Sprunk Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2010 post je computerspecificaties eens Uhm??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 Inderdaad ze staan wat verder terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2010 Heb alle patches even herinstalleerd en kwam er tot mijn verbazing achter dat de graphics hoger stonden ingesteld. Namelijk de texture quality op high en detail en view distance ook hoger. Kortom fps probleem opgelost. Artifacts blijf ik nog wel een beetje hebben, net even klein testje gedaan, 5 minuten spelen, behalve dat het regende binnen niet echt wat raars. Morgen hoor je meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-BloOd Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2010 Oke, heb net ff 1 uurtje gespeeld. Ging over het algemeen goed totdat een missie startte en ik weer dat vage scherm kreeg. De artifacts komen wel minder vaak voor nu, waar het aan ligt weet ik nog steeds niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.