Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Ik speel geen TDU2 meer, dus ik ben van plan om TDU2 te verkopen. Wat zal ik er ongeveer voor terugkrijgen? Ik gok zo'n 20,- :engel:


Trouwens, iemand op het TDU2 forum vroeg aan een medewerker aan Atari of er nog iets kwam na DLC2:

I've got a few secrets but none that I can share yet. Soon...soon...

In de Challenge Editor van de PC staan de volgende voertuigen:

- Audi R8 R Quattro

- Ducati Superbike 848 Evo

- Lotus Exige S

- Nissan 370Z Nismo

- Pagani Zonda R

- Triumph Speed Triple

- Lancia Delta S4 Competition

- Audi Quattro S1

En aangezien er nog redelijk wat plekken vrij staan bij de dealers in Hawaii en Ibiza, gok ik dat er nog wat leven in TDU2 zit. Ondanks dat er redelijk veel mensen zijn ontslagen bij Atari.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik speel geen TDU2 meer, dus ik ben van plan om TDU2 te verkopen. Wat zal ik er ongeveer voor terugkrijgen? Ik gok zo'n 20,- :engel:


Trouwens, iemand op het TDU2 forum vroeg aan een medewerker aan Atari of er nog iets kwam na DLC2:

I've got a few secrets but none that I can share yet. Soon...soon...

In de Challenge Editor van de PC staan de volgende voertuigen:

- Audi R8 R Quattro

- Ducati Superbike 848 Evo

- Lotus Exige S

- Nissan 370Z Nismo

- Pagani Zonda R

- Triumph Speed Triple

- Lancia Delta S4 Competition

- Audi Quattro S1

En aangezien er nog redelijk wat plekken vrij staan bij de dealers in Hawaii en Ibiza, gok ik dat er nog wat leven in TDU2 zit. Ondanks dat er redelijk veel mensen zijn ontslagen bij Atari.

Als je er 20 euro voor wilt zul je diegene ook nog op zijn fluit moeten blazen, ik heb 10 of 15 euro nieuw ervoor betaald ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel geen TDU2 meer, dus ik ben van plan om TDU2 te verkopen. Wat zal ik er ongeveer voor terugkrijgen? Ik gok zo'n 20,- :engel:


Trouwens, iemand op het TDU2 forum vroeg aan een medewerker aan Atari of er nog iets kwam na DLC2:

I've got a few secrets but none that I can share yet. Soon...soon...

In de Challenge Editor van de PC staan de volgende voertuigen:

- Audi R8 R Quattro

- Ducati Superbike 848 Evo

- Lotus Exige S

- Nissan 370Z Nismo

- Pagani Zonda R

- Triumph Speed Triple

- Lancia Delta S4 Competition

- Audi Quattro S1

En aangezien er nog redelijk wat plekken vrij staan bij de dealers in Hawaii en Ibiza, gok ik dat er nog wat leven in TDU2 zit. Ondanks dat er redelijk veel mensen zijn ontslagen bij Atari.

Als je er 20 euro voor wilt zul je diegene ook nog op zijn fluit moeten blazen, ik heb 10 of 15 euro nieuw ervoor betaald ;)

Dan verkoop ik hem wel aan een meid. :clown:

Toch wel raar dat TDU2 niet waardevast is, terwijl ze voor spellen als NFS, Forza enzovoort wel nog steeds 40 euro vragen. Juist spellen als TDU2 die weinig verkocht zijn en waar er weinig vraag naar was moeten juist duur zijn omdat die schaars zijn. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel geen TDU2 meer, dus ik ben van plan om TDU2 te verkopen. Wat zal ik er ongeveer voor terugkrijgen? Ik gok zo'n 20,- :engel:


Trouwens, iemand op het TDU2 forum vroeg aan een medewerker aan Atari of er nog iets kwam na DLC2:

I've got a few secrets but none that I can share yet. Soon...soon...

In de Challenge Editor van de PC staan de volgende voertuigen:

- Audi R8 R Quattro

- Ducati Superbike 848 Evo

- Lotus Exige S

- Nissan 370Z Nismo

- Pagani Zonda R

- Triumph Speed Triple

- Lancia Delta S4 Competition

- Audi Quattro S1

En aangezien er nog redelijk wat plekken vrij staan bij de dealers in Hawaii en Ibiza, gok ik dat er nog wat leven in TDU2 zit. Ondanks dat er redelijk veel mensen zijn ontslagen bij Atari.

