Royboow Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 (bewerkt) Misschien een rare vraag, maar aan welke kant van het bed liggen jullie het liefst, ik aan de linkerkant. ik weet niet waarom. Bewerkt: 24 maart 2010 door Royboow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 (bewerkt) In het midden. Anders krijg ik nek pijn Bewerkt: 24 maart 2010 door Dieko Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 Als het een tweepersoonsbed is vaak aan de linkerkant, maar in principe maakt het me niets uit. Maar meestal lig ik gewoon in een eenpersoonsbed . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 Aan de linkerkant, weet ook niet waarom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 ik heb een 2 persoons bed en slaap aan de linkerkant de rechterkant ligt vol met tijdschriften en mn laptop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 Op mijn rechterzij naar de linkerkant toe (vanuit als je voor het bed staat). Op de een of andere manier heb ik een tik dat ik altijd naar de deur moet kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Indycar series Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 Leuk topic hoor Ik lig aan de linkerkant, als ik rechts lig zie ik een muur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 Links, kijk altijd naar m'n GTA hoesje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 In het midden, waar anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 24 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 Ik lig denk zo omdat ik aan de linkerkant een muur heb, waardoor ik niet uit bed kan vallen (wat in mijn heftige dromen wel eens gebeurt xD) ik probeer aan de rechterkant maar ik draai automatisch terug naat links Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 Op mijn rechterzij naar de linkerkant toe (vanuit als je voor het bed staat). Op de een of andere manier heb ik een tik dat ik altijd naar de deur moet kijken. Ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 ik weet niet waarom maar ik heb altijd de gewoonte gehad om naar de kant van de muur te slapen met me hoofd naar de muur dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 Ik slaap aan de rechterkant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 Ik slaap rechts, alhoewel dat misschien ook komt omdat m'n muur daar is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2010 (bewerkt) Met mn hoofd naar de muur. Maar als ik niet kan slapen draai ik me ook wel om naar de andere kant en soms ga ik met mn hoofd aan de andere kant liggen van mn bed. En als ik echt niet kan slapen ga ik op de grond liggen. Bewerkt: 24 maart 2010 door Djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.