Jump to content

Test Drive Unlimited 2

Recommended Posts

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

313

• GolfG60

168

• TalkingPear

116

• Dj-GTA

107

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

jammer geen sicorocco traantjes.gif

Dat ligt er natuurlijk aan op welke console je TDU2 speelt/koopt. Ik durf namelijk te wedden dat er op de PC versie heus wel een Scirocco beschikbaar wordt gesteld als modificatie, en ik denk ook wel dat er voor de overige consoles een vehicle-pack wordt gemaakt ( waar ze al mee bezig waren ). :)

Geplaatst:

Gekkiej... A5 = Audi S5 kopen

A4 =Audi RS6 Avant kopen.... (Ja... een stationwagen om Aston's mee in te halen :), dat lees je goed)

Heb ik gedaan en heb er geen seconde spijt van gehad, kon iedereen met gemak inhalen... Voor A4 kun je eventueel ook een Jaguar XKR kopen dacht ik, moet je even kijken welke klasse dat is. Die geeft namelijk wat minder wielspin, al heb je daar met driving aid op sport bijna geen last van bij de Audi RS6)

(en als S5 dan tóch een A4 klasse is... dan zo:

A5 = TT RS

A4 = S5

A3 = RS6 :)

Geplaatst: (bewerkt)

Zo net m'n A4 + A5 licentie gehad, iemand nog tips voor een goede wagen? Ik sta nu zelf namelijk bij een Audi dealer met m'n beide handen in het haar. ^^

@ Hayte... Ik dacht aan een VW buggy, dat was toch die dakar jeep? puh2.gif

Nou ben je me kwijt... :7

@Hierboven (gekkiej); en dat is precies de reden waarom ik TDU2 waarschijnlijk nooit zal gaan kopen. Terwijl Valve met zijn community aan het praten is over het uitbreiden en officieel maken van een modificatie voor L4D2 inclusief maps van L4D1, waarschijnlijk volledig gratis, was een devje zoals Eden Games al aan het bedenken hoe ze de klant naderhand even wat verder kon uitmelken... Absurd gewoon... Ik ga eventuele DLC downloaden, dat is zeker.

@Hierboven; (myth); nee, de Volante xD Hij is mooi, je kan die championship met gemak uitspelen, het is een cabrio... En het is een Aston Martin!!! Win, win win!!!

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

@ Mythbusters:

Top informatie, ik heb nu rond de 200.000, daarvan heb ik de keuze:

- Doorsparen voor nieuw huis

- Audi RS6 kopen & Audi S5 kopen

ik denk dat ik eerst een nieuw huis ga kopen, want ik heb bijna geen ruimte meer voor voertuigen... :puh:

@ Hayte:

Je hebt helemaal gelijk, Eden Games begint een beetje op Microsoft te lijken.. Het is toch gewoon van de zotte dat je van te voren voor de release al aan gaat geven dat je betaalde DLC's erbij kan kopen. Net of ze niet genoeg verdienen met het aantal verkopen ( JA het is stukken bekender dan TDU1 ). :)

jammer geen sicorocco traantjes.gif

Dat ligt er natuurlijk aan op welke console je TDU2 speelt/koopt. Ik durf namelijk te wedden dat er op de PC versie heus wel een Scirocco beschikbaar wordt gesteld als modificatie, en ik denk ook wel dat er voor de overige consoles een vehicle-pack wordt gemaakt ( waar ze al mee bezig waren ). :)

Ga er maar voorlopig niet van modificaties uit, TDU 1 duurde het 3! jaar voordat je auto's kon modden.

En Eden probeert alles op alles om modificaties tegen te gaan(want anders kopen mensen geen DLC)

Ik vind het niet erg dat Eden aangeeft dat er betaalde content komt, wat ik wel dom vind is dat ze er voor de release er al mee bezig zijn.

Bewerkt: door GolfG60

Voor de PC-gamers onder ons:

Release Patch #1

• Clubs are ready to be enabled and should be turned on soon.
  • MyTDULife is ready to be enabled and should be turned on soon.
  • Several connection problems have be corrected.
  • Co-op multiplayer races are ready to be enabled and should be turned on soon.
  • Weather when offline is now operational.
  • "Lancia with purple wheels" has been fixed, and is corrected for players who are currently affected by the issue.
  • Clothing options no longer disappear in dressing-rooms.

Deze patch zul je automatisch zien wanneer je het spel wilt starten met de Launcher. (Vergeet niet de Uplauncher aan te vinken bij je firewall-uitzonderingen)

En nog maar eens een piccie. smile3.gif

testdrive22011021518182.jpg

Bewerkt: door GekkieJ01
Geplaatst:

@ G60:

De eerste mods zijn al wel gereleased op TDU central hoor.. maar ik denk niet dat daar ook auto's onder behoren. :puh:

@ G60:

De eerste mods zijn al wel gereleased op TDU central hoor.. maar ik denk niet dat daar ook auto's onder behoren. :puh:

Dat zijn simpele texture mods, die zijn niet zo moeilijk, ik had het idd over auto mods.

Heeft een Ariel Atom 500 V8 btw :sigaar:

En bijna 10 miljoen :sigaar:

Heb vandaag alle 3 de cups gedaan, dus met twee races van bijna een uur per stuk :schater:

Geplaatst:

hoe spelen jullie dit? met controller / race stuur / of toetsenbord

ook graag welke.

thnx ;) ben dr maar ff mee gestopt want ik heb alleen maar toetsenbord en dat zuigt

@Hierboven; (myth); nee, de Volante xD Hij is mooi, je kan die championship met gemak uitspelen, het is een cabrio... En het is een Aston Martin!!! Win, win win!!!

Volante spint ook veel... dus win, win, win, SHIT ik zit tegen een boom... Natuurlijk kun je daarna dezelfde race alsnog winnen, maar het is toch een stuk gracieuzer om iedere Volante van de tegenstanders er volledig uit te trekken en de race dik te winnen zonder een enkel foutje, en dat alles met een stationwagen van Audi, het merk dat voorheen een beetje bekend stond vanwege zijn prachtige maar langzame saloons _O_

@Patch: zal `m vanavond eens proberen ;)

@Iefen: PC, met racestuur van Thrustmaster, het 360 Modena spider stuurtje van 9 jaar oud of zo, met een elastiek als force feedback! Dat overigens gebroken is... Kan racen met maar één hand aan het stuur dus ik vind het wel best :puh: Pedalen blijven niet echt goed staan, maar heb er wat nopjes onder geplakt en dat fixt het probleem wel redelijk. Stuur is ook redelijk klein(half zo groot als een echt stuur of zo xD), maar boeiend hoor, had 'm toch nog liggen...

Bewerkt: door Mythbuster

hoe spelen jullie dit? met controller / race stuur / of toetsenbord

ook graag welke.

thnx ;) ben dr maar ff mee gestopt want ik heb alleen maar toetsenbord en dat zuigt

PC met X360 controller, kan ie direct vinden en stelt al de basis knoppen in, wat voor mij prima is.

Sinds de patch kun je offline ook regen etc. krijgen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...