Dr.Oppai Geplaatst: 22 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2010 Ja, respect voor die vent die een paar miljoen mensen afknalde. Valt me nog mee dat er nog niemand met Heil Hitler in zijn sig rondloopt. Komt ten slotte op hetzelfde neer. Daar ben ik het niet mee eens. Hitler heeft meer mensen vermoord. waar heeft dat nou mee te maken? die gast die milly boele heeft vermoord heeft toch ook "maar" 1 iemand vermoord maar is dat een reden om dan eerder met die gast op je shirt te lopen dan met hitler? beetje domme reactie als ik het zo mag zeggen :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2010 eey volgens mij ben je in de war want Fidel castro was een dikke schurk che guevara niet hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2010 eey volgens mij ben je in de war want Fidel castro was een dikke schurk che guevara niet hoor Ow wacht, dat was hem! Bij deze mijn excuses, topic mag dicht . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.