Jump to content

Sultan RS 'Shadow'


LSDesign

Recommended Posts

Hey,

Ik wil graag een Sultan RS genaamd 'Shadow' gaan maken.

Features:

-volledig zwarte lampen (voor en achter)

-vleugeldeuren (hulp gevraagd!)

-Infernus wielen (hulp gevraagd!)

-van die dingessen die ook op het achterraam v.e. Sentinel XS zitten (hulp gevraagd!)

Vooral bij de wielen snap ik er geen biet van. De ene keer zitten ze wel goed onder de auto en de andere keer niet. Wat me ook opvalt is dat het spel zelf de .col v.h. wiel verplaatst in het spel waardoor ik mega achterwielen krijg.

Zover ben ik al:

GTAIV2010032621220906.bmp.png

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu de deuren suicide gemaakt en ook heb ik de tekst op de IC vervangen door 'Shadow'. Maar is er ook een mogelijkheid om de positie waar Niko de deur open doet te verplaatsen? Want nu blokkeert de deur het instappen van Niko.

Pics:

GTAIV2010032715492159.bmp.png

GTAIV2010032716282738.bmp.png

GTAIV2010032716283132.bmp.png

:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het zelf weten hoor maar het lijkt miss wel leuk om op de zijkant een doodshoofd te maken die vooruit kijkt met vlammen erachter. :puh:

Zijkant is zo leeg nu ;)

Zoiets als dit: Fire_skull_by_Gie.jpg

Hij is trouwens wel mooi je auto :puh:

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

Wel wat ingewikkelder, je moet onder andere de afbeelding in de .wtd zetten, maar het ook op het model aangeven.

Hoe doe ik dat dan? Is er een tutorial voor?

Ik heb nu vleugeldeuren gemaakt, maar de ramen draaien raar mee. Dat moet ik nog even fixen. Ook heb ik de voorbumper verwijderd voor een wat driftachtige look.

GTAIV2010032720175293.bmp.png

GTAIV2010032810225180.bmp.png

En bewijs dat het schademodel goed werkt :puh: :

GTAIV2010032810250669.bmp.png

>>> Door Beagle: Gelieve niet dubbelposten, gebruik de "bewerk"-knop ;).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Die bumper: simpelweg nee :( Als je dat rooster nou een beetje realistischer had kunnen maken had ik er minder moeite mee gehad, maar ik vind 't maar niks.. Wat betreft die sticker op de zijkant: je kan het ook makkelijker houden met een simpele witte streep ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal als ie af is twee versies in de download zetten, één met voorbumper en één zonder voorbumper. Overigens heb ik de deur weer standaard gemaakt aangezien de ruit maar niet goed wou en er zitten nu velgen onder van een Futo :puh: . Maar hoe kan ik de velgen groter maken?

Bewerkt: door LSDesign
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal als ie af is twee versies in de download zetten, één met voorbumper en één zonder voorbumper. Overigens heb ik de deur weer standaard gemaakt aangezien de ruit maar niet goed wou en er zitten nu velgen onder van een Futo :puh: . Maar hoe kan ik de velgen groter maken?

volgensmij kan dat in vehicle.ide. moet je ergens achteraan kijken. die je als het goed is iets staat omtrend de omtrek van de banden/velgen

Link to comment
Delen op andere websites

Wel wat ingewikkelder, je moet onder andere de afbeelding in de .wtd zetten, maar het ook op het model aangeven.

Hoe doe ik dat dan? Is er een tutorial voor?

Ik heb nu vleugeldeuren gemaakt, maar de ramen draaien raar mee. Dat moet ik nog even fixen. Ook heb ik de voorbumper verwijderd voor een wat driftachtige look.

GTAIV2010032720175293.bmp.png

GTAIV2010032810225180.bmp.png

En bewijs dat het schademodel goed werkt :puh: :

GTAIV2010032810250669.bmp.png

>>> Door Beagle: Gelieve niet dubbelposten, gebruik de "bewerk"-knop ;).<<<

zonder bumper is niet mooi

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ziet er mooi uit!

Ik zal als ie af is twee versies in de download zetten, één met voorbumper en één zonder voorbumper. Overigens heb ik de deur weer standaard gemaakt aangezien de ruit maar niet goed wou en er zitten nu velgen onder van een Futo :puh: . Maar hoe kan ik de velgen groter maken?

De dummy's en pivots van de deur en de ruit moeten op precies dezelfde plek zitten, dan zou het moeten werken. De velgen kun je groter maken in Zmodeler door de oude velg te verwijderen(de band niet) en de nieuwe velg(band verwijderen) te scalen en te attachen aan de oude band.

Vergeet niet, zoals ik, om de hand grepen te verplaatsen op de suicide deuren(als je die erop laat).

Misschien een idee om de voorruit ook te blinderen?

Voor een extra texture(die doodshoofd of wat je ook wilt) moet je een bestaan materiaal kopiëren(vehicle_generic_smallspecmap paint1 [CLR:1]), daar zet je dan in de bovenste balk(waar vehicle_generic_smallspecmap.png staat) het plaatje(in de material editor). Dat plaatje moet je eerst inladen met de Texture browser.

Ook heb je extra polygonen nodig, dat heb ik bij mij hulk rebla gedaan door de rebla op nieuw te importeren en de onderdelen en polygonen die ik niet nodig had te deleten.

De polygonen die je nodig hebt moet je selecteren(select> by material > vehicle_geneic_smallspecmap paint1 [CLR:1], selected mode aanzetten, rechtermuisknop > proberties > polygons > bij material het nieuw materiaal kiezen wat je gemaakt hebt en dan ok.

Dan de polygonen geselecteerd houden, naar vertex level gaan(selectemode aanhouden). Rechtermuis knop > mapping > edit uv > disable old mapping uitvinken > ok.

En dan je top view port, op UV mapper zetten dan zie je als het goed is je plaatje en je object, het object kun je dan op de juiste plek zetten.

Als alles goed staat kun je de nieuwe polygonen attachen aan het object waar ze vandaan komen.

Ik hoop dat alles een beetje duidelijk is;)

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...