Jump to content

Aan welke kant van het bed lig jij?


Royboow

Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Royboow

    4

  • Vice-King

    4

  • RHochstenbach

    3

  • Djmaddox

    2

ik sta slapend op mijn bed

Apparte manier.

Ik lig altijd met me rug tegen de muur aan, dus lig ik rechts :)

En trouwens ik heb ook zo raar iets dat ik altijd naar de deur kijk.

Link to comment
Delen op andere websites

ik sta slapend op mijn bed

Apparte manier.

Ik lig altijd met me rug tegen de muur aan, dus lig ik rechts :)

En trouwens ik heb ook zo raar iets dat ik altijd naar de deur kijk.

ja ik moest iets bedenken wat op mijn vriendin was al zo vaak gebruikt

Link to comment
Delen op andere websites

ik sta slapend op mijn bed

Apparte manier.

Ik lig altijd met me rug tegen de muur aan, dus lig ik rechts :)

En trouwens ik heb ook zo raar iets dat ik altijd naar de deur kijk.

ja ik moest iets bedenken wat op mijn vriendin was al zo vaak gebruikt

Die vriendin grapjes zijn inmiddels oud :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Nu denken jullie waarschijnlijk die bramboy gaat zo'n lul verhaal op zetten, wie dat denkt heeft het goed. Alles dat ophet moment in me opkomt zeg ik. Dus to the point links in me bed. Wat raar is 'in je bed' je slaat er nooit in maar altijd op, tenminste wat ik doe. Zelfde als je gaat denken aan de naam Kruidvat, een vat vol kruiden :S? Natuurlijk slaap ik op het matras van mijn tweepersoonsbed die ik helaas niet hoef te delen met een vrouw/vriendin. Helaas wel mijn kat, dat die zo kan klimmen want ik heb een hoogslaper en toch komt die iedere keer weer op me bed. Wat ook uiterst vreemd is dat ik onder mijn dekbedslaap :O! Dit is mijn lul verhaal voor deze keer

Bramboy :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Nu denken jullie waarschijnlijk die bramboy gaat zo'n lul verhaal op zetten, wie dat denkt heeft het goed. Alles dat ophet moment in me opkomt zeg ik. Dus to the point links in me bed. Wat raar is 'in je bed' je slaat er nooit in maar altijd op, tenminste wat ik doe. Zelfde als je gaat denken aan de naam Kruidvat, een vat vol kruiden :S? Natuurlijk slaap ik op het matras van mijn tweepersoonsbed die ik helaas niet hoef te delen met een vrouw/vriendin. Helaas wel mijn kat, dat die zo kan klimmen want ik heb een hoogslaper en toch komt die iedere keer weer op me bed. Wat ook uiterst vreemd is dat ik onder mijn dekbedslaap :O! Dit is mijn lul verhaal voor deze keer

Bramboy :cya:

hahahaha ge wittet mooi te vertellen jonge :puh: ik lig volgens mij gwoon in t midden altijd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik slaap nooit, ik heb geen bed. Ik gebruik Red Bull. Dan kun je meer uit je leven halen om dat je meer wakker bent. Echt een aanrader, heeft iemand anders ook dergelijke ervaringen?

Slaap is nochtans essentieel hoor.. En meer uit je leven halen.. Gewoon omdat je dan wat langer wakker bent ofwat? Slaat ook op niets naar mijn mening.

Ik heb een twee persoonsbed en lig meestal altijd wel in het midden, soms kan ik wel eens langs de zijkant liggen maar dat is zelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...