Jump to content

Gamers met okselvijvertjes


jvj

Recommended Posts

Jullie zullen het allemaal wel eens hebben meegemaakt: je hebt een tijdje een spannende game gespeeld en dan zit je met okselvijvertjes. Soms hele zweetplekken. Bij mij is het vooral bij van die vechtgames (in de ring boksen etc.) Maar het komt ook soms bij andere games voor zoals GTA of racegames.

Wie heeft het wel vaker? Wat kan je er tegen doen? Ik ben benieuwd naar de reacties!

JVJ

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jvj

    8

  • Amfetamientje

    6

  • Sprunk

    4

  • Wienish

    3

Top Posters In This Topic

Okselvijvertjes? What the hell? Voor zweten bestaat er trouwens al een wondermiddeltje. Deodorant. In supermarkten en drogisten verkrijgbaar.

Nou, ik gebruik een goede deo, maar dat houdt het zweten toch niet tegen?! Het zweet stinkt er alleen niet door. Maar zweten doe je sowieso, zelfs met deo.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Okselvijvertjes? What the hell? Voor zweten bestaat er trouwens al een wondermiddeltje. Deodorant. In supermarkten en drogisten verkrijgbaar.

Nou, ik gebruik een goede deo, maar dat houdt het zweten toch niet tegen?! Het zweet stinkt er alleen niet door. Maar zweten doe je sowieso, zelfs met deo.

Meesten zijn ook anti-transpirant. Probeer dat eens, zou ik zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Meesten zijn ook anti-transpirant. Probeer dat eens, zou ik zeggen.

Dat moet ik nou toch eens proberen en dan geloof ik het misschien... Maar op de meeste staat inderdaad anti-transpirant, wat soms zever is.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Axe Dry, en je hebt geen okselvijvertjes meer. :clown:

En dat werkt echt? Al geprobeerd?

Het is de bedoeling dat dit topic serieus blijft he mensen.

Axe Dry is niet fijn, er komt een soort laag in je oksel waardoor je niet zweet maar of dat goed is, is maar de vraag. Ik heb een tijd geleden een middeltje van de drogist gebruikt(weet de naam niet maar zoeken op internet zou niet moeilijk zijn, veel mensen zweren erbij) en dat moest je dan op de huid spuiten, uitsmeren en dan zweette je voor 5 dagen niet of nauwelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens gelezen dat de meeste vrouwendeoderantsoorten beter werken tegen zweten dan mannenspul (zoals het hier genoemde Axe Dry). Succes :$

Ja inderdaad, dat klopt. Ik heb nog nooit een zwetende dame gezien die zat te gamen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...