Erikkx1 Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Hallo Ik speel GTA IV op de pc. Maar kan je ook besturen met een joystick? Ik heb namelijk de force 3D pro van Logitech. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Naar mijn weten niet, anders stond dat wel op WikiGTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Op de PC kan je games for windows live spellen spelen met een Xbox360 controller. Ik weet niet hoe of wat maar daarmee kun je op de PC met een controller spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 13 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2010 Ja, het kan alleen voor de Xbox360 controller. Voor een gamepad of joystick of hoe het ook heet, kan het niet. Ik heb het nog getest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erikkx1 Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2010 oke bedankt voor jullie hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2010 Ik heb een gamepad (logitech dual action) en hij werkt perfect. Aangezien logitech een goed merk is, zal jouw joystick wel werken. Ook nog nuttig topic: http://www.gtaforum.nl/topic/91815-tutorial-gamepad-werkend-met-gta-iv/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erikkx1 Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2010 Mijn joystick doet het niet met GTA IV. Wat moet ik nou precies doen als ik wil dat hij wel werkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2010 http://www.gtaforum.nl/topic/102971-gta-iv-pc-faq/page__st__15__p__1543766entry1543766 Tadaa, je kunt hem gewoon werkend krijgen, alleen snap ik de nut er neit van om zo'n knuppel in je hand te hebben(doordenker ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erikkx1 Geplaatst: 14 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 maart 2010 oke dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.