Jump to content

Reactietopic: The Underground Informatietopic


Nissan

Recommended Posts

Weet iemand misschien waar je de Nightblade, Wayfarer, Innovation, de snelle motoren zoals de Hakuchou(custom) en Bati (custom) en de Wolfsbane in TLaD kunt vinden :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    42

  • Phoenyxar

    41

  • Tommy-Vercetti

    16

  • vice infernusX

    11

Voor de Innovation moet je Clay bellen of 50 Seagulls afschieten. De Nightblade en Wolfsbane zijn te vinden op de brug van Algonquin naar Alderney, maar zijn heel zeldzaam. De Wayfarer komt voor in Gang Wars en word ook door de Angels of Death bereden op straat.

De Hakuchou(Custom) en Bati 800/Custom zijn bikes van de Uptown Riders. De Bati en Hakuchou spawnen voor je safehouse door zijmissies te doen, en je kan ze vinden in de wijk van de Uptown Riders, Northwood.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ou zweren dat je de innovation niet kunt krijgen door Clay te bellen

welke zijmissie moet je dan doen voor die snelle bikes.

Volgens mij kreeg je de Innovation als je 50 seagulls had afgeschoten :?

Ik zal checken bij de Hickey bridge voor de Nightblade en de Wolfsbane :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag alle Races voltooid en er spawnt inderdaad een Hakuchou bij mijn Safehouse

Ik denk dat ik maar ga beginnen met de Seagulls :puh:

ik heb nog steeds niet de Nightblade, de Wolfsbane en de Wayfarer kunnen vinden :N

Link to comment
Delen op andere websites

De Nightblade is sowieso een zeldzame motor, je kan hem vinden na Malc's 1e Random.

De Wolfsbane is zelfs nog zeldzamer dan de Nightblade en is net als deze bijna alleen maar te vinden in Malc's 1e Random, de Bikers ontsnappen op deze beide voertuigen. Ook zou je hem onder zeldzame omstandigheden kunnen vinden op de Hickey Bridge, maar dat scheen je al te weten?

De Wayfarer is ook zo'n apart geval, zelfs nog zeldzamer dan de 2 vorige. Je kan hem makkelijk in de missie 'Liberty City Choppers' stelen. Buiten dat zou je hem met veel geluk kunnen vinden, bereden door de AoD, in Northwood en North Holland wanneer je zelf met een Hexer rijdt :) .

Link to comment
Delen op andere websites

De Nightblade is sowieso een zeldzame motor, je kan hem vinden na Malc's 1e Random.

De Wolfsbane is zelfs nog zeldzamer dan de Nightblade en is net als deze bijna alleen maar te vinden in Malc's 1e Random, de Bikers ontsnappen op deze beide voertuigen. Ook zou je hem onder zeldzame omstandigheden kunnen vinden op de Hickey Bridge, maar dat scheen je al te weten?

De Wayfarer is ook zo'n apart geval, zelfs nog zeldzamer dan de 2 vorige. Je kan hem makkelijk in de missie 'Liberty City Choppers' stelen. Buiten dat zou je hem met veel geluk kunnen vinden, bereden door de AoD, in Northwood en North Holland wanneer je zelf met een Hexer rijdt smile3.gif .

Die 2de en 3de kom ik gemakkelijk tegen in de Gang-Wars met de AOD

De Nightblade kan je in de Bike Races vinden.

en het is 1 van de Moter die je moet stelen voor Angus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ík heb in m'n savegame de Nightblade nog lang niet gehad dus ik ga het proberen :*D

Ik heb al wat gangwars met de AoD gehad alleen dan moet ik ze eerst allemaal afmaken om de bikes beter te knnen bekijken

maar ik word steeds afgemaakt door zo'n gassie die steeds met granaten gooit

en ik kom nooit bij de Hickey bridge Motors tegen :?

Ik zal kijken bij de races of ik een van de motors kan vinden. Ik zoek ze allemaal

de Deamon en Angel van gangwars tegen de AoD heb ik al gevonden en gesaved.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is normaal dat je aan de Hickey Bridge amper motors tegenkomt, enkel wanneer je zelf met een Hexer rijdt en het spel er zin in heeft, dat is zogoed als nooit. In de Races heb je denk ik ook weinig kans om ze te vinden aangezien je tegenstander in de meeste van de gevallen rijden met een Hakuchou, Bati, NRG, Diabolous en Lycan.

Het is trouwens Daemon en niet Deamon ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Oh... Nou dan weet ik dat nu. Ik zal dan maar eerst de Nightblade proberen te verkrijgen in de zijmissies van Angus :D

Edit: waar kan je de Caddy vinden in TboGT buiten de missie Practice Swing :?

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...