Jump to content

Wie wordt er kampioen?


Flokkert

Wie wordt er kampioen?  

51 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wordt er kampioen?

    • AJAX
      22
    • PSV
      6
    • FC TWENTE
      23


Recommended Posts

Hoe dan ook, je club zou eerst moeten komen. Voor al het andere, als je tenminste een echte supporter bent. Anders ben je tegen Ajax en DAAROM voor Feyenoord, in plaats van voor feyenoord en om die reden tegen Ajax. Het is maar wat je eerst zet, en elke supporter die wilt dat zijn ploeg verliest terwijl er nog wel wat op het spel staat, is geen echte supporter.

Er staat niks meer op het spel voor Feyenoord. De doelstelling van dit seizoen, het halen van Europees voetbal, is namelijk al bereikt. Dus dat die wedstrijd verloren ging maakte ons weinig meer uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    10

  • Flokkert

    9

  • Dutchy3010

    6

  • GreyFox-Smurf

    6

PSV. Of een andere club, behalve AJAX. Ik als Hagenees kan niet voor Ajax zijn.

als Hagenees kan je wel voor Ajax zijn

Hehe, moeilijke kwestie.. Maar het gaat erom wat je denkt, niet wat je hoopt.. In dat geval was 'ie nog 'n boel clubs vergeten! 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook niet zo gek als Feyenoord fans haat hebben aan Ajacieden en omgekeerd. Je gunt elkaar niks voor een prijs, dus dan begrijp je dit gedrag.

Hoe dan ook, je club zou eerst moeten komen. Voor al het andere, als je tenminste een echte supporter bent. Anders ben je tegen Ajax en DAAROM voor Feyenoord, in plaats van voor feyenoord en om die reden tegen Ajax. Het is maar wat je eerst zet, en elke supporter die wilt dat zijn ploeg verliest terwijl er nog wel wat op het spel staat, is geen echte supporter.

Dan zijn er maar weinig feyenoord fans hoor....

Maargoed 4de plaats is minder belangrijk dan ajax die kampioen word en daarom heb ik liever dat ajax verliest dan dat feyenoord wint van twente.

Feyenoord moet nu een ronde meer spelen in de EL, Oftewel ze worden 1 ronde eerder uitgeschakeld 0_0

Nepsuporter ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had natuurlijk liever gehad dat Ajax verloor van Heracles, maarja :7 Dan maar Twente winnen van Feyenoord, vind het best. Feyenoord is zeker van Europa League, boeie van de extra ronde, daar zitten tot clubs in die we makkelijk aankunnen. Als ik iemand het kampioenschap niet gun is het Ajax wel (AZ gun ik het overigens ook niet). Een club die alleen kan winnen met Suarez, die niet eens kan voetballen zonder te vallen. Kom op zeg... Nee, doe mij maar Twente.

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft suarez dit zeizoen een duidelijke schwalbe gemaakt Dan :o Jij moet echt beter op gaan letten, Als je niet naar de feiten kijkt, Waarom houd je dan niet gewoon je mond over iets dat je niet eens weet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las een tijdje geleden dat Ajax - Feyenoord in 2 finales wordt gespeeld, om rellen te vermijden tussen de supporters?

Is wel een drastische maatregel. :puh:

@Visser23: Je bent jezelf wel aan het tegenspreken. :7

Je zegt dat je het Ajax niet gunt, maar in de peiling heb je voor Ajax gestemd? :7

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft suarez dit zeizoen een duidelijke schwalbe gemaakt Dan :o Jij moet echt beter op gaan letten, Als je niet naar de feiten kijkt, Waarom houd je dan niet gewoon je mond over iets dat je niet eens weet?

Euhm, ja, best wel veel. Er werd zelfs nog gesproken in Voetbal International. Die mensen weten toch echt wel waar ze over praten hoor ;) Daarnaast kan je ook wel normaal reageren. Ik kijk elke week naar Ajax.

@Visser23: Je bent jezelf wel aan het tegenspreken. :7

Je zegt dat je het Ajax niet gunt, maar in de peiling heb je voor Ajax gestemd? :7

Nee hoor. Ik denk dat Ajax kampioen wordt. (Nouja, nu niet meer hoor, maar op dat moment wel). Ik gun het Ajax totaal niet. Daar zit toch echt wel een duidelijk verschil tussen hoor.

Van Dale:

RESULTAAT

den·ken dacht, h gedacht (in het algem) zijn gewaarwordingen ordenen, oordelen vormen, zich een mening vormen: ~ aan ietsaer in de geest mee bezig zijn; b) iets niet vergeten

RESULTAAT

gun·nen gunde, h gegund 1 graag willen dat iem iets krijgt of heeft 2 toestaan, verlenen, toewijzen: zich geen rust ~ veroorloven

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook niet zo gek als Feyenoord fans haat hebben aan Ajacieden en omgekeerd. Je gunt elkaar niks voor een prijs, dus dan begrijp je dit gedrag.

Hoe dan ook, je club zou eerst moeten komen. Voor al het andere, als je tenminste een echte supporter bent. Anders ben je tegen Ajax en DAAROM voor Feyenoord, in plaats van voor feyenoord en om die reden tegen Ajax. Het is maar wat je eerst zet, en elke supporter die wilt dat zijn ploeg verliest terwijl er nog wel wat op het spel staat, is geen echte supporter.

Dan zijn er maar weinig feyenoord fans hoor....

Maargoed 4de plaats is minder belangrijk dan ajax die kampioen word en daarom heb ik liever dat ajax verliest dan dat feyenoord wint van twente.

