Jump to content

Reactietopic: The Underground Informatietopic


Nissan

Recommended Posts

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    42

  • Phoenyxar

    41

  • Tommy-Vercetti

    16

  • vice infernusX

    11

Ze spawnen ook maar heel af en toe in de Gang Wars.

Nu is het al afgezwakt naar af en toe... een OTO zal het zijn dus emo.gif .

We moeten toch ergens de lijn trekken...

Daarbij heb ik er nog 1: Een Blauw/Witte, Ziet er wel gaaf uit, maar niet zo gaaf als de Zwart-Oranje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Blauw-Witte wat? Slamvan? emo.gif

* Dikke Bump * :$

De Slamvan ja :7

In de Gang-Wars kwam ik auto's tegen die Paars met Geel waren. Kvond het wel een heel mooi effect en ik had ze nog nooit eerder gezien:

Als volgt:

Huntley Sport.

Primo (Gang-Variant)

Blista Compact.

Banshee.

Er zullen er vast wel meer zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn mij net een paar nieuwtjes opgevallen tijdens het spelen van TBoGT Drug Wars. ^_^

- Blauwe F620 met paarse gloed

- Blauwe Super Diamond met paarse gloed

- Blauwe PMP 600 met paarse gloed

Waren deze al bekend ? (Ik zie ze namelijk niet tussen de OTO's staan) ;) Of zijn deze niet speciaal, Of eenmalig te verkrijgen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Paarse gloed... wat is dan de oorspronkelijke kleur? :cab:

Blauw, Met een paarse gloed, In het OTO's lijstje staan nog meer voertuigen die dezelfde kleur hebben, Oorspronkelijke kleur is blauw, Met een paarse gloed dus.

De F620, Super Diamond, En de PMP 600 zie ik niet in het lijstje staan, Terwijl ik die vandaag wel heb gevonden in die blauwe kleur met een paarse gloed erdoor.

Het is dat ik GTA IV, TBoGT op de Xbox 360 speel, Anders had ik er meteen een screen van gemaakt en hierbij geplaatst. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Ik wilde ff toevoegen dat GetaLife nog diepzinniger is dan het al leek, het kan namelijk ook geïnterpreteerd worden als Get alive, wat ga leven betekent (hoewel ik er een v bij heb bedacht).

Beetje raar trouwens dat jullie een snapmap hebben gemaakt van een taxilocatie, lijkt me niet al te moeilijk te vinden ;)

Bewerkt: door crazygamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde ff toevoegen dat GetaLife nog diepzinniger is dan het al leek, het kan namelijk ook geïnterpreteerd worden als Get alive, wat ga leven betekent (hoewel ik er een v bij heb bedacht).

Beetje raar trouwens dat jullie een snapmap hebben gemaakt van een taxilocatie, lijkt me niet al te moeilijk te vinden ;)

Weet je wat raar is? Dat je het hele topic niet leest en dan tenminste nog het REACTIE topic gaat bumpen, en niet deze. Weet je wat nog raarder is? Dat GetaLife gewoon betekend zoals het er staat, en je een best wel rare fantasie moet hebben om er Get Alive van wil maken, sinds Rockstar altijd voor de lullige betekenis gaat. Nu nog het raarste, ik stop met typen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde ff toevoegen dat GetaLife nog diepzinniger is dan het al leek, het kan namelijk ook geïnterpreteerd worden als Get alive, wat ga leven betekent (hoewel ik er een v bij heb bedacht).

Beetje raar trouwens dat jullie een snapmap hebben gemaakt van een taxilocatie, lijkt me niet al te moeilijk te vinden ;)

Weet je wat raar is? Dat je het hele topic niet leest en dan tenminste nog het REACTIE topic gaat bumpen, en niet deze. Weet je wat nog raarder is? Dat GetaLife gewoon betekend zoals het er staat, en je een best wel rare fantasie moet hebben om er Get Alive van wil maken, sinds Rockstar altijd voor de lullige betekenis gaat. Nu nog het raarste, ik stop met typen.

Ik heb de OP heus wel bekeken hoor ;) Ik denk alleen niet dat iemand op zoek is naar een locatie van een taxi ;) En als je het zo schokkend van wat ik van getalife heb bedacht zou ik tegen je willen zeggen: Get a life :) Ik wist trouwens niet dat er een reactiestopic was, er stonden nl ook al heel wat reacties in het oorspronkelijke topic. En niet zo happen he ;) trouwens wel een handig topic hoor :)

Bewerkt: door crazygamer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...