Jump to content

Reactietopic: The Underground Informatietopic


Nissan

Recommended Posts

De Nightblade is sowieso een zeldzame motor, je kan hem vinden na Malc's 1e Random.

De Wolfsbane is zelfs nog zeldzamer dan de Nightblade en is net als deze bijna alleen maar te vinden in Malc's 1e Random, de Bikers ontsnappen op deze beide voertuigen. Ook zou je hem onder zeldzame omstandigheden kunnen vinden op de Hickey Bridge, maar dat scheen je al te weten?

De Wayfarer is ook zo'n apart geval, zelfs nog zeldzamer dan de 2 vorige. Je kan hem makkelijk in de missie 'Liberty City Choppers' stelen. Buiten dat zou je hem met veel geluk kunnen vinden, bereden door de AoD, in Northwood en North Holland wanneer je zelf met een Hexer rijdt :) .

Uhhhh zeldzaam, ik kom er in om (alle 3), ik zoek de sanches (die cross/of-road/supermoto®) die heb ik in tLaD 1 maal gezien (en stom genoeg niet gesafed, btw/of topic safen helpt niet altijd aangezien er geen garages zijn in de 4 era LC -zucht- maar dit ter zijde..,) Ik heb nog niet gehoord van en innovation, maar de nightblade, wolfsbrain (?, hehe) en wayfarer heb ik genoeg. Volgens mij (en di's hypothetisch) ligt 't er maar net aan welk je als eerste tegenkomt, deze zal je dan vaker tegenkomen (mits je er op heb gereden en/ of gesaved heb). Het zou ook aan de versie die je hebt kunnen liggen, ps3 of pc / episodes of tLaD & tBoGT apart, 1e of 2e druk ? Alhoewel de laatste opties me niet logisch lijken (ik ga voor de eerste) Greetings stano666 :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    42

  • Phoenyxar

    41

  • Tommy-Vercetti

    16

  • vice infernusX

    11

Even ter verduidelijking: je kan altijd je auto's saven... maar dan moet je natuurlijk wel je game saven.

Daarbij is het de Wolfsbane, ik heb het nog zo gescheven ;) .

Het zelfde geldt voor de Sanchez, die kom je inderdaad niet veel tegen, kijk vooral rond Alderney City en Westdyke.

De Innovation staat ter beschikking na het neerschieten van alle 50 Seagulls...

Link to comment
Delen op andere websites

Oh echt kan je saven in gta.. wow.., ik doel natuurlijk op het feit dat de parkeervakken in de gta 4 era lang niet altijd je auto of motor bewaard, met de garages uit de vorige era was de kans dat er wat verdween behoorlijk kleiner.

Nou on-topick de sanches heb ik nog niet kunnen vinden, nog in Alderney, Westdyke en ook niet op de plek waar die volgens de snap map moet staan (dat is in tLaD), in GTA4 (die met Niko) zie ik de sanches veel in Algonquin rijden -vooral bij Albeny Ave/ Union Drive East- Ik vraag me af of er verschil inzit mbt welke voertuigen je tegenkomt op straat, ik denk dat als je eenmaal een bepaald voertuig hebt geruikt dat die daarna niet zo zeldzaam meer is. De wolfsbrain -bv- kwam ik eerst helemaal niet tegen zeg maar twee maal in 30 uur spelen de 2e keer heb ik de wolfsbrain "geleend" en er een tijdje op gereden, sindsdien kom ik dat ding 10 maal / dag tegen, ik wil 'm niet eens meer hebben. Nou zou het me niet verbazen als er met de sanches het zelfde gebeurd, nu zoek ik dat ding.., maar eenmaal gevonden en bereden, en daarna zie ik dat ding om het uur rondtuffen. Het is maar een theorie van me, dus.., ik gaat 'm verder testen.., hehe.

En over hoe iets gespeld zou moeten worden enz. ga ik niet veel zeggen :) Groeten stano666

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt eigenlijk niet wat je zegt, er is gewoon evenveel kans dat je voertuig wordt gesaved, enkel was het in de vorige GTA's wel duidelijk hoeveel voertuigen erin konden, nu denken nog steeds mensen dat er meer dan 2 voertuigen kunnen gesaved worden. Je voertuig kan wel weggetikt worden maar daar kan je meestal zelf wel iets tegen doen.

