Jump to content

Wie wordt er kampioen?


Flokkert

Wie wordt er kampioen?  

51 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wordt er kampioen?

    • AJAX
      22
    • PSV
      6
    • FC TWENTE
      23


Recommended Posts

Je kan me een nepsupporter vinden maar dan zijn er gewoon niet vel echte supporters als dat zo is.

Ja, dat vind ik. En dat er dan niet veel echte supporters zijn, zegt dat veel over Feyenoord supporters. Die vinden het blijkbaar belangrijker dat Ajax iets NIET heeft dan Feyenoord iets WEL. Zoals ik reeds gezegd heb, ben je dan eerder een Ajax-hater die daarom voor Feyenoord is (omdat die het "ergste" tegen Ajax is), dan een Feyenoord-fan die, omdat hij Feyenoord fan is, tegen Ajax is. Ik ben voor Ajax, en ook al zou Feyenoord kampioen kunnen worden, dan nog wil ik dat Ajax zo hoog mogelijk eindigt. Dit valt alleen goed te praten als je zoveel punten onder de voorganger en boven degene erna staat, dat niets in gevaar komt. En dat was het nu duidelijk niet.

Visser23, je kunt zeggen wat je wilt, maar in de huidige vorm van Ajax is het gewoon het beste team van de eredivisie. Dat zul je nu misschien, als Feyenoord fan, niet over je lippen krijgen, maar toch. Kijk naar hoeveel wedstrijden ze de laatste tijd gewonnen hebben, en met welke cijfers! Kan jij wel zeggen "zonder Suarez is het niets", en kan je ook zeggen dat "Suarez niet kan blijven staan", maar dat zijn beiden ongegronde beweringen en als je objectief bent weet jij dat zelf ook. De verdediging heeft bijvoorbeeld niets met Suarez te maken, en die kregen het minste aantal doelpunten tegen van heel de eredivisie. Dat jij ook iedere keer blijft herhalen dat Suarez zoveel Schwalbes heeft: dat valt best wel mee dit seizoen. Jullie blik blijft alleen vertroebeld, omdat jullie dat WILLEN, en niet omdat de feiten dat zeggen. Voorgaande jaren was hij inderdaad de koning van de Schwalbes, maar daarin is hij sterk verbeterd. Vind het erg kinderachtig dat jullie daarin blijven hangen omdat het jullie dat goed uitkomt.

Ik ben niet voor feyenoord omdat ik ajax haat, ik ben feyenoorder omdat ik uit Rotterdam kom en er mee opgegroeid ben, evenals de haat voor ajax.En denk je dat ajax fans feyenoord het kampioensschap gunnen?Ik dacht het niet...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jimmiefitz

    10

  • Flokkert

    9

  • Dutchy3010

    6

  • GreyFox-Smurf

    6

Visser23, je kunt zeggen wat je wilt, maar in de huidige vorm van Ajax is het gewoon het beste team van de eredivisie. Dat zul je nu misschien, als Feyenoord fan, niet over je lippen krijgen, maar toch. Kijk naar hoeveel wedstrijden ze de laatste tijd gewonnen hebben, en met welke cijfers! Kan jij wel zeggen "zonder Suarez is het niets", en kan je ook zeggen dat "Suarez niet kan blijven staan", maar dat zijn beiden ongegronde beweringen en als je objectief bent weet jij dat zelf ook. De verdediging heeft bijvoorbeeld niets met Suarez te maken, en die kregen het minste aantal doelpunten tegen van heel de eredivisie. Dat jij ook iedere keer blijft herhalen dat Suarez zoveel Schwalbes heeft: dat valt best wel mee dit seizoen. Jullie blik blijft alleen vertroebeld, omdat jullie dat WILLEN, en niet omdat de feiten dat zeggen. Voorgaande jaren was hij inderdaad de koning van de Schwalbes, maar daarin is hij sterk verbeterd. Vind het erg kinderachtig dat jullie daarin blijven hangen omdat het jullie dat goed uitkomt.

Beste team van de Eredivisie is toch echt Twente, aangezien deze bovenaan staan. Als Ajax de beste was, waren zij nu wel kampioen. Daarnaast vind ik de verdediging van Ajax helemaal niet zo goed hoor, er vallen steeds gaten, maar hebben de mazzel dat ze een super keeper op de goal hebben staan.

Daarnaast, wil je het nog even over Suarez hebben, die een gele kaart kreeg voor een schwalbe? Wat een arrogante kwast.. Niet eens normaal kunnen voetballen.

@Hieronder: Dat zei ik al tegen je :puh: Klopt inderdaad, gewoon een penalty, maar hij heeft zijn reputatie tegen, zijn eigen schuld.

