TopCat Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Normaal moet een user track radio werken ik heb al bepaalde keren geprobeerd eerst maakte ik wavs en stopte ze in C:\Documents and Settings\*******\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks maar als je dan sa opstarte en je ging naar de user track radio kwam er nog niks alleen standaard van het spel zelf Dan... steek ik er mp3's in en het werkt nog altijd ni dus enig idee welke files het dan wel moette zijn? .ogg's? Please help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Er is een pinned Topic hierover.. Click it Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ty dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.