Jump to content

Werkt niet?


Twister24

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb nu deze en deze bij GTA IV geïnstalleerd, maar hij doet het niet. Ik heb versie 1.0.0.4 en gister deed hij het nog gewoon. Ik start GTA IV op, laad de savegame, druk op F3 en hij doet niks. Dus ik druk op F4 en er gebeurt ook niks. Toen heb ik het allemaal opnieuw geïnstalleerd, maar niks.

Iemand?

Twist

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV Native Trainer includes Teleportation, Vehicle Spawning and the world's simplest speedometer. It doesn't have any ingame menu, but it uses key combinations to operate. It uses native game commands for everything. (including text display in game).

Dit zegt genoeg neem ik aan?

Excusez-moi, na herlezen begrijp ik het.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Op 12-3-2010 om 17:42, Twister24 zei:

Hoi,

Ik heb nu deze en deze bij GTA IV geïnstalleerd, maar hij doet het niet. Ik heb versie 1.0.0.4 en gister deed hij het nog gewoon. Ik start GTA IV op, laad de savegame, druk op F3 en hij doet niks. Dus ik druk op F4 en er gebeurt ook niks. Toen heb ik het allemaal opnieuw geïnstalleerd, maar niks.

Iemand?

Twist

Heb je het logbestandje om alle controls in te stellen al bekeken? Dat heet normaal gezien trainer.ini. Dit moet in je GTAIV map staan, open het, en kijk of de toetsencombinaties om de trainer te openen juist zijn.

Groeten van JVJ

Bewerkt: door Joriz
persoonsgegevens weggehaald
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alles geprobeert en @ Beag. Ja, ik heb de gecrackte versie, maar dat wilde ik nou weer net niet zeggen, want dan komt hier een slotje op want dat is warez.

@Edit: Opgelost, vergeten erbij te zetten, was vergeten de ScriptHook.dll erbij te voegen!!11oneoneone1!!1!

Bewerkt: door Twister24
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...