Link to comment
Delen op andere websites

Visser23, je kunt zeggen wat je wilt, maar in de huidige vorm van Ajax is het gewoon het beste team van de eredivisie. Dat zul je nu misschien, als Feyenoord fan, niet over je lippen krijgen, maar toch. Kijk naar hoeveel wedstrijden ze de laatste tijd gewonnen hebben, en met welke cijfers! Kan jij wel zeggen "zonder Suarez is het niets", en kan je ook zeggen dat "Suarez niet kan blijven staan", maar dat zijn beiden ongegronde beweringen en als je objectief bent weet jij dat zelf ook. De verdediging heeft bijvoorbeeld niets met Suarez te maken, en die kregen het minste aantal doelpunten tegen van heel de eredivisie. Dat jij ook iedere keer blijft herhalen dat Suarez zoveel Schwalbes heeft: dat valt best wel mee dit seizoen. Jullie blik blijft alleen vertroebeld, omdat jullie dat WILLEN, en niet omdat de feiten dat zeggen. Voorgaande jaren was hij inderdaad de koning van de Schwalbes, maar daarin is hij sterk verbeterd. Vind het erg kinderachtig dat jullie daarin blijven hangen omdat het jullie dat goed uitkomt.

Beste team van de Eredivisie is toch echt Twente, aangezien deze bovenaan staan. Als Ajax de beste was, waren zij nu wel kampioen. Daarnaast vind ik de verdediging van Ajax helemaal niet zo goed hoor, er vallen steeds gaten, maar hebben de mazzel dat ze een super keeper op de goal hebben staan.

Daarnaast, wil je het nog even over Suarez hebben, die een gele kaart kreeg voor een schwalbe? Wat een arrogante kwast.. Niet eens normaal kunnen voetballen.

Zeg dan ook even dat die eerste overtreding op Suarez een penal moest zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet voor feyenoord omdat ik ajax haat, ik ben feyenoorder omdat ik uit Rotterdam kom en er mee opgegroeid ben, evenals de haat voor ajax.En denk je dat ajax fans feyenoord het kampioensschap gunnen?Ik dacht het niet...

Je haat voor Ajax is groter dan je liefde voor Feyenoord. En nee, Ajax fans gunnen Feyenoord het kampioenschap zeker niet, maar als het andersom was geweest had ik er precies zo over gedacht. Dan is hun haat jegens Feyenoord groter dan hun liefde voor Ajax. Dat hoort niet, in mijn ogen. Dan vind ik je niet een echte fan.

Beste team van de Eredivisie is toch echt Twente, aangezien deze bovenaan staan. Als Ajax de beste was, waren zij nu wel kampioen. Daarnaast vind ik de verdediging van Ajax helemaal niet zo goed hoor, er vallen steeds gaten, maar hebben de mazzel dat ze een super keeper op de goal hebben staan.

Wat een onzin weer, jammer. Zoals ik zei, is Ajax het beste team OP HET MOMENT. Zelfs met jouw redenatie, aangezien ze al maanden de meeste punten halen. Zeg nu niet dat Twente in bloedvorm is, zeker niet, al die keren dat ze net met 1 doelpunt verschil winnen. Heb nergens gezegd dat Ajax over het GEHELE SEIZOEN de beste club is, dat is inderdaad degene die uiteindelijk kampioen wordt. Of daar nu mazzel bij zit of niet; geluk dwing je af. Als Twente morgen kampioen wordt, is dat het beste team van de eredivisie seizoen 2009-2010 geweest. Maar dat wil niet zeggen dat ze dat op dit moment ook zijn. Dit zal jij als Feyenoord-fan zeker niet over je lippen kunnen krijgen...

Overigens zou ik het ook leuk vinden als Twente kampioen wordt, hoor. Ik gun het de underdog altijd, dus voor mij is het een win-win situatie.

In mijn ogen hoort de sluitpost ook bij de verdediging, want die verdedigd eveneens het doel. In elk team vallen er gaten, dus ook bij Ajax. Neemt niet weg dat ze met zijn allen het minste doelpunten tegen hebben gekregen van alle clubs in de eredivisie.

@Hieronder: Dat zei ik al tegen je :puh: Klopt inderdaad, gewoon een penalty, maar hij heeft zijn reputatie tegen, zijn eigen schuld.

Dat is precies wat ik al die tijd zegt: hij heeft zijn reputatie tegen. En toch haal je het gelijk weer aan...je hebt nu gelukkig zelf door dat het onzin is dat je dat blijft zeggen.

