jvj Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Bedankt iedereen voor de feedback. Nou kan ik me wel uit de slag trekken. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Bedankt iedereen voor de feedback. Nou kan ik me wel uit de slag trekken. Je kan het ook spuiten, vrouwendeo is lang niet altijd roller hoor. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Overigens moet ik Wienish wel gelijk geven; vrouwen-deo voorkomt zweet terwijl mannen-deo vooral de zweetlucht probeert te overstemmen. Als je het echt vervelend vindt had ik dus gewoon voor de vrouwen-deo gegaan. Reageren
jvj Geplaatst: 19 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 (bewerkt) Overigens moet ik Wienish wel gelijk geven; vrouwen-deo voorkomt zweet terwijl mannen-deo vooral de zweetlucht probeert te overstemmen. Als je het echt vervelend vindt had ik dus gewoon voor de vrouwen-deo gegaan. Ik vond het gewoon lastig dat het nat was. Het stonk niet (omdat ik vanochtend gewone deo roller op had) maar ja, je zweet wel. Als ik arbeid verricht zweet ik totaal niet zoveel aan de oksels, maar overal zowat gelijk, heel oppervlakkig/licht. Als ik lang fiets of skateboard, heb ik zoals ze het noemen een zweetreet en vooral zweet aan m'n onderrug. Dus: de okselvijvertjes zijn gewoon door spanning. Kent er iemand Ben Crabbé? Bewerkt: 19 februari 2010 door jvj Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Overigens moet ik Wienish wel gelijk geven; vrouwen-deo voorkomt zweet terwijl mannen-deo vooral de zweetlucht probeert te overstemmen. Als je het echt vervelend vindt had ik dus gewoon voor de vrouwen-deo gegaan. Ik vond het gewoon lastig dat het nat was. Het stonk niet (omdat ik vanochtend gewone deo roller op had) maar ja, je zweet wel. Als ik arbeid verricht zweet ik totaal niet zoveel aan de oksels, maar overal zowat gelijk, heel oppervlakkig/licht. Als je het lastig vindt dat het nat is dan is vrouwen-deo juist een uitkomst, het vocht wordt namelijk drastisch vermindert bij vrouwen-deo. Overigens gaat zweet pas na een tijdje stinken, "vers" zweet stinkt niet. Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 (bewerkt) Als je echt veel zweet, en deo's niet meer helpen daartegen, zijn er speciale middeltjes die je kunt gebruiken. Een goed middel is volgens diverse sites Odorex Extra Dry. Verkrijgbaar bij o.a. Kruidvat en Albert Heijn voor 2 of 3 euro ofzo. Is veel sterker dan Anti-transpirant deodorant. Dit middel past ook bij de omschrijving van Galiorix. Je smeert het 's avonds voor je naar bed gaat op, en het werk dan een aantal dagen lang. Bewerkt: 19 februari 2010 door Sprunk Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Ik vraag me eigenlijk af hoe het komt dat/waarom je gaat zweten bij het gamen? Zweten is er zodat je lichaam afkoelt maar is het gamen psychisch dan zo intens dat je lichaamstemperatuur daadwerkelijk stijgt, of is het iets anders? Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 (bewerkt) Ik vraag me eigenlijk af hoe het komt dat/waarom je gaat zweten bij het gamen? Zweten is er zodat je lichaam afkoelt maar is het gamen psychisch dan zo intens dat je lichaamstemperatuur daadwerkelijk stijgt, of is het iets anders? Wikipedia:Emotioneel zweet: Bij zweet denkt men in de eerste plaats aan zware fysieke inspanningen en zomerse temperaturen. Maar het meeste zweet wordt gegenereerd door emotionele spanningen. De productie van emotioneel zweet (zoals bij schrik of zenuwen) is vijf keer zo groot als de fysieke zweetproductie. En dat is niet het enige verschil: emotioneel zweten gebeurt 'plotseling', fysiek zweten gebeurt eerder geleidelijk. Bewerkt: 19 februari 2010 door Sprunk Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 ja, in dat geval ben je vergeten dat het een spel is, en ja, dan word het wel ernstig Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Geil, weer wat geleerd Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Dit komt natuurlijk niet alleen maar omdat je PC of Console warmte afgeeft. Zoals je zelf al aangeeft gebeurd het bij games waar je zelf erg veel energie gebruikt en wat je spannend vind. Wat je hier tegen kan doen. Ik weet niet hoelang je per dag achter de PC/Console zit, maar als je zelf merk heel intensief bezig te zijn met een spelletje en je krijgt het erg warm en gaat zweten stop er dan even mee en ga even een frisse neus halen of even rustig zitten en drink wat water of natuurlijk wat ander drinken! Pauze nemen is erg belangrijk! Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Dit komt natuurlijk niet alleen maar omdat je PC of Console warmte afgeeft. Zoals je zelf al aangeeft gebeurd het bij games waar je zelf erg veel energie gebruikt en wat je spannend vind. Wat je hier tegen kan doen. Ik weet niet hoelang je per dag achter de PC/Console zit, maar als je zelf merk heel intensief bezig te zijn met een spelletje en je krijgt het erg warm en gaat zweten stop er dan even mee en ga even een frisse neus halen of even rustig zitten en drink wat water of natuurlijk wat ander drinken! Pauze nemen is erg belangrijk! Ik snap ook wel dat het niet door de hitte van mijn ps3 komt (of was die reactie niet @ mij?). Ik ging er meer van uit dat het dus iets psychologisch was, zoals ik zei, maar ik zie daar de logica niet van in waarom je lichaam dit doet. Reageren
Sprunk Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Je lichaam is ook niet logisch. Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Je lichaam is ook niet logisch. Ik zekere zin wel. Als je ziek bent is het toch logisch dat de witte bloedcellen gaan 'vechten' tegen de schadelijke bacterie/virus? Reageren
moechy Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Axe Dry, en je hebt geen okselvijvertjes meer. En dat werkt echt? Al geprobeerd? Het is de bedoeling dat dit topic serieus blijft he mensen. Axe Dry is niet fijn, er komt een soort laag in je oksel waardoor je niet zweet maar of dat goed is, is maar de vraag. Ik heb een tijd geleden een middeltje van de drogist gebruikt(weet de naam niet maar zoeken op internet zou niet moeilijk zijn, veel mensen zweren erbij) en dat moest je dan op de huid spuiten, uitsmeren en dan zweette je voor 5 dagen niet of nauwelijks. En dat is toch o zo gezond.. We zweten niet voor niks. Als je zweet worden je poriën als het ware gekuist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.