Jump to content

GangRancher


Jorn181009

Recommended Posts

Welkom op het forum Jorn181009.

De informatie van Folkerthoog is niet corregt.

Hij vroeg om de Gang Rancher. Die je op deze pagina kan vinden.

Maar ja daar is geen vindplaats voor.

Om ervoor te zorgen dat je een Gang Rancher vind moet je of even langs een van de Shark empire sites gaan, Maar vaak zijn die op slot.

Ook als je een paar keer een Empiresite van de Sharks hebt aangevallen komen ze je ook achterna. Alleen dit is af te raden omdat ze altijd met Micro SMG's en ak's achter je aan komen. Je zal ze dan snel moeten vermoorden om zelf niet het lootje te leggen. En nee, Ze komen niet eenmalig. Ze blijven je een tijdje lang achtervolgen totdat je al hun empires hebt overgenomen.

Of als je op prawn island even rijdt zie je ze ook vaak rondrijden.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.

Groetjes,

Rinaldootje

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum Jorn181009.

De informatie van Folkerthoog is niet corregt.

Hij vroeg om de Gang Rancher. Die je op deze pagina kan vinden.

Maar ja daar is geen vindplaats voor.

Om ervoor te zorgen dat je een Gang Rancher vind moet je of even langs een van de Shark empire sites gaan, Maar vaak zijn die op slot.

Ook als je een paar keer een Empiresite van de Sharks hebt aangevallen komen ze je ook achterna. Alleen dit is af te raden omdat ze altijd met Micro SMG's en ak's achter je aan komen. Je zal ze dan snel moeten vermoorden om zelf niet het lootje te leggen. En nee, Ze komen niet eenmalig. Ze blijven je een tijdje lang achtervolgen totdat je al hun empires hebt overgenomen.

Of als je op prawn island even rijdt zie je ze ook vaak rondrijden.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.

Groetjes,

Rinaldootje

Nja , ik neus hier al een tijdje rond en heb me ook al vaak geregistreerd maar sinds ik een nieuwe laptop heb ben ik mijn gebruikersnaam en whatever vergeten. Maar over die empire sites. Ik heb ze volgens mij al allemaal opgekocht. Bestaat er een manier om die weer te verkopen of hoe moet ik een empire building aanvallen? ik zit aan 100% Dus ik weet het niet precies. Hulp? :)

Bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum Jorn181009.

De informatie van Folkerthoog is niet corregt.

Hij vroeg om de Gang Rancher. Die je op deze pagina kan vinden.

Maar ja daar is geen vindplaats voor.

Om ervoor te zorgen dat je een Gang Rancher vind moet je of even langs een van de Shark empire sites gaan, Maar vaak zijn die op slot.

Ook als je een paar keer een Empiresite van de Sharks hebt aangevallen komen ze je ook achterna. Alleen dit is af te raden omdat ze altijd met Micro SMG's en ak's achter je aan komen. Je zal ze dan snel moeten vermoorden om zelf niet het lootje te leggen. En nee, Ze komen niet eenmalig. Ze blijven je een tijdje lang achtervolgen totdat je al hun empires hebt overgenomen.

Of als je op prawn island even rijdt zie je ze ook vaak rondrijden.

Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.

Groetjes,

Rinaldootje

Nja , ik neus hier al een tijdje rond en heb me ook al vaak geregistreerd maar sinds ik een nieuwe laptop heb ben ik mijn gebruikersnaam en whatever vergeten. Maar over die empire sites. Ik heb ze volgens mij al allemaal opgekocht. Bestaat er een manier om die weer te verkopen of hoe moet ik een empire building aanvallen? ik zit aan 100% Dus ik weet het niet precies. Hulp? :)

Bedankt :)

Empires kan je niet verkopen. Enigste manier, Download een savegame of begin opnieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...