Nogmaals: Sanchez en Wolfsbane.

Natuurlijk is het voertuigenspawnsysteem zwaar afhankelijk van met welk voertuig je rijdt.

Er is trouwens wel een Cheat voor de Sanchez mocht je geïntereseerd zijn ;) .

Nieuwe OTO denk ik...: Zwarte Sanchez in Clocking Off, ik weet niet of hij al bekend is :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt eigenlijk niet wat je zegt, er is gewoon evenveel kans dat je voertuig wordt gesaved, enkel was het in de vorige GTA's wel duidelijk hoeveel voertuigen erin konden, nu denken nog steeds mensen dat er meer dan 2 voertuigen kunnen gesaved worden. Je voertuig kan wel weggetikt worden maar daar kan je meestal zelf wel iets tegen doen.

Nogmaals: Sanchez en Wolfsbane.

Natuurlijk is het voertuigenspawnsysteem zwaar afhankelijk van met welk voertuig je rijdt.

Er is trouwens wel een Cheat voor de Sanchez mocht je geïntereseerd zijn knipoog.gif .

Nieuwe OTO denk ik...: Zwarte Sanchez in Clocking Off, ik weet niet of hij al bekend is emo.gif .

Hij is al bekend maar nog niet vermeld op het forum zelf :7

Link to comment
Delen op andere websites

Verder prachtige lijst! Alleen Roman's Taxi is toch ook one time only?

Dat heb ik zelf ook al eens vermeldt maar CG wilt hem niet opnemen in de lijst, net als de Schafter van Tony...

Maar verder geldt nog altijd: Post hier niet, daar is het Reactietopic voor.

Wilt nu een Admin alle onnutige posts verwijderen en dit topic sluiten, daarbij best deze post als laatste overhouden met enkel deze boodschap in, bedankt :) .

Roman's Taxi uit The Cousins Bellic is OTO, de rest niet, omdat je hem in principe net zo vaak kan krijgen als je wil (voor Roman's Sorrow). De Schafter van Tony vind je altijd als je een missie herspeelt, en je vind hem als je naar Hercules moet in de Club Management missies, dus die is ook niet OTO.

Link to comment
Delen op andere websites

Roman's Taxi uit The Cousins Bellic is OTO, de rest niet, omdat je hem in principe net zo vaak kan krijgen als je wil (voor Roman's Sorrow).

Post hier niet, daar is het Reactietopic voor.

Je had je post gewoon kunnen kopiëren en in het reactie-topic kunnen plakken.

Nu wordt het echt tijd om een mod of admin aan te spreken, want ik wordt het wel moe :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

OTO´s.

Alle Diabolussen van de elite Lost members zijn OTO, als volgt.

Bruine Diabolus (van Brian), Paars met blauwe Diabolus (van Jason), Licht- en donkerblauwe Diabolussen (van Terry en Clay). Ook kan de Slamvan in Heavy Toll ook een goudkleurige bovenstuk hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

OTO´s.

Alle Diabolussen van de elite Lost members zijn OTO, als volgt.

Bruine Diabolus (van Brian), Paars met blauwe Diabolus (van Jason), Licht- en donkerblauwe Diabolussen (van Terry en Clay). Ook kan de Slamvan in Heavy Toll ook een goudkleurige bovenstuk hebben.

Die met een goudkleurige bovenkant kan je ook vinden in de Gang Wars.

En die Donkerblauwe Diabolussen heb ik wel eens eerder gezien ??

Link to comment
Delen op andere websites

Die met een goudkleurige bovenkant kan je ook vinden in de Gang Wars.

Maar daar kan hij het hebben en ook weer niet, misschien toch toevoegen? Want je komt hem niet altijd tegen...

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom alleen maar zwarte Slamvans tegen hoor Mitch, van de 10 die ik ben tegengekomen, waren ze allemaal zwart. Dus het lijkt me sterk...

Je moet maar eens goed opletten,

Ze spawnen ook maar heel af en toe in de Gang Wars.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...