Guardian1980 Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Had op zich ook wel mee willen doen, maar heb geen idee hoe ik mooie plaatjes krijg. Heb een XBOX en zie al helemaal voor me hoe ik met m'n linkerhand de controller bestuur en met m'n rechterhand foto's maak Er moet een makkelijker manier zijn Maar ik hoop op een spannende competitie en ben benieuwd naar de ingezonden plaatjes. Moge de beste winnen
jvj Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Er zitten veel mooie plaatjes tussen! JVJ
Dieko Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) Waarom mogen PC bezitters video-editors gebruiken? Ik vind het niet eerlijk :$ Bewerkt: 3 maart 2010 door Dieko
End Of The Riot Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Waarom mogen PC bezitters video-editors gebruiken? Ik vind het niet eerlijk :$ Was ik ook aan het denken, video-editors hebben een zwaar voordeel.
.Senne Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Mjah, wij kunnen de camera wat meer manipuleren, maar echt veel voordeel hebben we er ook niet aan naar mijn mening. Het heeft ook zijn limieten en werkt best veel tegen.
Kenny-Petrovic Geplaatst: 3 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 De video editor mag alleen gebruikt worden voor het maken van een screenshot. Je mag hem niet met de video editor bewerken zelfs het kleinste dingetje wat je niet zint niet. Dus dan is het voordeel van de PC gebruikers al snel verdwenen
Faex Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 (bewerkt) Oh zoo okee . Maar je mag dus ook niet, het camera standpunt veranderen? (denk ook niet niet dat dat echt nodig is) ( en: Yay! Ben een Auto dief in opleiding !) Bewerkt: 3 maart 2010 door faex
Dieko Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 (bewerkt) De video editor mag alleen gebruikt worden voor het maken van een screenshot. Je mag hem niet met de video editor bewerken zelfs het kleinste dingetje wat je niet zint niet. Dus dan is het voordeel van de PC gebruikers al snel verdwenen Sommige mensen hebben de camerastand bewerkt Bewerkt: 4 maart 2010 door Dieko
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 De video editor mag alleen gebruikt worden voor het maken van een screenshot. Je mag hem niet met de video editor bewerken zelfs het kleinste dingetje wat je niet zint niet. Dus dan is het voordeel van de PC gebruikers al snel verdwenen Sommige mensen hebben de camerastand bewerkt Als je slim nadenkt kan je dat ook op de PS3/Xbox360
End Of The Riot Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 De video editor mag alleen gebruikt worden voor het maken van een screenshot. Je mag hem niet met de video editor bewerken zelfs het kleinste dingetje wat je niet zint niet. Dus dan is het voordeel van de PC gebruikers al snel verdwenen Sommige mensen hebben de camerastand bewerkt Als je slim nadenkt kan je dat ook op de PS3/Xbox360 Echt niet zo makkelijk hoor. Btw Probeer jij die van star junction met diemotor maar is op een console te maken. :s
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 wanner mogen we op een foto stemmen?
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 (bewerkt) Het stemmen op de foto's van ronde 1 kan nu beginnen! Bij het stemmen Je mag niet op jezelf stemmen. Een lid dat stemt moet minstens 10 posts hebben. Een lid dat stemt en achteraf een kloon of dubbelaccount blijkt te zijn, zal niet worden meegerekend. Een lid dat achteraf gebanned wordt (niet vanwege kloon/dubbelaccount), zal wel worden meegerekend. Je moet een top 3 samenstellen, op 1 of 2 leden stemmen mag niet. Je mag natuurlijk een top 5 of dergelijke maken, maar de top 3 moet duidelijk zijn. Stemmen gebeurt binnen een bepaalde tijd, is de deadline verstreken dan zal je stem niet worden meegeteld Je mag niet stemmen op iemand die geen plaatje heeft ingestuurd klik hier om te bekijken wie het ingeleverd heeft en niet en om alle ingezonden foto's te bekijken. Je kan stemmen tot zondag 7 Maart 20:00. Zaterdag 7 maart word in OWN forumview bekend gemaakt wat het volgende onderwerp word. Bewerkt: 4 maart 2010 door Kenny-Petrovic
Recommended Posts