Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

En ik moet leven met 70650euro :-( en een audi s3 , terwijl sommige in een bugatti cruisen met miljoenen op zak.Not Fair

Geplaatst:

Update:

Inmiddels de Delta verkocht voor een VW Jeep icon_mrgreen.gif

En me eerste cruise gehouden met Dj-GTA van dit forum smile3.gif

Heb ook de eerste evenementen voltooid, zoals B4, C4 enzovoort... heb ook alle rijbewijzen volgens mij. smile3.gif

Hoe kunnen wij cruisen als jij ps3 hebt en ik xbox?puh2.gif

Onee ik bedoelde djdrace, maar die ken ik via een event op GTA4 volgens mij. :puh:

Geplaatst:

Net een Audi R8 V10 aangeschaft witte met zwarte sideblades. En heb hawai vrijgespeeld :D en net ook een Audi S5 gekocht :D Men collectie begint al aardig te groeien ( alee groeie het worde betere autos ) ik heb nu een Audi S3 ,R8, S5 en dat ist ik had nog een VW touareg maar die moest ik verkopen om men r8 aan te schaffen :D

Geplaatst:

Ik heb nu nog die Lacia (begin wagen) ik heb al de licenties om aan alle soorten toernooien mee te doen. En ik zag bij de autodealer een Audi S5 staan waar ik net genoeg geld voor had. Zou ik die kopen? :puh:

Of kan ik beter een jeep kopen? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu nog die Lacia (begin wagen) ik heb al de licenties om aan alle soorten toernooien mee te doen. En ik zag bij de autodealer een Audi S5 staan waar ik net genoeg geld voor had. Zou ik die kopen? puh2.gif

Of kan ik beter een jeep kopen? puh2.gif

Zekers wel een jeep, VW Touraeg of een Range Rover of een Hummer H3. Tenzij je al B4 hebt gehad.

Update:

Op dit moment heb ik 2 touraegs, 1 S3, 1 458 Italia... Awesome :)

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

S5 is zeker een van de fijnste wagens om de A5 mee te racen, als je die al hebt gehad is het meer een leuk speeltje voor erbij, net als de RS6 is als je A4 al hebt uitgespeeld... (Masterlijk trouwens, met een stationwagen gewoon Aston Martins dik inhalen :clown: )

Qua jeeps had ik gelijk zonder na te denken een Range Rover gekocht, en had er geen spijt van. Kon elke race met gemak winnen. Zelfs de 1 op 1 tegen de Touareg van die Wilder brothers ofzoiets, had ik in een keer gehaald... Hummer H3 moet je niet nemen, dat is de langzaamste jeep... Als je die cool vind kun je hem beter kopen naderhand, als je wat meer geld te verspillen hebt(zoals ik nu een Jaguar XKR wil ondanks dat ik A4 al heb uitgespeeld :puh:, gewoon omdat hij lekker makkelijk rijdt en best mooi is)...

Vind het wel jammer dat ik nog niet genoeg geld te verspillen heb voor een Ferrari Dino en Ferrari 328(?) van Magnum PI :puh:

Geplaatst:

De A5 heb ik geloof ik met een Audi TTRS gedaan, ik had een convertible nodig :7

A4 heb ik dan met de Aston Martin DBS Cabrio gedaan. Ik heb volgens mij ook nog de Avant, ergens, maar die gebruik ik amper. De DBS is prachtig :7

Overigens vind ik dat Ibiza zwaar ondergewaardeerd is. Hawaii is een flut eiland welke ik na TDU 1 wel heb gezien. Ook is het daar op de één of andere manier amper nacht, maar dat kan ook aan mij liggen. Ibiza is zo prachtig met de zonsondergangen en zulk soort spul. Waarom hebben ze daar niet veel veel veel meer races gedaan :-(

Ik vind de slechte reviews nergens op slaan...

Deze punten noemen ze:

'Slechte voice acting' ja maar het is een racer en eens doort mmo dus het verhaal is natuurlijk niet geweldig...

'Slecht graphics' HET IS EEN MMO! XD

'Veel problemen(servers enz)' Die gaan na een tijdje bijna allemaal weg...

Kom op zeg ign geeft het een 5.5... Dat slaat nergens op!?

EDIT: golf je heb helemaal gelijk...

Bewerkt: door Redfire18

De A5 heb ik geloof ik met een Audi TTRS gedaan, ik had een convertible nodig :7

A4 heb ik dan met de Aston Martin DBS Cabrio gedaan. Ik heb volgens mij ook nog de Avant, ergens, maar die gebruik ik amper. De DBS is prachtig :7

Overigens vind ik dat Ibiza zwaar ondergewaardeerd is. Hawaii is een flut eiland welke ik na TDU 1 wel heb gezien. Ook is het daar op de één of andere manier amper nacht, maar dat kan ook aan mij liggen. Ibiza is zo prachtig met de zonsondergangen en zulk soort spul. Waarom hebben ze daar niet veel veel veel meer races gedaan :-(

Ik heb juist geen regen?

Heb alleen regen in de license test gezien :schater:

Ik had juist de H3 gepakt, maar winnen is gewoon te makkelijk, kon het nog halen in de een :clown:

@ Redfire, IGN is sowieso een kut site.

Bewerkt: door GolfG60

Ik heb bijna het A7 kampioenschap gehaald, alleen tijd rijden is niet mijn sterkste punt. Bij de rest ben ik allemaal eerste geworden, maar weet iemand hoeveel punten je maximaal in race kan halen? Zo kan ik uitrekenen of ik m'n best moet doen, of niet. Ik lig 12 punten voor nu.

Edit:

Dom dom dom, ik kan het natuurlijk gewoon zelf uitrekenen. Ik heb 50 punten, heb 5 races gedaan en heb alles gewonnen. 50 : 5 = 10!

Bewerkt: door Yannick(NL)
Geplaatst:

Punten per race is voor de eerste 10, tweede 8 en derde 6.

@Golf; Ik wou ook geen convertible om die reden, ik had gewoon een open dak nodig xD Regen heb ik ook nog nooit gezien.

@Redfire; zo'n geweldig spel vind ik het anders niet hoor? Als je bij Hawaii bent aangekomen is eigenlijk TDU1 beter. Ze proberen er niet eens een verhaal aan toe te voegen dus de voice acting mag miserabel zijn, daar adverteerden ze tenminste niet met een volledige dag en nacht cyclus en weer terwijl je vrijwel altijd het zonnetje ziet, en nacht toch redelijk licht is. Over de graphics kan ik niet oordelen. Nou, ja, alleen over de graphics van Low, welke er op zich niet zo slecht uit zien? :7

Geplaatst:

Punten per race is voor de eerste 10, tweede 8 en derde 6.

@Golf; Ik wou ook geen convertible om die reden, ik had gewoon een open dak nodig xD Regen heb ik ook nog nooit gezien.

@Redfire; zo'n geweldig spel vind ik het anders niet hoor? Als je bij Hawaii bent aangekomen is eigenlijk TDU1 beter. Ze proberen er niet eens een verhaal aan toe te voegen dus de voice acting mag miserabel zijn, daar adverteerden ze tenminste niet met een volledige dag en nacht cyclus en weer terwijl je vrijwel altijd het zonnetje ziet, en nacht toch redelijk licht is. Over de graphics kan ik niet oordelen. Nou, ja, alleen over de graphics van Low, welke er op zich niet zo slecht uit zien? :7

Ik weet al waarom, voor regen moet je online zijn/kunnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...