LSDesign Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 (bewerkt) Hey, Ik wil graag een Sultan RS genaamd 'Shadow' gaan maken. Features: -volledig zwarte lampen (voor en achter) -vleugeldeuren (hulp gevraagd!) -Infernus wielen (hulp gevraagd!) -van die dingessen die ook op het achterraam v.e. Sentinel XS zitten (hulp gevraagd!) Vooral bij de wielen snap ik er geen biet van. De ene keer zitten ze wel goed onder de auto en de andere keer niet. Wat me ook opvalt is dat het spel zelf de .col v.h. wiel verplaatst in het spel waardoor ik mega achterwielen krijg. Zover ben ik al: Bewerkt: 26 maart 2010 door LSDesign Reageren
Flokkert Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 Damn... jij kan echt vet mooie dingen maken! Reageren
LSDesign Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Damn... jij kan echt vet mooie dingen maken! Eey bedankt. Ik waardeer het echt . Maar ik ben echt heel slecht als het om models aanpassen gaat met ZModeler, daarom vraag ik ook jullie hulp. Reageren
LSDesign Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Ik heb nu de deuren suicide gemaakt en ook heb ik de tekst op de IC vervangen door 'Shadow'. Maar is er ook een mogelijkheid om de positie waar Niko de deur open doet te verplaatsen? Want nu blokkeert de deur het instappen van Niko. Pics: Reageren
Kryziek Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) Je moet het zelf weten hoor maar het lijkt miss wel leuk om op de zijkant een doodshoofd te maken die vooruit kijkt met vlammen erachter. Zijkant is zo leeg nu Zoiets als dit: Hij is trouwens wel mooi je auto Bewerkt: 27 maart 2010 door Kryziek Reageren
LSDesign Geplaatst: 27 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Drie woorden: DAT-LIJKT-AWESOME. Maar hoe zet ik die doodshoofd op de auto? Door simpelweg een nieuwe .png te maken en hem in sultanrs.wtd te flikkeren of is het ingewikkelder? Reageren
Beagle Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Wel wat ingewikkelder, je moet onder andere de afbeelding in de .wtd zetten, maar het ook op het model aangeven. Reageren
LSDesign Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Wel wat ingewikkelder, je moet onder andere de afbeelding in de .wtd zetten, maar het ook op het model aangeven. Hoe doe ik dat dan? Is er een tutorial voor? Ik heb nu vleugeldeuren gemaakt, maar de ramen draaien raar mee. Dat moet ik nog even fixen. Ook heb ik de voorbumper verwijderd voor een wat driftachtige look. En bewijs dat het schademodel goed werkt : >>> Door Beagle: Gelieve niet dubbelposten, gebruik de "bewerk"-knop .<<< Reageren
guarnere Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 nice. ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. wil nog een skin voor mn rs namelijk Reageren
Wienish Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Die bumper: simpelweg nee Als je dat rooster nou een beetje realistischer had kunnen maken had ik er minder moeite mee gehad, maar ik vind 't maar niks.. Wat betreft die sticker op de zijkant: je kan het ook makkelijker houden met een simpele witte streep ofzo. Reageren
LSDesign Geplaatst: 28 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 (bewerkt) Ik zal als ie af is twee versies in de download zetten, één met voorbumper en één zonder voorbumper. Overigens heb ik de deur weer standaard gemaakt aangezien de ruit maar niet goed wou en er zitten nu velgen onder van een Futo . Maar hoe kan ik de velgen groter maken? Bewerkt: 28 maart 2010 door LSDesign Reageren
guarnere Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Ik zal als ie af is twee versies in de download zetten, één met voorbumper en één zonder voorbumper. Overigens heb ik de deur weer standaard gemaakt aangezien de ruit maar niet goed wou en er zitten nu velgen onder van een Futo . Maar hoe kan ik de velgen groter maken? volgensmij kan dat in vehicle.ide. moet je ergens achteraan kijken. die je als het goed is iets staat omtrend de omtrek van de banden/velgen Reageren
Flokkert Geplaatst: 29 maart 2010 Rapport Geplaatst: 29 maart 2010 Wel wat ingewikkelder, je moet onder andere de afbeelding in de .wtd zetten, maar het ook op het model aangeven. Hoe doe ik dat dan? Is er een tutorial voor? Ik heb nu vleugeldeuren gemaakt, maar de ramen draaien raar mee. Dat moet ik nog even fixen. Ook heb ik de voorbumper verwijderd voor een wat driftachtige look. En bewijs dat het schademodel goed werkt : >>> Door Beagle: Gelieve niet dubbelposten, gebruik de "bewerk"-knop .<<< zonder bumper is niet mooi Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 (bewerkt) Ziet er mooi uit! Ik zal als ie af is twee versies in de download zetten, één met voorbumper en één zonder voorbumper. Overigens heb ik de deur weer standaard gemaakt aangezien de ruit maar niet goed wou en er zitten nu velgen onder van een Futo . Maar hoe kan ik de velgen groter maken? De dummy's en pivots van de deur en de ruit moeten op precies dezelfde plek zitten, dan zou het moeten werken. De velgen kun je groter maken in Zmodeler door de oude velg te verwijderen(de band niet) en de nieuwe velg(band verwijderen) te scalen en te attachen aan de oude band. Vergeet niet, zoals ik, om de hand grepen te verplaatsen op de suicide deuren(als je die erop laat). Misschien een idee om de voorruit ook te blinderen? Voor een extra texture(die doodshoofd of wat je ook wilt) moet je een bestaan materiaal kopiëren(vehicle_generic_smallspecmap paint1 [CLR:1]), daar zet je dan in de bovenste balk(waar vehicle_generic_smallspecmap.png staat) het plaatje(in de material editor). Dat plaatje moet je eerst inladen met de Texture browser. Ook heb je extra polygonen nodig, dat heb ik bij mij hulk rebla gedaan door de rebla op nieuw te importeren en de onderdelen en polygonen die ik niet nodig had te deleten. De polygonen die je nodig hebt moet je selecteren(select> by material > vehicle_geneic_smallspecmap paint1 [CLR:1], selected mode aanzetten, rechtermuisknop > proberties > polygons > bij material het nieuw materiaal kiezen wat je gemaakt hebt en dan ok. Dan de polygonen geselecteerd houden, naar vertex level gaan(selectemode aanhouden). Rechtermuis knop > mapping > edit uv > disable old mapping uitvinken > ok. En dan je top view port, op UV mapper zetten dan zie je als het goed is je plaatje en je object, het object kun je dan op de juiste plek zetten. Als alles goed staat kun je de nieuwe polygonen attachen aan het object waar ze vandaan komen. Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is;) Bewerkt: 9 april 2010 door Luzhin2.4 Reageren
Elmigo Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Geweldige car! Zou bijna zeggen dat ik er geen SultanRS meer in herken XD Mooi werk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.