Jump to content

Richten klopt niet in Widescreen


Donald F. Duck

Recommended Posts

Omdat ik een breed scherm heb (14:9), moet ik de display instelling van widescreen aan hebben omdat anders alles breed/laag is. Maar, als ik widescreen aan heb, en ik schiet mijn geweer, komt de kogel niet in dat bolletje maar op het randje van dat buitenste rondje (ongeveer). Met widescreen uit is dit niet.

Is er een manier om te zorgen dat ik toch widescreen aan kan laten en goed kan richten?

14aj4wj_th.jpg

(klik voor volledige grootte)

Op deze foto zie je dat de 'rook' van de kogel niet richting het bolletje gaat.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Het is gelukt, maar alle blips op de kaart staan een stuk naar links. In dat topic staat een oplossing, die doet het, maar dan schiet ik weer naast het puntje.

Dus ik kan kiezen welk probleem:

1. Kaartafwijking

2. Richtafwijking

Is er een oplossing om geen enkel probleem over te houden?

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Misschien is het een kwestie van opnieuw installeren. Ik heb een laptom met VC

en die heeft ook breedbeeld maar die richt heel goed hoor. Niet zoals bij jouw

7 mm naar rechts.

Ja ik heb ook een laptop waar het richten klopt, maar mijn broer had er op zijn oude wel last van. Het licht gewoon aan de aspect ratio van het scherm daarom heeft niet iedereen last van de bug.

Edit: Nu het topic toch weer bovenaan staat zal ik kijken of ik het probleem met de radar kan oplossen door de source van de mod aan te passen. Ik zal proberen of ik het vandaag nog kan regelen. Anders word het misschien zondag of later. Ik maar er denk ik van dat allen de kogel richting weer klopt.

Bewerkt: door GYZIE
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het een kwestie van opnieuw installeren. Ik heb een laptom met VC

en die heeft ook breedbeeld maar die richt heel goed hoor. Niet zoals bij jouw

7 mm naar rechts.

Ja ik heb ook een laptop waar het richten klopt, maar mijn broer had er op zijn oude wel last van. Het licht gewoon aan de aspect ratio van het scherm daarom heeft niet iedereen last van de bug.

Nou je het zegt... Dit is inderdaad een een of andere nieuwe bug in

GTA VC.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik heb dus de source aangepast. Ik heb het niet uitbundig getest maar hoop dat het 100% werkt. Je kan nu zelf alles van de mod bepalen zoals wat wel en niet word veranderd enzo. Als je last heb van fouten meld het dan even. Ik heb de source code toegevoegd bij het bestand.

widescreen fix.zip

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik heb dus de source aangepast. Ik heb het niet uitbundig getest maar hoop dat het 100% werkt. Je kan nu zelf alles van de mod bepalen zoals wat wel en niet word veranderd enzo. Als je last heb van fouten meld het dan even. Ik heb de source code toegevoegd bij het bestand.

Laten we voor je hopen dat dit werkt, Donald F. Duck.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...