DangerHamzi Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) hallo allemaal ik heb een laad probleem ik heb op technische ondersteuning gekeke maardaar staat : Ingame crash betekent cleo of SCM of savegameprobleem ik denk dat het scm is maar wat betekent dat? Bewerkt: 27 maart 2010 door _KoE_Mzungu Verplaatst vanuit SA: General. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) Kijk eens even hier: http://www.gtaforum.nl/topic/90898-sascm-leren-scripten/ Hoop dat dat werkt. De Main.scm is de grootste script file in San Andreas, het bevat missies enzo. Of je Main.scm is versie 2 en het andere bestand is versie 1.... Bewerkt: 25 maart 2010 door Gtaboy107 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 SCM is de scripttaal waarin GTA San Andreas geprogrammeerd is. Dit scripten behoort tot één van de moeilijkste takken van het modden (om het zelf te maken), maar wordt over het algemeen beschouwd als één van de makkelijkste dingen om te installeren. Veel makkelijker dan bijvoorbeeld een auto, omdat je maar één bestandje hoeft te wijzigen. Als je een ingame crash hebt, is dat meestal als gevolg van modden. Wanneer je een scm mod installeert, moet je een new game starten, anders crasht het spel. Ook als er ergens een bug in de mod voorkomt kan hij crashen (zowel bij scm als cleo). Hetzelfde geldt wanneer je cleo niet goed geïnstalleerd hebt en je een cleo mod wil gebruiken. Hoe dan ook, modden is altijd goed opletten of je niet ergens een fout maakt. Overigens kan het spel ook prima crashen met behulp van voertuig mods, wanneer iets verkeerd is geïnstalleerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.