GTAFreak007 Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hallo, Ik wil de Ragdoll mod gebruiken maar die werkt dus niet Ik heb die ASI loader in GTA IV directory gezet En dan die mod files ook Maar hij laad het gewoon niet =| Bij vorige trainers kwam er zo een kadertje Alexander ....... Maar nu niet meer Hoe is dit te verhelpen ? PS de enige trainer die werkt bij mij is Simple Native Trainer =s Reageren
jvj Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Hallo, Ik wil de Ragdoll mod gebruiken maar die werkt dus niet Ik heb die ASI loader in GTA IV directory gezet En dan die mod files ook Maar hij laad het gewoon niet =| Bij vorige trainers kwam er zo een kadertje Alexander ....... Maar nu niet meer Hoe is dit te verhelpen ? PS de enige trainer die werkt bij mij is Simple Native Trainer =s Weet je wel hoe je simple native trainer moet openen? Je moet hem openen door F3 in te drukken. Wat zit je dan te praten over een kadertje van Alexander Blade? Dat komt er bij mij ook nooit op, terwijl de trainer wel geladen is. Reageren
Beagle Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 > http://www.gtaforum.nl/topic/107315-ivov-asi-mods-installeren/ Volg die tutorial eens voor het installeren van .asi mods . Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 18 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ik weet hoe ik ze moet installeren De Native Trainer werkt wel hoor Maar de ragdoll mod niet . Is een aparte mod van de CommunistHippie fzo iets Native trainer werkt maar die ragdoll knop ken ik niet En dit staat er in de trainer.ini RagDollKey1=77 //Ragdoll Default M RagDollKey2=100 //Ragdoll Deafault Num 4 Maar die knoppen werken dus niet of ze zijn veranderd en ik weet niet wat 77 is =| Reageren
Beagle Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 Ik dacht dat HippieCommunist ook scripts maakte in VB.net, dat is geen .asi en heb je een VB loader voor nodig die nog niet geüpdate is voor patch #5. Kan je een link geven naar de mod? Het is ook wel handig om te kijken wat de knoppen ervoor zijn, dan ligt het misschien niet eens aan de mod maar aan dat je op het verkeerde drukt... Reageren
jvj Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Geplaatst: 18 februari 2010 In het menu van simple native trainer ga je naar options, en ik geloof op de 2de pagina (options2) staat de ragdoll. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 20 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 (bewerkt) Heb weer hulp nodig . De native trainer werkte gisteren in Free mode maar toen Ik spawnde 'per ongeluk' te veel peds ik hield de knop ingedrukt al rijdend Me game freezede en nu werkt ie niet meer online moet ik de mod herinstalleren dan ? @ Beagle : Het waren ASI bestanden en ik heb ergens een Patch 5 versie van die mod kunnen downloaden en die werkte wel degelijk met de knoppen die er stonden Bewerkt: 20 februari 2010 door GTAFreak007 Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 En dit staat er in de trainer.ini RagDollKey1=77 //Ragdoll Default M RagDollKey2=100 //Ragdoll Deafault Num 4 Maar die knoppen werken dus niet of ze zijn veranderd en ik weet niet wat 77 is =| Dit houd in dat je M ingedrukt moet houden en dan de 4 op het numpad in moet drukken. Dus een toetscombinatie M + Num4 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.