Als je er 20 euro voor wilt zul je diegene ook nog op zijn fluit moeten blazen, ik heb 10 of 15 euro nieuw ervoor betaald ;)

Dan verkoop ik hem wel aan een meid. :clown:

Toch wel raar dat TDU2 niet waardevast is, terwijl ze voor spellen als NFS, Forza enzovoort wel nog steeds 40 euro vragen. Juist spellen als TDU2 die weinig verkocht zijn en waar er weinig vraag naar was moeten juist duur zijn omdat die schaars zijn. :engel:

Dat foefje gaat hier sowieso niet op :cab: Vergelijk TDU 2 a.u.b. niet met een staaf goud of cacao bonen. Zelfs TDU 1 is nog schaarser en duurder

dan deeltje 2 want deel 2lag al heel snel in de budget-bakken waardoor of veel mensen hem al hebben of ze hem niet moeten. Spellen

als Fifa en NFS zijn bekend bij het grote publiek terwijl de kleinere niet.

Bewerkt: door Wooods
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel geen TDU2 meer, dus ik ben van plan om TDU2 te verkopen. Wat zal ik er ongeveer voor terugkrijgen? Ik gok zo'n 20,- :engel:


Trouwens, iemand op het TDU2 forum vroeg aan een medewerker aan Atari of er nog iets kwam na DLC2:

I've got a few secrets but none that I can share yet. Soon...soon...

In de Challenge Editor van de PC staan de volgende voertuigen:

- Audi R8 R Quattro

- Ducati Superbike 848 Evo

- Lotus Exige S

- Nissan 370Z Nismo

- Pagani Zonda R

- Triumph Speed Triple

- Lancia Delta S4 Competition

- Audi Quattro S1

En aangezien er nog redelijk wat plekken vrij staan bij de dealers in Hawaii en Ibiza, gok ik dat er nog wat leven in TDU2 zit. Ondanks dat er redelijk veel mensen zijn ontslagen bij Atari.

Als je er 20 euro voor wilt zul je diegene ook nog op zijn fluit moeten blazen, ik heb 10 of 15 euro nieuw ervoor betaald ;)

Dan verkoop ik hem wel aan een meid. :clown:

Toch wel raar dat TDU2 niet waardevast is, terwijl ze voor spellen als NFS, Forza enzovoort wel nog steeds 40 euro vragen. Juist spellen als TDU2 die weinig verkocht zijn en waar er weinig vraag naar was moeten juist duur zijn omdat die schaars zijn. :engel:

Dat foefje gaat hier sowieso niet op :cab: Vergelijk TDU 2 a.u.b. niet met een staaf goud of cacao bonen. Zelfs TDU 1 is nog schaarser en duurder

dan deeltje 2 want deel 2lag al heel snel in de budget-bakken waardoor of veel mensen hem al hebben of ze hem niet moeten. Spellen

als Fifa en NFS zijn bekend bij het grote publiek terwijl de kleinere niet.

Gelukkig heb ik TDU1 nog wel. Maargoed, Fifa en NFS zijn bekend, en ligt dus vaker bij de plaatselijke Gamemania. Maar als ik de prijs vergelijk van het inruilen van bijvoorbeeld NFS of TDU2 zou je toch juist denken dat het spel die het minst verkocht is juist duurder is. Ongeacht welk spel beter is.

Link to comment
Delen op andere websites

Zet het spel gewoon op MP voor 20eurie en zie wie er baat bij heeft.

Messchien kan je hem ook wel te ruil aanbieden messchien krijg je er nog een leuke game voor terug :puh:

hoe dan ook:

ik speel sinds kort dit spel weer eens, heb bijna 1000km in mijn audi S3 gereden.

Link to comment
Delen op andere websites

Zet het spel gewoon op MP voor 20eurie en zie wie er baat bij heeft.

Messchien kan je hem ook wel te ruil aanbieden messchien krijg je er nog een leuke game voor terug :puh:

hoe dan ook:

ik speel sinds kort dit spel weer eens, heb bijna 1000km in mijn audi S3 gereden.

Ik speel het spel ook weer na de goede verhalen van die update, de SP-modus is stukken verbeterd.

- Betere voertuiggeluiden

- Dagrijlicht, grootlicht doen het weer

- Motoren rijden heerlijk, hoeft niets meer aan gedaan te worden

- Soms nog het effect dat je op ijs rijdt, bijvoorbeeld heel rustig optrekken en alsnog ga je in de slip ( er was er aquaplanning ).

Maar daar kocht ik het spel niet voor, dus ik blijf bij mijn standpunt om hem te verkopen. Steeds verlies je de connectie met bijvoorbeeld andere mensen, ook had ik ze wel gelinked. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Prachtig spel maar ze moeten echt die bug eens fixen dat je soms de andere spelers niet meer zien. puh2.gif

Eigenlijk ook wel erg dat ze die nog altijd niet gefixt hebben terwijl deze bug er al zo lang is en bijna alle spelers de bug wel kent. nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Speelt iemand dit nog op de PC? Je komt bijna nooit iemand tegen online. :7

Kan ook aan die Pentium II servers van hun liggen.

LOL schater.gif

Bewerkt: door -TonyStark-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...