Jump to content

Kopen of Niet?


vicecityrules

Recommended Posts

heey,

als ik GTA Chinatown wars zou kopen, op welke console dan volgens jullie?

vermeld ook steeds waarom

alvast bedankt

mvg

Als ik jou was zou ik het in elk geval niet kopen voor op de nintendo ds. Daar zijn de graphics veel minder dan bij de Iphone of de Ipod Touch.

Dus daarvoor raad ik je het het meest aan. Ik heb hem zelf wel voor de ds, maar na een paar dagen spelen ben je hem wel zat, maar op de

Iphone of Ipod Touch lijkt me het veel leuker. Ik heb hem voor de ds gekocht, omdat ik geen Iphone of Ipod Touch heb. De PSP weet ik verder niks van

Bewerkt: door pietervandieren
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb DS en PSP versie beide vaak gespeeld.

Mijn voorkeur is meer PSP, Groter scherm, Betere graphics, Meer radiostations, Meer missies.

DS vond ik ook niet veel aan aangezien je met een stokje op een schermpje mag gaan tikken.

Iphone weet ik weer niks vanaf.

Link to comment
Delen op andere websites

Om mijn mening ook maar even te geven, ik zou gaan voor de PSP. Iphone of Nintendo is ook wel leuk, maar de graphics zijn minder, en bij de PSP heb je ook extra missies enz. Volgens mij is de gameplay ook fijner omdat je alles op één scherm hebt, en niet een deel op het ene scherm en het andere deel op het andere scherm.

Mijn mening is dus ook: PSP, maar als je geen PSP hebt denk ik wel dat de Iphone of Nintendo versie ook niet zo slecht is, daar is het (denk ik) wel leuker om bv. een motor te starten door het touchscreen.

Link to comment
Delen op andere websites

Om mijn mening ook maar even te geven, ik zou gaan voor de PSP. Iphone of Nintendo is ook wel leuk, maar de graphics zijn minder, en bij de PSP heb je ook extra missies enz. Volgens mij is de gameplay ook fijner omdat je alles op één scherm hebt, en niet een deel op het ene scherm en het andere deel op het andere scherm.

Mijn mening is dus ook: PSP, maar als je geen PSP hebt denk ik wel dat de Iphone of Nintendo versie ook niet zo slecht is, daar is het (denk ik) wel leuker om bv. een motor te starten door het touchscreen.

Ik heb me er nog is in verdiepd en ik denk dat de PSP ook wel een goede keuze zal zijn ja, maar ik hou me ook bij de iPhone en Ipod Touch.

Bewerkt: door pietervandieren
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik de PSP-versie mogen spelen en beoordelen en was dan ook blij verrast. De game werkt beter dan de beide GTA: Stories op de PSP. Over de andere versies kan ik niet uitweiden, aangezien ik ze niet gespeeld heb. Ikzelf denk dat de PSP-versie de ultieme versie van de game is door de scherper graphics, audio en content.

Alleen daar betaal je dan ook voor, de Nintendo DS en PSP versies van de game zijn met wat zoekwerk in de winkel voor een euro of 20,- te verkrijgen, de iPhone/iPod Touch versie voor 8,- euro. Het verschil in prijs is dus relatief groot, aangezien je van die 12,- euro ook nog een andere game kunt kopen.

Daarbij komt dat je een iPhone/iPod Touch meer bij je zult hebben dan een PSP of Nintendo DS en als je dan toch de keuze hebt, kies dan voor de iPhone/iPod Touch versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een PSP maar ik ga ook een Ipod Touch kopen.

de PSP is leuk omdat het mooi is en makkelijker.

maar de Ipod Touch is leuk omdat er Touch screen op zit en er zijn meer mogelijkheden (goed internet, grappige Touch spelletjes, MSN, Hotmail).

mij lijkt de Ipod Touch leuker.

veel succes ermee!

Bewerkt: door lennart1995
Link to comment
Delen op andere websites

Iphone besturing is KLO*E, echt heel irritant. Ik zou hem voor de PSP kopen, daarvoor heb ik hem ook.

Ik heb ze allemaal, PSP is mijn voorkeur.

Verder vind ik dat een mod hier wel een slotje op mag zetten :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...