Jump to content

[IV] photo contest II


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Voor de personages heb ik gewoon een aantal afspraken gedaan met characters, en ook een aantal missies, waaronder Brucie. Bij één van die missies is hij gewoon mee in de stripclub binnengegaan voor zover ik weet, en daar hebben mods niets mee te maken.. Ik voelde me al schuldig omdat ik bij m'n foto's de video editor gebruik om het camerastandpunt te wijzigen (daarom staat Niko niet naast Brucie op de foto), dan ga ik zeker geen mods gebruiken.

Nu zit ik wel met een nog groter probleem: mijn savegames willen om de één of andere reden plots niet meer laden en beginnen steeds weer bij de eerste missie, dus nu heb ik maar 1/3 van IV vrij om in rond te rijden. :( Daarom dien ik maar een foto in die ik nog liggen had, ik hoop alleen dat niemand me doodslaat omdat ik ook hierbij de video editor heb gebruikt voor het camera-standpunt.

Een wijziging in de regels is dat je geen PC voordelen mag gebruiken dit is duidelijk aangegeven en dat houdt dus ook in camera standpunt wijzigen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    29

  • .Senne

    15

  • Fezz

    14

  • Faex

    12

* Modden is niet toegestaan, in welke vorm dan ook. Ook dit om alle deelnemers tegemoet te komen. Video-editors gebruiken mag wel, aangezien je de foto niet bewerkt.

* Op de pc mag er geen gebruik worden gemaakt van feature's die de PS3 en Xbox360 niet kunnen gebruiken.

De regels zijn anders wel tegenstrijdig. En nu ben ik dus gediskwalificeerd uit een ronde door valse beschuldigingen?

Edit: ik heb nog een andere foto gevonden zonder video editor, ik zal die dan inzenden.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

* Modden is niet toegestaan, in welke vorm dan ook. Ook dit om alle deelnemers tegemoet te komen. Video-editors gebruiken mag wel, aangezien je de foto niet bewerkt.

* Op de pc mag er geen gebruik worden gemaakt van feature's die de PS3 en Xbox360 niet kunnen gebruiken.

De regels zijn anders wel tegenstrijdig. En nu ben ik dus gediskwalificeerd uit een ronde door valse beschuldigingen?

Dat is idd wel tegenstrijdig maar lees maar wat dik gedrukt staat...

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus mensen, of je nou een screenshot maakt en met paint niko eraf knipt of voor het maken van je screenshot je camera ietsje draait tijdens het spelen zodat je Niko er niet op hebt, OF dat je exact datzelfde in video editor doet!

Dit is echt pure onzin. Sorry dat ik het zeg, vond het een hele leuke contest, maar dit is gewoon onzin. Zeg dan gewoon dat je de video editor niet mag gebruiken tenzij je de muis(om camera te draaien) niet gebruikt in video editor! :O Echt waar, beetje zwak van Kenny hoor.

@Hieronder: precies. Er staat 'je mag de video editor gebruiken'. Maak er dan niet gauw van 'daarmee wordt bedoeld dat je in video editor alleen de printscreen toets mag gebruiken en de muis niet'

Of je nou toevallig de camera zo weg zet in video editor of hij staat toevallig zo met cinematic cam dat maakt toch geen donder uit :7 ik zal me er maar niet meer mee bemoeien want ik ga alleen maar off-topic, maar ik wilde even opkomen voor Senne!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Und dit?

En nu ben ik dus gediskwalificeerd uit een ronde door valse beschuldigingen?

Want modden mocht niet, dat wist ik en dat heb ik dus ook niet gedaan. Maar dat neemt niet weg dat ik gediskwalificeerd ben, en als je nu zegt 'ja maar je hebt de video editor gebruikt', toen ik die screen inleverde mocht dat zogezegd nog.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens. Disqualificeer even alle PC gebruikers. Ze gebruiken namelijk print screen. Dat kan niet op de Xbox en PS3.

Of misschien moet je alle Xbox en PS3 gebruikers ook disqualificeren: Op de pc krijg je meestal niet de hoogst mogelijke settings.

Sorry voor het off-topic, ik haat het als mensen oneerlijk handelen.

@Heel stuk hieronder: Ik vind toch dat er duidelijk staat 'video editor mag gebruikt worden aangezien je daarmee de foto niet bewerkt' 'AANGEZIEN'.. dus niet 'mits'

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens. Disqualificeer even alle PC gebruikers. Ze gebruiken namelijk print screen. Dat kan niet op de Xbox en PS3.

Of misschien moet je alle Xbox en PS3 gebruikers ook disqualificeren: Op de pc krijg je meestal niet de hoogst mogelijke settings.

Sorry voor het off-topic, ik haat het als mensen oneerlijk handelen.

