfde als het nummer voor Afrika, wat kleine veranderingen zoals een stukje wat alleen door rappers word gezongen. En natuurlijk nieuwe artiesten. Ook de inmiddels overleden Micheal Jackson doet mee aan dit nummer, uit
is hij uitgeknipt en ook hij heeft zijn rol gekregen in dit nieuwe lied.

Ik vind het persoonlijk best wel tegenvallen, zeker sommige stukjes die de rappers zingen. Ook is volgens mij aan de helft flink wat gesleuteld met de knoppen zoals gewent, ook vind ik de combinatie wat raar. Het ene moment zie een 15 jarige jongen, dan een vent van 60 en daarna iemand die al lang dood is. Vaag liedje, maar al bij al kan het wel prima door de beugel op wat kleine stukjes na. Ik vind de oude versie voor Afrika een stuk mooier.


Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Het orgineel vind ik persoonlijk beter.

Dit nummer heeft zeker zijn mooie momenten, en het laat ook nog eens zien hoe zeer MJ word gemist op muzikaal gebied, en zijn inzet voor een betere wereld.

Dat terzijde vind ik dat de rap er AB-SO-LUUT NIET in vind passen.

Ik kreeg wel echter een traan in mijn ogen toen ze als een groep gingen zingen.

Kwa vocaal niveau paste het ook minder bij elkaar dan in het orgineel, dus daar hadden ze zeker meer naar moeten kijken.

Al met al, goede en slechte stukjes. In het algemeen vind ik het wel aardig, maar zeker niet beter dan het orgineel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Doe mij maar die voor Afrika. Die is op vocaal gebied gewoon beter niet met die neppe auto tune van die rappers! Dit liedje wekt een veel mooier gevoel bij me op. Doe mij maar die voor Afrika! Het ligt mij nu ook meer aan de muzikanten die mee doen zoals Miley, en die bieber en al die rappers, ik vind ze zo nep! Doe mij maar de echte zangers zoals Bruce Springsteen, Billy Joel en Micheal!

Bewerkt: door Exoit
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een machtig liedje.

Zelfs het rap gedeelte.

Het gevoel dat dit opwekt is onbeschrijflijk.

Inderdaad. Die misselijkmakende Justin Bieber met z'n gejammer en die omhooggevallen negerts rappers zijn zo hypocriet dat ik er geen woorden voor heb.

puke.jpg

Wat een *geweldig* lied. Ik heb nimmer het voorrecht gehad zo'n stelletje slechte zangers aan te horen, met een zo mogelijk nog slechtere tekst. En dan Michael Jackson: WAAROM? WAAROM HEBBEN JULLIE DIE BLANKE NEGERT UIT ZN GRAF GEHAALD?!

Een bewonderingswaardige verneuking. Bravissimo!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...