Jump to content

handlinglines werken niet meer?!


guarnere

Recommended Posts

Ik heb vandaag even GTAIV opnieuw geinstalleerd op mn pc, had nogal veel last van random crash, zonder melding wat de crash veroorzaakte, heb uiteindelijk maar een nieuwe install gemaakt.

vervolgens al mijn vehicle skins etc met spark geinstalleerd, werkt prima, handling.dat aangepast. ging ook goed. vehicle.ide aangepast naar hoe het was etc etc.

ga ik nu het spel spelen. klappen die voertuigen om alsof de handlinglines niet kloppen :S

ja da hoort nie!

wat heb ik over het hoofd gezien?!

Link to comment
Delen op andere websites

Al gewoon geprobeerd je backup van je handling.dat terug te plaatsen?

verscheidene

ik heb zelfs de inhoud ervan gekopieerd en in het handling.dat wat bij de installatie kwam geplakt, maar dat mocht ook niet baten :(

ik heb nu een file modding applicatie van aru geprobeert. met een filelist.pak dus. maar dat heeft ook niks geholpen :(

ik snap echt niet wat ik nu fout heb gedaan :@

Link to comment
Delen op andere websites

neej dat is het ook niet. ik heb namelijk ook geprobeerd of ik die intro film kan inkorten (die waar dus de rockstar logo's oranje en blauw voorbij komen), dit is echter ook niet gelukt terwijl ik dus WEL het desbetreffende bestand heb vervangen op de manier zoals het zou moeten. het lijkt wel of mn GTA 4 niet meer te modden is op de .img files na ofzo.. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

beide geplaatst

dsound.dll

filecheckfix.asi

even snel proberen :)

edit:

nou, nu werken mn handlinglines weer prima, helaas crasht gta 4 nu naar tijd X random zonder een reden te geven waarom... het is niet specifiek bij het laden van een skin die toevallig voorbij komt gereden heb ik het idee. ik was toevallig nu een nieuwe savegame begonnen en was de missie aan het spelen dat je die loanshark achterna moet zitten en moet doden.. ik kwam aanrijden op de plek waar die kerel zn auto crasht en de trap op holt een gebouw in, bots tegen zijn auto aan, en weg spel.

Bewerkt: door guarnere
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...