Jump to content

Test Drive Unlimited 2


GekkieJ01

Recommended Posts

Volgens mij niet hoor... Ik reed de eerste 3 uur dat ik het spel had offline(vanwege servers die niet werkten), en ik had gewoon regen volgens mij.

Overigens regent het op Hawaii een stuk vaker dan op Ibiza heb ik het idee, maar de nacht op Ibiza lijkt langer te duren maar is daar lichter dan op Hawaii volgens mij :?

@Hayte: Volgens mij is de TTRS een A6 wagen, heb namelijk A6 met een witte TT gereden, daarna een S5 gekocht en daarmee de A5 klassen gereden en in A4 reed ik met de RS6 Avant....

Anders heb ik met m`n DBS wel een beetje geld verspild, als dat net als de DBS Cabrio(die ik nog niet gezien heb :? ) A4 zou zijn...

Dus eh, weet je zeker dat je niet de V8 Vantage cabrio bedoeld of zoiets? Zo niet, heb ik aan het einde van de dag nog een DBS Cabrio erbij staan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    313

  • GolfG60

    168

  • TalkingPear

    116

  • Dj-GTA

    107

Top Posters In This Topic

Posted Images

@GekkieJ01:

Waar slaat dit dan op? :7...

A4 heb ik dan met de Aston Martin DBS Cabrio gedaan.

Wel jammer, DBS Cabrio is wel een van de mooiste Aston's, had m`n favoriete wagen in TDU kunnen zijn, als het een hard-top was geweest(die niet bestaat?)...

Denk dat ik zo maar eens ga checken of ik de A3 kan winnen met m`n DBS :D Voor zover ik andere A3 auto's heb gezien moet dat een fluitje van een cent worden... *kuch* Lotus Seven *kuch* :-( Faalheid xD

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Pic or it didn't happen...

Db9 cabrio heb ik wel gezien dacht ik... Maar die spinde zo snel met traction control uit, en is zo veel minder mooi, dat ik er geen geld aan wilde uitgeven, geld dat ik liever uitgaf aan zo`n bloedmooie DBS...

Ik ga het direct checken en genoeg geld verzamelen... Was eigenlijk van plan de E-type, Cobra en Daytona wrecks op te sporen, maar dat kan wel wachten :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Zo net m'n A4 + A5 licentie gehad, iemand nog tips voor een goede wagen? Ik sta nu zelf namelijk bij een Audi dealer met m'n beide handen in het haar. ^^

@ Hayte... Ik dacht aan een VW buggy, dat was toch die dakar jeep? puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...