Jump to content

[IV] photo contest II


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

¤ Mededeling ¤





.Senne is gedisqualifiseerd voor ronde 2 vanwege het gebruik van pc modding.


Voor de mensen die op .Senne hebben gestemd die kunnen hun post aanpassen als ze dit willen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    29

  • .Senne

    15

  • Fezz

    14

  • Faex

    12

¤ Mededeling ¤





.Senne is gedisqualifiseert voor ronde 2 vanwege het gebruik van pc mogelijkheden.


Voor de mensen die op .Senne hebben gestemd die kunnen hun post aanpassen als ze dit willen.

Wat heeft hij fout gedaan dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heeft hij fout gedaan dan?

Ik denk dat Senne met behulp van Sipmle Native Trainer Niko Bellic in Brucie Kibutz heeft verandert. Ik kan ook mis zijn, want Niko kan Brucie ook gebeld hebben om samen met hem naar de stripclub te gaan...

>>> Door Jacky-2007: Dan nog, als dat zo zou zijn, Brucie draagt altijd bovenkleding wanneer je met hem uitgaat. In dit geval was er dus duidelijk gebruik gemaakt van een modificatie. In de regels was gesteld dat dit niet is toegestaan, op wat voor manier ook.<<<

Bij deze mijn nieuwe top 3:

1. Dennis313

2. Dieko

3. Banaandaan

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

mijn nieuwe top 3

1. banaandaan

2. JVJ

3. Jacky-2007

mag senne met de hele photo contest niet meer mee doen?

en mod gebruiken ben ik mee eens dat mag niet

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Dat mag inderdaad niet, ik dacht dat ie de Video Editor had gebruikt.

Hij mag nog wel meedoen alleen hij is deze ronde gedisqualifiseert.

elke foto waarin een mod word gebruikt telt niet mee dus je moet het zelf weten.

Link to comment
Delen op andere websites

¤ mededeling ¤



___________________________________________________________________________________________________________________________

De stemronde is nu afgelopen

fotopunten

01# - 17

02# - 12

03# @Dieko - 7

04# @Jacky-2007 - 5

05# @jvj - 4

06# @Faex -

07# @.Senne - Gedisqualifiseert

08# @End Of The Riot - Niks ingezonden

09# @j0uk3 - Niks ingezonden

10# - Niks ingezonden

11# @claud - Niks ingezonden

12# @edgardn123 Niks ingezonden

de nummer 1 krijgt daarom nu 3 punten voor in de ranglijst de nummer 2 2 punten en de nummer 3 1 punt.

Ronde 3 - Auto(s)



inzendingen in mijn inbox aub!

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

I feel shocked. Ik heb geen enkele mod op pc, het is een complete herinstallatie omdat ik sinds 1.0.0.4 niet meer online kon op multiplayer.

Hoe komt het dan dat brucie een blote buik heeft en je niko niet ziet?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de personages heb ik gewoon een aantal afspraken gedaan met characters, en ook een aantal missies, waaronder Brucie. Bij één van die missies is hij gewoon mee in de stripclub binnengegaan voor zover ik weet, en daar hebben mods niets mee te maken.. Ik voelde me al schuldig omdat ik bij m'n foto's de video editor gebruik om het camerastandpunt te wijzigen (daarom staat Niko niet naast Brucie op de foto), dan ga ik zeker geen mods gebruiken.

Nu zit ik wel met een nog groter probleem: mijn savegames willen om de één of andere reden plots niet meer laden en beginnen steeds weer bij de eerste missie, dus nu heb ik maar 1/3 van IV vrij om in rond te rijden. :( Daarom dien ik maar een foto in die ik nog liggen had, ik hoop alleen dat niemand me doodslaat omdat ik ook hierbij de video editor heb gebruikt voor het camera-standpunt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...