We hadden van in het begin een scheiding moeten maken voor de pc-gamers en platformgamers. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Als we toch allemaal zo gaan beginnen kan je even goed voor elke console apart een contest maken. :S

Trouwens: Het is niet omdat je in high settings speelt op de consoles dat de screens die je maakt ook in high quality zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Graag voorkom ik dat het hier onnodig uit de hand loopt, daarom grijp ik bij deze maar even in. Op de consoles heeft men de mogelijkheid om het precieze beeld wat je ook hebt gezien tijdens gameplay, naar voren te halen door een opname terug te halen in bijvoorbeeld Mediaplayer. Van dit Mediaplayer beeld maakt een console speler een printscreen.

Zoals al luidt vanaf het begin zijn de regels zó dat de pc spelers gebruik mogen maken van de video editor in IV, zonder daarbij gebruik te maken van functies die niet beschikbaar zijn op de consoles. Met andere woorden, in plaats van Media player mag je je opname openen in de video editor en daaruit een screen halen. Dit geldt dus niet voor het gebruik van andere camera standpunten, aangezien dat een functie is die console spelers niet hebben.

Zo heel moeilijk om te begrijpen is het helemaal niet. De reacties hier vallen me dan ook erg tegen; Kenny doet zijn best een leuke contest neer te zetten, en in mijn ogen slaagt hij hierin nu niet omdat in de eerste plaats men zich niet aan de regels wil houden, en in de tweede plaats, wanneer men hierop gewezen wordt, men in verweer gaat tegen de regels in.

.Senne, ik was degene die Kenny erop wees dat jouw inzending voor ronde 2 niet volgens de regels kon zijn. Door het ontblote bovenlichaam ontstond het vermoeden dat er gebruik zou zijn gemaakt van een mod. Als je niet het camera-standpunt had aangepast en je je aan de regels had gehouden, was je nooit verdacht geweest van het gebruiken van een mod. Maar aangezien je in ronde 1 al was bijgestuurd op het oneerlijk gebruik van de video editor, ben ik er eigenlijk vanuit gegaan dat je dat sowieso wel achterwege zou laten. Bij je screen voor ronde 2 zou dat inhouden dat je wel een mod zou moeten hebben gebruikt om die screen te maken.

Mythbuster, als iedereen gewoon eerlijk de regels volgt, is er niets aan de hand. De regels zijn duidelijk: Screens maken, niet bewerken. Alle platformen hebben het voordeel dat het moment van de screen in IV bijna tot op de seconde kan worden uitgekozen omdat nu iedereen achteraf het beeld kan terugkijken, maar daar blijft het bij. Je insinueert dat photoshop en paint zijn toegestaan; dat is zeker niet het geval en het duidt er ook op dat je voor het plaatsen van je reactie je zeker niet de regels hebt gelezen.

Conclusie van de situatie is nu dat tijdens ronde 2 .Senne vals is beschuldigd van het gebruiken van mods, omdat hij weer het camera-standpunt heeft aangepast in de video-editor terwijl hij na ronde 1 al duidelijk gewezen was op het feit dat dit niet is toegestaan.

Ronde 3 is inmiddels van start gegaan. Ik hoop dat iedereen vanaf deze ronde wel helemaal eerlijk kan zijn, en op de hoogte is van de regels! Zo niet, neem dan contact op via PM met Kenny-Petrovic als organisator van de photo contest II, of met ondergetekende, om meer verwarring te voorkomen. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Maar aangezien je in ronde 1 al was bijgestuurd op het oneerlijk gebruik van de video editor, ben ik er eigenlijk vanuit gegaan dat je dat sowieso wel achterwege zou laten.

Sorry, maar voor zover ikzelf weet ben ik nergens "bijgestuurd" na ronde 1. :? Anders was ik zeker niet zo dom om weer een screen in te sturen waarbij ik overduidelijk het camera-standpunt had gemanipuleerd. Vanaf het begin 'mocht video-editor, maar niet die kleureffecten gebruiken', en dat was het zowat. Over camerastandpunten is niets gezegd tot na mijn inzending voor ronde II, en zeker niet direct in mijn richting. Tenzij ik daar natuurlijk heb overgekeken.

Als er nou expliciet in mijn richting is gezegd dat ik NIET de functies van de video-editor mocht gebruiken had ik dat toch ook niet gedaan. :cab: Als er in de regels (en dan bedoel ik de originele regels aan de start van ronde II, niet die die er achteraf zijn bijgepropt) dit staat:

Modden is niet toegestaan, in welke vorm dan ook. Ook dit om alle deelnemers tegemoet te komen. Video-editors gebruiken mag wel, aangezien je de foto niet bewerkt.

Geef toe, dan is er toch iets fout gelopen.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Dat geef ik toe, het had een stuk duidelijker gekund. Dit is dan ook zeker een leermoment voor de volgende IV Photo Contests. ^_^

Ik zal helaas ronde 3 moeten overslaan, uit overmacht heb ik geen tijd gehad een screen te maken. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...