Jump to content

"The Pacific"


S-te-Fan

Recommended Posts

the-pacific.jpg

The Pacific is een miniserie van de makers van Band of Brothers. Waar Band of Brothers zich in Europa afspeelde, gaat The Pacific over, je raad het al, de acties van het USMC in de pacifische oceaan. De serie is geproduceerd door Steven Spielberg, Tom Hans en Gary Goetzman in samenwerking met HBO Films, Dreamworks en andere instellingen. De soundtrack is verzorgd door o.a. Hans Zimmer, die de Modern Warfare 2 fanaten onder ons wel zullen kennen.

Ik kon nog niks vinden op dit forum over deze veelbelovende miniserie. Band of Brothers was in één woord fan-tas-tisch en met de ervaringen en ambitie moet dit wel minstens zo'n goede serie worden. Deze avond (14 Maart 2010) wordt in de VS de eerste aflevering uitgezonden. Wij zullen moeten wachten tot 3 April wanneer Veronica de serie gaat uitzenden (daar zal overigens wel een grote marketing hype aan voorafgaan). Maar het zal me niks verbazen als de eerste aflevering morgen al online staat.

Ikzelf kijk dus erg uit naar deze miniserie. Ik volg de serie nu al een jaar en ik ben erg benieuwd naar de eerste aflevering. Jammer dat we geen amerikaanse zenders kunnen ontvangen. Deel je meningen zou ik zeggen.

Trailer #1





Trailer #2



Trailer #5



Extended Trailer



http://www.youtube.com/watch?v=snxpHCFfRKs

On the set Featurette



Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk ook zeker uit naar de nieuwste miniserie The Pacific. Ik hou het al een flinke poos in de gaten (ook omdat ik er een website over heb). Ik heb vanmorgen ook gehoord dat HBO een aflevering van The Pacific op hun site hadden staan.. Een volledige aflevering, helaas weer verwijderd :(

@S-te-Fan -> The Pacific wordt 3 April rond 22:00 uitgezonden, niet 4 april.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...