NikoBellic30 Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 (bewerkt) Hallo mensen, Ik zou u vriendelijk willen vragen : Hoe u Player Selector voor Gta IV installeert? En wat er allemaal voor nodig is, en of het schadelijk is. Alvast bedankt, NikoBellic30 Bewerkt: 17 maart 2010 door NikoBellic30 Reageren
Beagle Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Natuurlijk is het niet schadelijk, anders zou men het niet aanbieden. Je kan de nieuwste versie hier downloaden. Je hebt nodig: ASI loader FileCheckFix Reageren
NikoBellic30 Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Natuurlijk is het niet schadelijk, anders zou men het niet aanbieden. Je kan de nieuwste versie hier downloaden. Je hebt nodig: ASI loader FileCheckFix Oke maar waar moet ik deze bestanden allemaal neerzetten? Want ik snap de engelse tutorial niet echt Hij zegt Copy the files to Gta IV dir? Alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Wat is daar niet aan te snappen? Copy -> kopieër; the files -> de bestanden; to -> naar; GTA IV -> Grand Theft Auto IV; dir -> afkorting van "directory" wat map betekent; Reageren
NikoBellic30 Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 Wat is daar niet aan te snappen? Copy -> kopieër; the files -> de bestanden; to -> naar; GTA IV -> Grand Theft Auto IV; dir -> afkorting van "directory" wat map betekent; Hij werkt niet Ik heb alle bestanden in de gewone Gta 4 map gezet. Maar het werkte niet. Toen in de Gta 4 > PC map. Werkt ook niet Kan je me helpen? Reageren
Beagle Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 ...Heb je ook de ASI loader en de FileCheckfix geïnstalleerd zoals ik eerder aangaf? Reageren
NikoBellic30 Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 ...Heb je ook de ASI loader en de FileCheckfix geïnstalleerd zoals ik eerder aangaf? Ik heb de bestanden gewoon gekopieerd naar Gta 4 map. Reageren
Beagle Geplaatst: 17 maart 2010 Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 En dan bedoel je: óók de asi loader en FileCheckFix? Volg anders deze tut eens. Reageren
NikoBellic30 Geplaatst: 17 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2010 En dan bedoel je: óók de asi loader en FileCheckFix? Volg anders deze tut eens. Ja die heb ik in die map gekopieerd Reageren
Mythbuster Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Je hebt toch wel de bestanden erin gezet he? En niet de .zip ofzo, of het mapje dat eventueel in de .zip zit... Je moet namelijk de bestanden hebben, niet een mapje waar ze in zitten ofzo Reageren
NikoBellic30 Geplaatst: 18 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 (bewerkt) Je hebt toch wel de bestanden erin gezet he? En niet de .zip ofzo, of het mapje dat eventueel in de .zip zit... Je moet namelijk de bestanden hebben, niet een mapje waar ze in zitten ofzo Zo dom ben ik niet Bewerkt: 18 maart 2010 door NikoBellic30 Reageren
NikoBellic30 Geplaatst: 18 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Wat is daar niet aan te snappen? Copy -> kopieër; the files -> de bestanden; to -> naar; GTA IV -> Grand Theft Auto IV; dir -> afkorting van "directory" wat map betekent; Hij werkt al Ik had ScriptHook.dll er niet bij staan Dankjewel voor je hulp Reageren
Vincentor0 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Ik weet wel wat je moet doen 'nzo, maar waar vind ik ScriptHook.dll, of is het niet meer nodig omdat binkw32.dll het "vervangt" Reageren
Beagle Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Bij de nieuwste asi loader wordt scripthook.dll gewoon bij geleverd. Als dat niet zo is kan je 'm vinden op Google (scripthook aru). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.