Jump to content

Reactietopic: The Underground Informatietopic


Nissan

Recommended Posts

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    42

  • Phoenyxar

    41

  • Tommy-Vercetti

    16

  • vice infernusX

    11

  • 2 weken later...

Yeuw, weer 2 OTO's

In Politics staat aan de kant van de weg een Turqoise Rhapsody, en Malc's bike uit de 1e Encounter is een OTO ^^.

Die 1ste heb ik wel gevonden he :7

Nog een paar OTO's

Drug Wars:

Rood/Blauwe Maverick met Paarse gloed.

Goud/Zwarte Blade.

Rood/Blauwe Smuggler met Paarse gloed.

Groen/Zwarte Smuggler.

Groen/Zwarte Bullet GT.

Groen/Goud/Zwarte Sultan RS.

Blauwe Phantom met Paarse gloed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam die Maverick in het rood met blauw gisteren tegen :7. Ik ga ze even toevoegen aan de lijst.

I Luv LC:

Fouten gevonden: Hierop gaan Patrick en Derrick

ruzie maken omdat Derrick zich versprak, op dat moment wordt Michael McReary neergeschoten door

de man die naast Luis licht, op dat zelfde moment gaat de bom af.

WTF? Michael McReary?

Hierna rij je naar je Saehouse in Northwood.

Saehouse = Safehouse.

En je rijdt eerst nog naar Maisonette, hangt er wat rond totdat Tony belt dat je naar de ingang moet gaan, waar je Henrique en Armando tegen het lijf loopt, die breng je eerst terug naar 'The Heights', waarna je naar je Safehouse gaat.

Bij Beloning: Je moet 0% autoschade hebben :puh:.

Bij Chinese Takeout: Nadat je bij Dragon Heart Plaza bent aangekomen

zal je een filmpje zien dat Billy Grey de leider van The lost iets aan het bespreken is met een man,

The lost = The Lost.

Bang Bang: Als je het huis van Tony binnenloopt zal Evan, de vriend van Tony, je aanspreken en zegt dat Tony in de war is

van de drugs die Evan zelf heeft versterkt.

Versterkt = gegeven. En bij de Opjectieven moet nog bij dat je aan de politie moet ontsnappen.

Blog This!: Als je bij de nachtclub Hercules aankomt van Tony zal de portier je aanspreken: De portier = Troy.

Tony vraagt of je hem en Gracie naar Gracie's huis wilt brengen en daarna

naar een internet café (Tw@) te gaan om een reactie te plaatsen op een blog van "De Celebinator". De Celebinator = The Celebinator.

Bij Blog This Part 2 moet De Celebinator ook The Celebinator zijn.

Frosting on the Cake: Als je aan komt bij de deal zie je hoe de kok van de Platypus de diamanten wilt verkopen

aan Tony voor 2 miljoen $. 2 miljoen $ = 2 miljoen dollar.

Luis roept Evan nog achteraan dat hij de diamanten moet terugbrengen naar de club. achteraan = achterna.

Bomb Nauwkeurigheid = Verspil niet meer dan 24 Sticky Bombs.

Na deze missie belt Tony je later op om te melden dat Evan niet is komen opdagen waarop Luis zegt

dat The Lost wellicht Evan heeft vermoord en de diamanten hebben meegenomen. The Lost wellicht Evan heeft vermoord = The Lost Evan wellicht vermoord heeft.

Boulevard Baby: want haar vriend dVic, de eigenaar, komt binnen wandelen en slaat haar neer op de grond. dVic = Vic.

- Groove On = Maak geen fouten tijdens het dansen.

- Good Guy = Schiet geen clubgangers neer.

Momma's Boy: (- Praat met Santo) (- Dood Santo)= Praat met Santo/Dood Santo (ligt aan je keuze).

Notitie: Je kan geen 100% voor Momma's Boy halen zonder het derde potje te winnen, aangezien je maar 10% schade mag hebben, en je 50% schade moet hebben om je te laten vallen.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

huntley sport is ook een zeldzaam wagen :Y

Toch niet :7 .

Het gaat om One Time Only's, let erop, dit zijn voertuigen die maar één keer voorkomen ;) .

CG, ga alsjeblieft iemand anders irriteren met die fouten, ik kan toch niet alles 17 keer hebben nagelezen? :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Het staat in jou bericht, dus het is jou taak dat te verbeteren :7. Ik moet toch zeker ook de hele tijd OTO updaten etc?

EDIT: One Time Only houd gewoon in dat een wagen die een exclusieve paintjob, of iets anders dat maar eens voorkomt betreft.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb je trouwens een tijdje geleden wat updates gegeven voor de SnapMaps, maar als ik zo zie staan ze er niet tussen... Ik heb trouwens de helft van de updates al ingevoert. Maar het blijft veel werk :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...