Wat ben ik blij dat ik wel een voorkeur heb voor een club, maar dat ik niet vertroebeld wordt omdat ik een gigantische fan van een club ben. Als Ajax verliest vind ik dat helemaal niet erg, moet ik bekennen. Vind het alleen leuk als ze winnen. Kan mezelf dus nauwelijks een fan noemen, maar daar ben ik blij mee. Kan ik in ieder geval nog objectief naar het voetbal en het wereldje er omheen kijken, zonder tunnelvisie. Maakt het voor mij een stuk aantrekkelijker.

Morgen zullen we het weten. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet voor feyenoord omdat ik ajax haat, ik ben feyenoorder omdat ik uit Rotterdam kom en er mee opgegroeid ben, evenals de haat voor ajax.En denk je dat ajax fans feyenoord het kampioensschap gunnen?Ik dacht het niet...

Je haat voor Ajax is groter dan je liefde voor Feyenoord. En nee, Ajax fans gunnen Feyenoord het kampioenschap zeker niet, maar als het andersom was geweest had ik er precies zo over gedacht. Dan is hun haat jegens Feyenoord groter dan hun liefde voor Ajax. Dat hoort niet, in mijn ogen. Dan vind ik je niet een echte fan.

Ik ben fan van Ajax, maar ik heb geen haat voor Feyenoord fans. Ik vind het gewoon leuk als Ajax kampioen wordt. Zo kan het toch ook? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Jah ik ook, ik ben dan wel met hart en nieren voor ajax, Maar ik juist helemaal geen haat tegen feyenoord, In tegendeel zelfs, ik vind het een hardstikke mooie club met een mooie historie, En daar komt nog bij dat m'n halve familie voor feyenoord is.

Ik vind gewoon dat als je wilt dat je club verliest je gewoon een ZWARE Nepsupporter bent.

Als feyenoord in de positie van ajax zat had het me echt niet uitgemaakt als ajax won en feyenoord kampioen word.

Serieus ik begin echt een sterke haat te krijgen voor alle mensen die mekaar niks gunnen, Voetbal is voetbal, Geen activiteit waarbij je op de achtergrond de ander kapot scheld/slaat, tav al die klote hooligans die het ook nog eens voor elkaar, En de echte supporter, verpesten!

Dit is wat ik vind over al die klote rivaliteiten!

Hopelijk leren de mensen die dit lezen ook eens de tegenstander te respecteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben fan van Ajax, maar ik heb geen haat voor Feyenoord fans. Ik vind het gewoon leuk als Ajax kampioen wordt. Zo kan het toch ook? :cab:
Jah ik ook, ik ben dan wel met hart en nieren voor ajax, Maar ik juist helemaal geen haat tegen feyenoord, In tegendeel zelfs, ik vind het een hardstikke mooie club met een mooie historie, En daar komt nog bij dat m'n halve familie voor feyenoord is.

_O_ Amen to that! Dat vind ik een betere instelling. :)

TWENTE IS KAMPIOEN

:dans: Gefelicitieerd Twente! Maar ook een compliment aan Ajax, hoe iedereen die commentaar gaf zo objectief en eerlijk was. :) Dat vind ik leuk. Vind het niet leuk als het dan gaat van "ja, maar Twente speelde minder aantrekkelijk voetbal, scoorde minder, blabla", want dan denk ik, neem je verlies als een waardig verliezer. Ben blij dat ze dat gedaan hebben. Twente was het beste over heel het seizoen, en zijn dus terecht kampioen. Echt heel knap hoe ze het vandaag gedaan hebben! Al was ik het persoonlijk niet eens met die rode kaart, was gewoon een hard duel waar ze allebei hard ingingen. Hoe dan ook; ze waren beter vandaag, veel beter, dus ook zonder die rode kaart denk ik dat ze het wel gered hadden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi zo, gelukkig is het Twente :) Feyenoord 4e, uitstekend gedaan. Dus dat verlies tegen Twente maakte helemaal niets uit, en ben nog steeds blij dat Twente die heeft gewonnen.

@Dutchy: Dat was ZEKER een rode kaart. Ze gaan er wel allebei hard in, maar daar gaat het niet om. Féher ging erin met twee benen vooruit. De andere gleed er op zijn zij in met één been. Gewoon terecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ooh jongens ik ben helemaal kapot, wat een mooie dag, gewoon 40.000 mensen hier op de been.

Ik was erbij en het was zo mooi!

Het enige wat niet mooi aan het feest was is dat het zo veel regent.

En morgen wordt nog zo veel mooier als de officiele huldiging hier in Enschede plaatsvindt biertje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...