Jump to content

Groeiremmers


MidnightMayhem

Recommended Posts

Hallo kerels,

Ik ben groot voor mij leeftijd. Ben 13 jaar en 1m82 en volgens berekeningen ga ik groeien tot 1m97. Maar ik zie soms zulke mensen lopen, en zo wil ik later niet worden! Daarom zou ik groeiremmers willen nemen. Maar bestaat het eigelijk? Is het gevaarlijk voor de gezondheid? Is het legaal?

Alvast bedankt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo kerels,

Ik ben groot voor mij leeftijd. Ben 13 jaar en 1m82 en volgens berekeningen ga ik groeien tot 1m97. Maar ik zie soms zulke mensen lopen, en zo wil ik later niet worden! Daarom zou ik groeiremmers willen nemen. Maar bestaat het eigelijk? Is het gevaarlijk voor de gezondheid? Is het legaal?

Alvast bedankt :)

Klik
Link to comment
Delen op andere websites

Informeer je huisarts hierover, zolang er nog geen volwaardig afgestudeerde doktoren hier rondlopen, kan niemand van ons een (medisch) antwoord geven die 100% juist is.

En die groeilijn is overigens een schatting, volgens die groeilijn zou ik 1M80 worden, terwijl ik nu al (nog niet uitgegroeid) 1M85 ben, klein verschil, maar toch :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo kerels,

Ik ben groot voor mij leeftijd. Ben 13 jaar en 1m82 en volgens berekeningen ga ik groeien tot 1m97. Maar ik zie soms zulke mensen lopen, en zo wil ik later niet worden! Daarom zou ik groeiremmers willen nemen. Maar bestaat het eigelijk? Is het gevaarlijk voor de gezondheid? Is het legaal?

Alvast bedankt :)

1m97 valt toch wel mee op de schaal van slungeligheid? Een kop groter dan de meeste mensen maar ik zie niet in waarom dat een probleem is.

Niet echt gevaarlijk dus, aangezien het lichaamseigen hormonen zijn.

Je lichaam bestaat ook voor 70% uit water, maar dat wil niet zeggen dat je water niet schadelijk voor je kan zijn. Als je maar genoeg water drinkt ga je ook de pijp uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Beginnen met roken! :7 Grapje... ik geloof wel dat zo'n remmer werkt. Kan je tegenwoordig echt hopen eten, betekend dat je in je groei bent. Ik eet geen hopen meer, in tegenstelling tot vroeger (ik ben 19, maar groeien is tot je 21) en denk dat mijn groei stopt. Echt groot ben ik niet, 1 meter en vanachter in de 70.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mijn 13e tot mijn 17e ben ik van 182 naar 192 gegroeit, mischien gebeurt hetzelfde wel bij jou. Maar mijn vader is lang en mijn moeder is klein, langer dan mijn vader zal ik nooit worden. Die is 1.98

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je eerst eens goed alle feiten op een rij moet zetten, is het wel verstandig. Is die lengte misschien toch niet handig voor wat je later wilt gaan doen? Ik ben zelf 14 en 1.93 ongeveer. Maar ik zit er eigenlijk niet zo mee, het is soms erg handig om wat groter te zijn. Denk even goed na, praat goed met je ouders en je huisarts. Zeker die laatste 2 zijn erg belangrijk! Succes..

Link to comment
Delen op andere websites

Als je klein bent heb je wel overal een ladder voor nodig, en dat is soms best wel kut. Ik werk samen met een kleiner iemand, en die iritant zich mateloos omdat tie zo klein is.

Maar ik stoot me kop weer overal, dat ik schoenmaat 46 heb boeit me niet zo.

Bewerkt: door Doesthematter
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, want je weet wat ze zeggen: Grote handen grote... voeten.

Ik snap niet waarom je groeiremmers zou nemen, ben blij met wie je bent. Ik ben zelf 1.82 maar al was ik 2m dat zou me geen hol uitmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...