Feyenoord moet nu een ronde meer spelen in de EL, Oftewel ze worden 1 ronde eerder uitgeschakeld 0_0

Nepsuporter ;)

Je kan me een nepsupporter vinden maar dan zijn er gewoon niet vel echte supporters als dat zo is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan me een nepsupporter vinden maar dan zijn er gewoon niet vel echte supporters als dat zo is.

Ja, dat vind ik. En dat er dan niet veel echte supporters zijn, zegt dat veel over Feyenoord supporters. Die vinden het blijkbaar belangrijker dat Ajax iets NIET heeft dan Feyenoord iets WEL. Zoals ik reeds gezegd heb, ben je dan eerder een Ajax-hater die daarom voor Feyenoord is (omdat die het "ergste" tegen Ajax is), dan een Feyenoord-fan die, omdat hij Feyenoord fan is, tegen Ajax is. Ik ben voor Ajax, en ook al zou Feyenoord kampioen kunnen worden, dan nog wil ik dat Ajax zo hoog mogelijk eindigt. Dit valt alleen goed te praten als je zoveel punten onder de voorganger en boven degene erna staat, dat niets in gevaar komt. En dat was het nu duidelijk niet.

Visser23, je kunt zeggen wat je wilt, maar in de huidige vorm van Ajax is het gewoon het beste team van de eredivisie. Dat zul je nu misschien, als Feyenoord fan, niet over je lippen krijgen, maar toch. Kijk naar hoeveel wedstrijden ze de laatste tijd gewonnen hebben, en met welke cijfers! Kan jij wel zeggen "zonder Suarez is het niets", en kan je ook zeggen dat "Suarez niet kan blijven staan", maar dat zijn beiden ongegronde beweringen en als je objectief bent weet jij dat zelf ook. De verdediging heeft bijvoorbeeld niets met Suarez te maken, en die kregen het minste aantal doelpunten tegen van heel de eredivisie. Dat jij ook iedere keer blijft herhalen dat Suarez zoveel Schwalbes heeft: dat valt best wel mee dit seizoen. Jullie blik blijft alleen vertroebeld, omdat jullie dat WILLEN, en niet omdat de feiten dat zeggen. Voorgaande jaren was hij inderdaad de koning van de Schwalbes, maar daarin is hij sterk verbeterd. Vind het erg kinderachtig dat jullie daarin blijven hangen omdat het jullie dat goed uitkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ze jaloers zijn dat hun eigen club nooit zo succesvol is geweest als Ajax. Noem me geen fan of zo, maar Ajax heeft veruit de rijkste historie van de Nederlandse clubs. Dus puur uit jaloezie.

En eventjes ontopic: Twente kampioen, Ajax de beker. En de schaal gaat ook naar Ajax.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ze jaloers zijn dat hun eigen club nooit zo succesvol is geweest als Ajax. Noem me geen fan of zo, maar Ajax heeft veruit de rijkste historie van de Nederlandse clubs. Dus puur uit jaloezie.

En eventjes ontopic: Twente kampioen, Ajax de beker. En de schaal gaat ook naar Ajax.

De schaal, bedoel je dan de Johan Cruijff schaal? Want de schaal van het kampioenschap wordt ook wel de schaal genoemd.

Ik heb geen flauw idee wie kampioen wordt, het kan zo zijn dat Twente de druk niet aan kan, maar het kan ook dat ze gewoon makkelijk winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ze jaloers zijn dat hun eigen club nooit zo succesvol is geweest als Ajax. Noem me geen fan of zo, maar Ajax heeft veruit de rijkste historie van de Nederlandse clubs. Dus puur uit jaloezie.

En eventjes ontopic: Twente kampioen, Ajax de beker. En de schaal gaat ook naar Ajax.

De schaal, bedoel je dan de Johan Cruijff schaal? Want de schaal van het kampioenschap wordt ook wel de schaal genoemd.

Ik heb geen flauw idee wie kampioen wordt, het kan zo zijn dat Twente de druk niet aan kan, maar het kan ook dat ze gewoon makkelijk winnen.

Cruijff schaal natuurlijk. Ik zeg toch dat Twente kampioen wordt, dus hoe zou Ajax dan de kampioensschaal kunnen krijgen :?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb ik alle Feyenoordfans deze week hard uitgelachen. Waarom? Omdat ze geen Feyenoord fans zijn, ook al noemen ze zichzelf zo. Als ze liever hebben dat Feyenoord de vierde plaats verliest dan dat Ajax landskampioen wordt, ben je in mijn ogen geen Feyenoord fan maar een Ajax hater...

Dat is ook niet zo gek als Feyenoord fans haat hebben aan Ajacieden en omgekeerd. Je gunt elkaar niks voor een prijs, dus dan begrijp je dit gedrag.

Overigens heb ik ook wel gelachen om die Ajax spelers die Feyenoord spelers hebben gesmst om te vragen om te winnen.... schater.gif

Dat kan wel hoor, maar om het dan sportief te noemen, en fair, nee, dat is het dan zeker niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat ze jaloers zijn dat hun eigen club nooit zo succesvol is geweest als Ajax. Noem me geen fan of zo, maar Ajax heeft veruit de rijkste historie van de Nederlandse clubs. Dus puur uit jaloezie.

En eventjes ontopic: Twente kampioen, Ajax de beker. En de schaal gaat ook naar Ajax.

De schaal, bedoel je dan de Johan Cruijff schaal? Want de schaal van het kampioenschap wordt ook wel de schaal genoemd.

Ik heb geen flauw idee wie kampioen wordt, het kan zo zijn dat Twente de druk niet aan kan, maar het kan ook dat ze gewoon makkelijk winnen.

Cruijff schaal natuurlijk. Ik zeg toch dat Twente kampioen wordt, dus hoe zou Ajax dan de kampioensschaal kunnen krijgen :?

Dat dacht ik ook, maar je had een fout kunnen maken, dat doet iedereen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...