LSDesign Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Heej allemaal, ik ben Lars Schildt en heb hier zojuist geregistreerd. Ik ben vrij goed in kleding modden. Binnenkort zal ik een topic maken in de Modding Showroom. Maar even naar mijn vraag. Ik heb zojuist de velgen van een Sultan op een Premier gezet en ik heb precies geëxporteerd zoals het moet. Ook de textures heb ik met SparkIV geëxporteerd naar de map met de gemodde premier.wft en vervolgens beide bestanden geïmporteerd. Maar hij leest nu de textures niet in het spel en de achterwielen zijn gigantisch groot (ziet er wel heel funny uit ) terwijl het in ZModeler er allemaal goed uitziet (zonder de textures dan). Een paar afbeeldingen ervan: Alsjeblieft help MVG, Lars. Reageren
LSDesign Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Was nog vergeten om een afbeelding vanuit ZModeler erbij te doen: Reageren
LSDesign Geplaatst: 25 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) 'T is me al gelukt, ik had het model verkeerd geimporteerd : Nou alleen nog ff de light textures en zo fixen Bewerkt: 25 maart 2010 door LSDesign Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Ziet er vet uit, bij mijn Vincent mod had ik ook dat je het glas van de lichten niet zag. Dat kwam omdat er glas van de knipperlichten overheen zat. Ik heb dat opgelost door ze te verwijderen. In zmodeler kijk je waarschijnlijk door de lichten de motor in? Reageren
LSDesign Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 (bewerkt) Ziet er vet uit, bij mijn Vincent mod had ik ook dat je het glas van de lichten niet zag. Dat kwam omdat er glas van de knipperlichten overheen zat. Ik heb dat opgelost door ze te verwijderen. In zmodeler kijk je waarschijnlijk door de lichten de motor in? Klopt precies, maar welke texture moet ik nou verwijderen dan? Bewerkt: 26 maart 2010 door LSDesign Reageren
Mythbuster Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Geen textures verwijderen, je moet even het glas van de lichten verwijderen of iets in die richting. Da's denk ik voor nu de enige manier je weer normale lichten kunt krijgen. San Andreas had dit ook heel vaak, en daar kon je nogal eens wat spelen met hierarchy. Je zou kunnen proberen het glas van de lichten in de hierarchy te verslepen, maar doe dat alleen als je weet wat je wel en wat je niet kan doen daarmee, zo niet: zoek even op google en/of op dit forum/Zmodeler forum over de hierarchy browser in Zmodeler. Heb geen tijd om hele uitleg te typen Reageren
LSDesign Geplaatst: 26 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Bedankt voor de tip maar ik moet eerst weer de originele premier.wft en premier.wtd hebben, want ik ga opnieuw beginnen (nadat ik het glas v.d. koplamp had verwijderd en de wielen had veranderd naar die v.d. sultan RS, zag de auto er helemaal vern**kt uit en tot overmaat van ramp had ik ook nog per ongeluk de originele files overschreven ). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.