Jump to content

Hulk Rebla


Luzhin2.4

Recommended Posts

Hoi, ik ga beginnen met een nieuw 'tuning project,' namelijk de Hulk Rebla. Ik wil de touran van Twinky uit The Fast and the Furious: Tokyo Drift namaken. Alleen dan met het model met de Rebla. De vuist heb ik gemaakt in 3Ds max.

image_21446.jpg

Hoe kan ik er een texture op zetten?(het hoofd van de hulk, zoals Twinky's touran)

Ik heb nu ook de Sultan Rs velgen er onder gemaakt. Maar ze zijn te klein ingame, terwijl ik alle 3 de onderdelen netjes gescaled en op de juiste plek gezet heb. Hoe komt dit?

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

De wielen moet je met uhm.. vehicles.dat ofzoiets doen. In ieder geval dat bestandje in dezelfde map als handling.dat.. En als het niet dat bestand is, dan staat het sinds GTA IV in de handling.dat :puh:

Voor het hoofd moet je net als de ramen van die Vincent doen, maar dan door een material te kopieren(dat niet carcolor afhankelijk is zeg maar), en dan op de goede texture te klikken en zelf een plaatje te laden. Dit plaatje moet een alpha hebben waarop alles van het plaatje dat je niet wil zien(dus de b.v. witte achtergrond) zwart moet zijn, en de rest wit. Je zult hiervoor nieuwe polygons over de oude body heen moeten maken, evt. door objecten te kopieren, deels te deleten, en daarna te attachen.

Daarna doe je het dus net zoals bij de ramen van die Vincent mappen met UV mapper. Zoek anders even in je Vincent topic naar uitleg over dat texturen(geloof dat ik het daar had gezet :puh: Anders zal 't nog wel opgeslagen zijn in je gespreksgeschiedenis op MSN ofzo.. )

Link to comment
Delen op andere websites

Thx, dat van die texture is gelukt. Alleen staat hij nog niet helemaal op de juiste plaats.

post-112578-1269074884,39.png

Hoe komt het dat als je in de zon rijdt, het zwart van kleur veranderd? Het zwart word dan opgevuld met de huidkleur die in de tekening gebruikt is. Kan ik hier nog iets aan doen?

Hier is een screen van de trunk:

image_21549.jpg

Nu alleen nog de:

- Voet op de achterklep(bijna af in 3dsmax)

- Goede texture

- Haren op het dak

- Andere velgen, of een een andere kleur.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Op de juiste plek zetten moet je ook gewoon doen net als met die achterruit. Modify>move in UV Editor dus.

Ziet er voor de rest erg vet uit :)

EDIT@Hieronder: Ik ook.. Met modify>move in UV Mapper kun je hem juist op de goede plek zetten ;)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Hee thx, ik bedoelde dat de texture(die simpel weg van een foto van de auto gehaald heb) niet goed is, de plek ook niet maar ik wilde ff proberen of het me lukte.

De velgen zijn nu wel gelukt:

image_21608.jpg

Ik heb de oude band laten staan en de velg weg gehaald. En daar aan de nieuwe velg van de Feroci geattached.

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er geweldig uit, als hij af is ga ik hem zeker downloaden ^_^ . BTW kun je me ook helpen met mijn wiel en texture probleem hier:http://www.gtaforum.nl/topic/110696-probleem-met-textures-en-wielen/ ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...