Jump to content

[IV] photo contest II


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    29

  • .Senne

    15

  • Fezz

    14

  • Faex

    12

Is er een admin of moderator die weet of dit nog verder gaat of hoe het zit? Want anders kan iemand anders het overnemen van K-P, zodat de contest door kan gaan.

Je kan ook Kenny-Petrovic zelf een e-mail sturen, dan weet je meteen wat de stand van zaken is. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Is er een admin of moderator die weet of dit nog verder gaat of hoe het zit? Want anders kan iemand anders het overnemen van K-P, zodat de contest door kan gaan.

Je kan ook Kenny-Petrovic zelf een e-mail sturen, dan weet je meteen wat de stand van zaken is. :sigaar:

ik heb dat ook al 2 keer gedaan maar geen antwoord gehad

Link to comment
Delen op andere websites

Is er een admin of moderator die weet of dit nog verder gaat of hoe het zit? Want anders kan iemand anders het overnemen van K-P, zodat de contest door kan gaan.

Je kan ook Kenny-Petrovic zelf een e-mail sturen, dan weet je meteen wat de stand van zaken is. :sigaar:

ik heb dat ook al 2 keer gedaan maar geen antwoord gehad

Heb ik ook gedaan...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wat vertellen:

ik heb vele fotos ingezonden naar de photo contest maar kenny pertrovic zet ze er niet in!

als ik aan hem vraag waarom ze er niet instaan zeg hij dat hij dat wel heeft gedaan dus ik vind dit best raar

nu kan ik opeens geen contact meer met hem krijgen dus vind ik dit oneerlijk. dit was mijn mening

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Ik wil wat vertellen:

ik heb vele fotos ingezonden naar de photo contest maar kenny pertrovic zet ze er niet in!

als ik aan hem vraag waarom ze er niet instaan zeg hij dat hij dat wel heeft gedaan dus ik vind dit best raar

nu kan ik opeens geen contact meer met hem krijgen dus vind ik dit oneerlijk. dit was mijn mening

hij antwoord op dit moment geen 1 mail ook niet op die van ons

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...