Phoenyxar Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Ze spawnen ook maar heel af en toe in de Gang Wars. Nu is het al afgezwakt naar af en toe... een OTO zal het zijn dus . We moeten toch ergens de lijn trekken... Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ze spawnen ook maar heel af en toe in de Gang Wars. Nu is het al afgezwakt naar af en toe... een OTO zal het zijn dus . We moeten toch ergens de lijn trekken... Daarbij heb ik er nog 1: Een Blauw/Witte, Ziet er wel gaaf uit, maar niet zo gaaf als de Zwart-Oranje. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 juli 2010 Rapport Geplaatst: 10 juli 2010 Blauw-Witte wat? Slamvan? * Dikke Bump * :$ De Slamvan ja In de Gang-Wars kwam ik auto's tegen die Paars met Geel waren. Kvond het wel een heel mooi effect en ik had ze nog nooit eerder gezien: Als volgt: Huntley Sport. Primo (Gang-Variant) Blista Compact. Banshee. Er zullen er vast wel meer zijn Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Er zijn mij net een paar nieuwtjes opgevallen tijdens het spelen van TBoGT Drug Wars. - Blauwe F620 met paarse gloed - Blauwe Super Diamond met paarse gloed - Blauwe PMP 600 met paarse gloed Waren deze al bekend ? (Ik zie ze namelijk niet tussen de OTO's staan) Of zijn deze niet speciaal, Of eenmalig te verkrijgen ? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 juli 2010 Rapport Geplaatst: 12 juli 2010 Paarse gloed... wat is dan de oorspronkelijke kleur? Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Paarse gloed... wat is dan de oorspronkelijke kleur? Blauw, Met een paarse gloed, In het OTO's lijstje staan nog meer voertuigen die dezelfde kleur hebben, Oorspronkelijke kleur is blauw, Met een paarse gloed dus. De F620, Super Diamond, En de PMP 600 zie ik niet in het lijstje staan, Terwijl ik die vandaag wel heb gevonden in die blauwe kleur met een paarse gloed erdoor. Het is dat ik GTA IV, TBoGT op de Xbox 360 speel, Anders had ik er meteen een screen van gemaakt en hierbij geplaatst. Reageren
Nissan Geplaatst: 13 juli 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2010 Er zijn echt ontzettend veel wagens in de Drug Wars met die combinatie . Echt alle wagens vinden is daarom redelijk lastig . Reageren
crazygamer Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 (bewerkt) Ik wilde ff toevoegen dat GetaLife nog diepzinniger is dan het al leek, het kan namelijk ook geïnterpreteerd worden als Get alive, wat ga leven betekent (hoewel ik er een v bij heb bedacht). Beetje raar trouwens dat jullie een snapmap hebben gemaakt van een taxilocatie, lijkt me niet al te moeilijk te vinden Bewerkt: 31 maart 2011 door crazygamer Reageren
Nissan Geplaatst: 31 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 Ik wilde ff toevoegen dat GetaLife nog diepzinniger is dan het al leek, het kan namelijk ook geïnterpreteerd worden als Get alive, wat ga leven betekent (hoewel ik er een v bij heb bedacht). Beetje raar trouwens dat jullie een snapmap hebben gemaakt van een taxilocatie, lijkt me niet al te moeilijk te vinden Weet je wat raar is? Dat je het hele topic niet leest en dan tenminste nog het REACTIE topic gaat bumpen, en niet deze. Weet je wat nog raarder is? Dat GetaLife gewoon betekend zoals het er staat, en je een best wel rare fantasie moet hebben om er Get Alive van wil maken, sinds Rockstar altijd voor de lullige betekenis gaat. Nu nog het raarste, ik stop met typen. Reageren
Mooner_37 Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 ziet er fantastische gids voor beginnende spelers van GTA IV uit. Heb je ook plattegrond met huizen waar je inkan? Reageren
crazygamer Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 (bewerkt) Ik wilde ff toevoegen dat GetaLife nog diepzinniger is dan het al leek, het kan namelijk ook geïnterpreteerd worden als Get alive, wat ga leven betekent (hoewel ik er een v bij heb bedacht). Beetje raar trouwens dat jullie een snapmap hebben gemaakt van een taxilocatie, lijkt me niet al te moeilijk te vinden Weet je wat raar is? Dat je het hele topic niet leest en dan tenminste nog het REACTIE topic gaat bumpen, en niet deze. Weet je wat nog raarder is? Dat GetaLife gewoon betekend zoals het er staat, en je een best wel rare fantasie moet hebben om er Get Alive van wil maken, sinds Rockstar altijd voor de lullige betekenis gaat. Nu nog het raarste, ik stop met typen. Ik heb de OP heus wel bekeken hoor Ik denk alleen niet dat iemand op zoek is naar een locatie van een taxi En als je het zo schokkend van wat ik van getalife heb bedacht zou ik tegen je willen zeggen: Get a life Ik wist trouwens niet dat er een reactiestopic was, er stonden nl ook al heel wat reacties in het oorspronkelijke topic. En niet zo happen he trouwens wel een handig topic hoor Bewerkt: 1 april 2011 door crazygamer Reageren
PrioX Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 Heb je ook plattegrond met huizen waar je inkan? Een map van alle te betreden gebouwen en daken kan je hier vinden. (Gemaakt door @Jacky-2007) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.