Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vraag me eigenlijk af (op pc) wat er dan gedownload is :puh:? Want ik downloadde iets van 500 MB met als naam iets van DLC2 erin. Of download je die gewoon, maar dan locked?

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vraag me eigenlijk af (op pc) wat er dan gedownload is :puh:? Want ik downloadde iets van 500 MB met als naam iets van DLC2 erin. Of download je die gewoon, maar dan locked?

Je download de dlc gelocked :7

Geplaatst: (bewerkt)

Meh :7 . Gisteren 3* uur daarmee bezig gezeten. Want de downloadsnelheden van de TDU-servers zijn ook niet snel. Gemiddeld 80 KB/s, en mijn internet was op dat moment niet toevallig traag, want zelfs toen ik iets anders deed op internet vertraagde de snelheid niet verder.

* Naja, maar niet overdrijven. Anderhalf is al lang genoeg :puh:.

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Ik heb ook maar ff TDU2 gekocht voor de pc zodat ik 't spel volledig kan benutten :)

Lijkt me nl. wel chill om online te cruisen.

alleen duurt 't updaten wel lang met maar 160kb/s -_-

Geplaatst:

Ze tonen wel weer eens wat voor goeie games ze kunnen uitbrengen, dacht, laat ik eens met de F40 rijden.

Heel leuk en aardig, totdat ik een bocht maakte door te spinnen, niet zo heel erg totdat ik de bandensporen zag, die zijn sinds de DLC2 fluorescerend roze.

Ben niet de enigste, vraag me af hoe ze dit willen verklaren.

Geplaatst:

DLC onderhand al naar de Xbox?

nou en nu is de vraag of die nog wel komt want :

Zojuist heeft uitgever Atari de deuren van ontwikkelaar Eden Games gesloten. Eden Games was onder andere verantwoordelijk voor de Test Drive Unlimited-serie. Dit schrijft game magazine Edge op hun website.

dus of er nog iets van dlc of patchen komen geen idee

Geplaatst:

Ik las ook dat Atari heeft gezegt dat dat niet klopte en dat ze de studio nog steunen. Achja, eerlijk gezegt had ik de studio zien sluiten.... Dan zijn we tenminste van een stel prutsers af die niet in willen zien dat ze hebben gefaald en hun beloftes niet nakomen. :ch:

Geplaatst:

Ik las ook dat Atari heeft gezegt dat dat niet klopte en dat ze de studio nog steunen. Achja, eerlijk gezegt had ik de studio zien sluiten.... Dan zijn we tenminste van een stel prutsers af die niet in willen zien dat ze hebben gefaald en hun beloftes niet nakomen. :ch:

Een beetje halsoverkop gehandeld en dan krijg je dit. En dat kan ik niet vatten want ze hadden best wel lang de tijd.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Idd, snap ook niet waarom 'helaas'. Ik vind, als een game op verschillende consoles uitkomt, dan mogen die consoles ook niet bevoordeeld worden (hé, XBOX >:().

Iig, ik las trouwens onlangs ergens dat dat van dat ontslag niet waar is, er is idd wel wat gebeurd, maar er is niets van een hele studio die gesloten is of zo. Al wel even geleden dat ik dat gelezen heb, dus ik weet het nier meer zo goed xD.

Geplaatst:

Idd, snap ook niet waarom 'helaas'. Ik vind, als een game op verschillende consoles uitkomt, dan mogen die consoles ook niet bevoordeeld worden (hé, XBOX >:().

Iig, ik las trouwens onlangs ergens dat dat van dat ontslag niet waar is, er is idd wel wat gebeurd, maar er is niets van een hele studio die gesloten is of zo. Al wel even geleden dat ik dat gelezen heb, dus ik weet het nier meer zo goed xD.

Omdat Woods op alles ligt te kankeren wat ie zelf niet heeft ;) Als je zijn post goed volgt zie je het vanzelf.

Geplaatst:

Omdat Woods op alles ligt te kankeren wat ie zelf niet heeft ;) Als je zijn post goed volgt zie je het vanzelf.

Let op je woorden jongeman! :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...