GekkieJ01 Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Ich habe TDU2. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Ich habe TDU2. Veel plezier d'r mee! Even kijken of pa hem vanavond wilt bestellen. Reageren
.Senne Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Is dit spel het waard om gekocht te worden (of met andere woorden: is de MP leuk)? Als de MP voor geen meter werkt of saai is ofzo, dan haal ik ergens wel enkel de Single Player. :$ Reageren
Mythbuster Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 (bewerkt) GekkieJ01: Op PC? Voeg me even toe: Mythbuster92 Hij is het zeker waard Senne. Op dit moment lijkt dat misschien niet zo; vaak zijn de servers offline omdat ze dingen aan het fixen zijn... Op dit moment kun je er dus even spijt van krijgen als je hem koopt aangezien er NU nog veel problemen zijn, maar ze zijn druk bezig met fixen dus ik verwacht dat binnen een week alle connectie problemen verholpen zijn, dus ik zou `m gewoon alvast kopen. Wanneer de servers online zijn en de gebruikelijke kinderziektes verholpen zijn is het online spelen zeker vet! Op het moment komt het nogal eens voor dat je gedisconnect word van andere spelers terwijl je met ze aan het rijden bent, zoals ik in mijn vorige post zei, maar dat blijft heus niet zo! Bewerkt: 14 februari 2011 door Mythbuster Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Multiplayer werkt goed. Heel TDu2 is multiplayer. Zodra je in de wereld zit, racen er ook andere mensen om je heen in de stad, ook je vrienden. Alleen werken de servers nog niet helemaal correct (op de PS3 dan). Reageren
Shorty_D Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 (bewerkt) Tot nu toe geen probleem meer met de servers. Ze zijn nog bezig met die clubs etc dus dat komt allemaal wel goed. Op hun forum kan je de up to date blijven over de ontwikkelingen. edit: ff de link toch maar weggehaald. Officieel forum, maar toch Bewerkt: 14 februari 2011 door Shorty_D Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Eindelijk eerste C license gehaald! Laatste test lukte telkens niet en toen opeens met 3 seconden binnen de tijd gehaald. Ik ben gewoon niet zo goed met mustang, want met Lancia rijd ik veel beter. En toen moest ik tegen zo'n roze mustang racen, met een paar andere, heb ik evenveel punten als haar. -.- Stond dat die roze gewonnen had, maar later ook dat ik gewonnen had. VREEMD! Reageren
Hayte Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Wat voor extra radio stations zitten er dan trouwens in de officiele versie? De electronische radio zuigt soms een beetje, met liedjes die gewoon niet een hoog genoeg tempo hebben (behalve Ellie Goulding - Under The Sheets (Jakwob remix), welke gewoon een geweldig dubstep nummer is), en de "rock" zender raak ik niet eens aan. Dat is gewoon te veel genres door elkaar dat het niet meer leuk is. Een eigen radio station ding zou mij echt über cool lijken bij dit spel Oude liedjes zoals Out of Space van Prodigy lijken mij daar echt geweldig op Ibiza. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Wat voor extra radio stations zitten er dan trouwens in de officiele versie? De electronische radio zuigt soms een beetje, met liedjes die gewoon niet een hoog genoeg tempo hebben (behalve Ellie Goulding - Under The Sheets (Jakwob remix), welke gewoon een geweldig dubstep nummer is), en de "rock" zender raak ik niet eens aan. Dat is gewoon te veel genres door elkaar dat het niet meer leuk is. Een eigen radio station ding zou mij echt über cool lijken bij dit spel Oude liedjes zoals Out of Space van Prodigy lijken mij daar echt geweldig op Ibiza. Er zitten meer twee zenders in op dit moment helaas... Ik heb btw gister maar eens de RS6 Avant gehaald int oranje met titanium velgen 20'' wat een ge*le auto:O heb m pas niv2 getuned omdat k nog niet genoeg discoverd heb dus ik ga nog wat discoveren Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Hoe komen jullie toch aan zoveel geld ? Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Hoe komen jullie toch aan zoveel geld ? Racen (pluspunt) Zwaar gokverslaafd (minpunt?) hahah ik gok echt super veel Reageren
Shorty_D Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 lol, gokken verlies ik altijd. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Waar moet je gokken ? :-O Ik wist nie dat dat kon , waar moet dat ? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Ik heb nu alle championships gehaald op Ibiza. Nu wacht de supercup en daar zit 1 race bij die gaat over het hele eiland. Maar eens een mooie auto scoren daarvoor. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 lol, gokken verlies ik altijd. Gokkasten verlies je nooit wij moeten eens samen gaan gokken dan haha:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.